Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 19.06.2008 15:18
od luk999
Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda-li někdo má zkušenosti s BMW E38 a tahánim vleku 2t. Přemyšlým o 2,8 manuál s plynem, je to dobrá volba? Má tento motor nějaké vážnější závady? Díky za rady

Napsal: čtv 19.06.2008 15:36
od Fugo
ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D

Napsal: čtv 19.06.2008 16:06
od T613
Fugo píše:ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D


no nevim nevim ... s automatem by to bylo lepsi

Napsal: čtv 19.06.2008 16:11
od tomboss
nerobte si z neho srandu, este to zoberie vazne
ten motor je slaby na to auto aj samotne a nie to este v plyne a tahanie privesu

Napsal: čtv 19.06.2008 16:26
od Fugo
on už ví, psal mě sz. :)

Napsal: pát 20.06.2008 01:03
od pepus
chudak kluk :)
po dni s 728 v manualu mohu rict toho: blbe se shani, na auto (nezacinat zase flame :)) je podle me v pohode, ale dalsi 2 tuny bych za tim fakt netahal...

Napsal: pát 20.06.2008 08:11
od youwee
T613 píše:
Fugo píše:ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D


no nevim nevim ... s automatem by to bylo lepsi

to si myslel ironicky? Protoze automat na tahani neni to pravy orechovy

Napsal: pát 20.06.2008 08:41
od Fugo
ať už to myslel ironicky nebo ne, ale pokud výrobce to auto schválí s automatem tak že může tahat třeba 2t tak proč ne, jednou jsem tahal se 750 alfu romeo 14něco, měl jsem rozkopanej vjezd na plac kde byla ta alfa a potřebovali jsme ji dostat ven, příkop jsme tak nějak přejeli ale problém bylo cca 1m převýšení - svah, do kterýho se ta alfa zapíchla čumákem, na rozjetí tý alfy nebyl prostor a tak jsme ji uvázali že ji šikmo tím svahem vytáhnem, zapřáhlo se to za scirocco a nic auto jen hrabalo a sunulo se ke straně, tak jsem zapřáhl 750 a jen lehounce přidal plyn a alfu vytáhl aniž bych něco za autem cítil.

A když to vezmeš tak většina tahačů jsou dnes automaty.

Napsal: pát 20.06.2008 10:49
od T613
youwee píše:
T613 píše:
Fugo píše:ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D


no nevim nevim ... s automatem by to bylo lepsi

to si myslel ironicky? Protoze automat na tahani neni to pravy orechovy


ne vazne :lol: :lol:

tak 750 je na tahani primo stvorena, jeste s tyckou ... to pak na tebe borec za tebou troubi proc jedes 150 a predjizdis :lol:

Napsal: pát 20.06.2008 10:53
od youwee
T613 píše:
youwee píše:
T613 píše:[quote="Fugo"]ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D


no nevim nevim ... s automatem by to bylo lepsi

to si myslel ironicky? Protoze automat na tahani neni to pravy orechovy


ne vazne :lol: :lol:

tak 750 je na tahani primo stvorena, jeste s tyckou ... to pak na tebe borec za tebou troubi proc jedes 150 a predjizdis :lol:[/quote]

tak ten petilitr ani nepozna ze neco tahne :-D Nekdo kdo tahal kdysi auta (ted si nemuzu vzpomenout kdo ze znamych to byl) mi rikal ze tahali nejakym autem v automatu a ze ten automat byl zblblej a porad prerazoval. Ale to bylo tak pred 10ti lety a jestli to tahali necim starsim tak to mohlo byt nejake piano nebo tak neco.

Napsal: pát 20.06.2008 12:54
od Snejk
no jako s automatem už to neni o sile motoru. sem s 7mou třilitrem tahal tolik aut na laně a normalně jsem se rozjižděl jako bych skoro nic netahl. nadhernej luxus . i do kopce krasně plynulej rozjezd hladkej bez cukani trhani a dementniho vytáčení motoru a škvaření spojky... sice to netahlo zatěž cejtit byla ale roztahnout to odkudkoli cokoli prostě se to rozjelo a nic to neřikalo. jen sem šplapal na plyn. automat je na tahani to nej, at si řika kdo chce co chce. ale ten motor taky neřešit, za tou 2,8mou by to taky jelo. sice trapeni ale jelo. rozjel by ses do kopce přes automat i s tři tunovym vlekem ale dostavalo by to kouř:) ale ty bys v tom seděl jako paprda jen šlapal plyn. manual v žadnym připadě... bys tak leda upalil spojku nebo urval lano nebo to zdechlo nebo všecko najednou :D

Napsal: pát 20.06.2008 12:57
od Snejk
nedavno sem tahal toho třilitra(730) tim pětilitrem (750). řeknu vam že takovou akceleraci jako na tom laně ten třilitr neměl ani s vlastnim motorem :lol: pětilitr jel porad po svem :D

Napsal: pát 20.06.2008 13:36
od JaraX
ja tahal se 740 kamoša v E36 TDS atak jsem mu ukazal co je to kickdown, sedma jela pořád jako z praku :D

Napsal: pát 20.06.2008 14:44
od luk999
No nevim, když si představim automat a vlek tak tipuju, že převodovka bude večně v servisu. To mi chcete namluvim, že spojka u manuálu je taková bábovka, že by to nevydržela?? A mimochodem nechci to na závody s vlekem,ale na rozumnou jízdu :wink:

Napsal: pát 20.06.2008 20:20
od JaraX
luk999 píše:No nevim, když si představim automat a vlek tak tipuju, že převodovka bude večně v servisu. To mi chcete namluvim, že spojka u manuálu je taková bábovka, že by to nevydržela?? A mimochodem nechci to na závody s vlekem,ale na rozumnou jízdu :wink:



automat nemá rád časty řazení a prásárny ale né tahnutí něčeho těžkýho.

Napsal: pon 30.06.2008 12:46
od Maslista
podle mého je ta 2,8 v pohodě pokud tedy nechceš trhat asfalt a nehodláš tahat ten dvoutunovej vlek někde v alpách..
např. taková 528i je na tahání ideál.. rozumná spotřeba s dostatečným výkonem..
ohledně toho automatu nevím nikdy jsem s automatem netahal..

Napsal: pon 30.06.2008 18:33
od butthead740
Jen bych dodal k ty akceleraci na lane.. :cry: Poridil jsem si taznou tyc a kdyz jsem tahal kamose s mou 740 chudak poprve zazil akceleraci :lol: pac ma 1.2HTP :unsure:

Napsal: úte 01.07.2008 14:01
od Kail
Myslím že tady zase zbytečně přeháníte,před pár lety tahal každej i s TDS a žádnej větší problém to nebyl,proč by to neměla zvládat 2.8i?Uplně v pohodě...Však v 90tých letech všichni měli Transportery 2.4D,Transity 2.5D,piána 2.4D a vždycky se dojelo,i když to už musela bejt fakt nekonečná cesta :D

Napsal: čtv 03.07.2008 21:34
od speedfred
a po par rokoch tahania bude z nej spravis LONG verziu :lol:

Napsal: čtv 03.07.2008 22:34
od PRAHAV8
speedfred píše:a po par rokoch tahania bude z nej spravis LONG verziu :lol:


:lol: