Stránka 1 z 2

Napsal: pon 07.07.2008 23:16
od Luckysheck
Zdravím kolegové!

Obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Sám jsem byl majitelem BMW 316 E36, 325TDS E36, 520i E39,320d E46. Nyní mám novou práci a najezdím hodně dálky.Zejména 500 km minimálně. Chci tedy maximálně pohodlný ale zároveň dostatečně spolehlivý vůz. Velice se mi líbí 525 E60 nebo 735 E65 - 2002 rok, najeto 100 tisíc z německa. O pětce ledasco vím ale o té sedmičce v podstatě nic. Je to dobré auto, vyplatí se ho koupit?

Díky všem za reakce a přeji plno šťastně najetých kilometrů :-)

Lukyn

Napsal: čtv 10.07.2008 09:31
od JaraX
čau,
samozřejmě je to dobry auto, je to BMW nejvyšší řady, oproti pětce bude uplně někde jinde. auto vybírej dle stavu a výbavy, blbě se tam bude něco pak dodělávat. počítat musíš s tím že uděláš repasi automatu, to je klasika, do podvozku taky něco nasypeš, jak se udělaj vule tak měníš jednu věc za druhou, měl jsi trojky, tam je podovzek mnohem jednodušší a min nakladnější ale taky zdaleka není tak pohodlnej. Jinak co se týče motorízace ja bych vzal radši 745i, to bude jiny kafe. hodně štestíí.

Napsal: čtv 10.07.2008 23:03
od Gordon
Taky chci jít do e65, ale premyslim, ze jeste chvili vydrzim, nez vyjde nova sedma. Asi to pak trochu spadne. :D

Napsal: pon 28.07.2008 23:23
od FilM
Panove jestli mohu doporucit - berte 745i. Spotreba neni vyssi (pokud ma clovek rozum) a jede lepe. Jinak asi zadne jine rady....snad jen - u ojetin vybava moc nezvysuje cenu - takze hledejte nalozene kary. a ze toho v E65 umi byt hodne :-) Za zvazeni stoji dynamic-drive. Potencialne narocnejsi na servis, ale pocit z jizdy a vlastnosti jsou uzasne.

Napsal: úte 29.07.2008 20:40
od bawooo
co je dynamic drive? to jsou ty stabilizatory měnící tuhost?

Napsal: stř 30.07.2008 08:38
od JaraX
bawooo píše:co je dynamic drive? to jsou ty stabilizatory měnící tuhost?


jo, podvozek kterej se vlastně nehoupe :) jezdil jsem s tím v 650i a je to boží

Napsal: stř 30.07.2008 09:04
od krakatit
problem je ze dynamic drive (DTC) se v ojetejch 745 moc nevyskytuje, pri koupi novyho auto byl obr priplatek, tusim ze 400000 ??

Napsal: stř 30.07.2008 12:28
od VodkaFish
Já plánuju koupit r.v. 2004 a chci 730d. Co jsem tak koukal tak ceny jsou okolo 25 000 EUR za slušný auto, který má najeto 125 000km.

Kdo má zkušenosti s motorama v E65? Chci 730d kvůli spotřebě, ale současný auto co mám mi žere ve městě 11l. 730d asi taky podstatně víc vydrží co se týče najetejch km něž třeba 735i?

Napsal: stř 30.07.2008 12:43
od JaraX
kupovat diesel je pičovina, rozhodně víc nevydrží, počítej st ím že uděláš hlavu, turbo, vstřiky, čerpadlo apod. vem 745i a dej tam kvalitní vstřikovanej plyn a máš to.

Napsal: stř 30.07.2008 21:30
od Martinéz
Ja bych teda na takovyhle najezdy nic jinyho nez 730d nebral.. co u tohohle motoru hrozi jsou vstriky a pri trose smuly mozna to turbo, ale pokud clovek najede desetitisice rocne, neni moc o cem.

Podle toho co pises a co jsi vlastnil driv hadam, ze zadny bublani zazehovyho osmivalu pri svejch sluzebnich cestach neocekavas.. pokud jo, asi jedine tu 745 kdyz uz a pokud ti cestaky neproplaci zamestnavatel, tak by mozna i ten plyn byl resenim, ale osobne se mi to dost prici a myslim, ze nejsem sam, kdo pach plynu z vyfuku, bombu v kufru a hadicky po celym motoru nerozchodi..
..se 730d 170kW jsem neco najel a musim uznat, ze na krajeni kilometru se spotrebou kolem 7-8l to krasne staci.

EDIT: jo a Jaraxi, psat o dieselu ze nic nevydrzi je fakt blazinec.. nesmis mluvit z vlastni zkusenosti, kdy jsi z TDs delal drift masinu (a pokud vim, presto uz mu tahne na 400k km)..

Napsal: pát 01.08.2008 19:02
od miramax
a taky si jardo uvedom, ze tu e65 v plynu ti v origo servisu nikdo neveme a dalsi z rozdilu proti trojce krom pohodli podvozku je v tom ze si to doma neoservisujes

a to driftovaci tdso ani nezminujte, mrdku jednu 8)

Napsal: pát 01.08.2008 19:16
od JaraX
martinezi, diesel je pro prvního majitele a né že ne, sakra ja to vyměnil za totalně zuboženou 740i ale do motoru jsem nedal nic, prostě benzín je benzín, aspon u BMW, TDSa jdou do sraček všecky a všeobecne platí že diesela co ma najeto víc jak 150k je lepší nebrat, oproti benzínu na tom bude vždycky huř v opravach a nevidím duvod nedat do e65 sekvenci, i e65 se s diagnostikou da spravovat mimo BMW, nedělejte z toho vědu.

Napsal: pát 01.08.2008 19:18
od Helldiver
Ked to bude mat najeto 100k z nemecka, tak asi tazko bude so zarukou, takze preco nie servisovat doma? Pokial sa nejedna o rozne kodovania elektroniky, tak v tom nevidim najmensi problem.

Napsal: sob 02.08.2008 08:45
od Deli
souhlas s JaraXem, diesel je pro dalšího majitele větší risk a né že ne... :D je hezký, jezdit za 8 nafty, ale vstřiky, turbo, mmch nemá 730d filtr pevnejch částic? to taky bude chtít měnit... :wink:

Napsal: úte 05.08.2008 15:00
od GG
Řeším úplně stejný problém. Příští rok hodlám přesedlat z e39. Taky zvažuji E60 cca 2004 jedině benzín :lol: 525i nebo 530i a nebo E65 735i tam stejnou cenou tak 2003 ale v plné 8)
Naftu taky nechci a co říká můj mechanik, tak ani nedoporučuji. Jo u nové káry, to jo.Ale u ojetiny jedině benzín.
U 7er se bojím i-Drive.

Napsal: stř 06.08.2008 14:05
od Deli
tak jestli 04 jsou ještě ty staré motory, tak rozhodně 530i 170kw :)

a podle mě je E65 předFL fakt krásný auto, rozhodně hezčí než 5ka :) ty přední lampy, ta lišta vzádu... :wub:

Napsal: stř 06.08.2008 14:34
od GG
Ze strany zadeček podobný 6er :inlove:

Napsal: úte 08.05.2012 22:04
od Rendis
Nějaké další zkušenosti?

Napsal: stř 09.05.2012 19:57
od lubomir
Jezdím s e65 735i od vánoc najel jsem na na ní cca 45 tis. km, jediný co jsem dělal byly brzdy na předku komplet, desky na zadek, 3x výměna oleje a odešla jedna cívka (900kč). Když jsem jí kupoval tak měla 103 000km. Spotřeba pokud budeš jezdit předpisově cca 11. Já jezdím celkem dost ostře a jezdím za max 14,5. Samozřejmě 745 jede léoe s nižší spotřebou, ale zas je jich hodně a jsou dost olítaný. Pokud se mrkneš na 735 tak bys mohl sehnat nějakou tolik neolítanou a ceny jsou nižší protože po nich není takovej hlad...

Napsal: stř 09.05.2012 20:58
od Rendis