Stránka 1 z 1
Napsal: sob 07.06.2008 13:46
od ha
Ahoj kluci,
v posledni dobe zacinam mit problem se startovanim..
pravdepodobne je slaba baterie, ale je tu jedno VELKY ALE..
stane se mi, ze gdys otocim do druhy polohy, startuju, taxe nestane vubec nic, ale vubec nic, nic nenabiha, nic necvakne, proste totalka..
pak sundam sedacku a jen tak sahnu na kabely baterie a pak normalka nastartuju, ale neni tomu taky tak vzdy..
nemuze se jednat taky o spatnej STARTER?
popripade co jineho?
a alarm?
dycky jak vypnu motor, navolim CODE a vuz zamknu..
tetka se mi ale us dvakrat stalo, ze sem prisel k outu, zasunul klice do zamku dveri, otocim a nahle zacne outo troubit, musim zasunout klic do starteru a otocit do polohy jdna a navolit CODE cislo a potvrdit, pak to prestane..
co vim, tak to troubeni by melo bejt pouze pri otevreni kufru nebo pri startovani bez zadani CODE number..
to doufam nebude takovej problem, spis me trapi to debilni startovani, achci jen prijit, zastrcit, jen cvaknout a ject..
p.s.
jedna se o e32 735i rv 89
Napsal: sob 07.06.2008 15:40
od Fugo
kontrola kabelů na baterce, dotažení mínus polu na přední stěně zadní sedačky (když si na ní sedneš tak v oblasti lítek máš plast a pod ním je minus pol) a taky vedle baterky je plast uvnitř kterého je hlavní pojistka tak tu taky zkontrolovat (je to v tom plastu na plus kabelu, plast otevřít a uvnitř je plíšek a to je ta pojistka, dotáhnout šrouby, případnou oxidaci odstranit).
Napsal: ned 08.06.2008 00:02
od Snejk
to vypada přesně na ten tenči napajeci kablik pro elektroniku auta... je tam pouzdro z pojistkou, radi se vyklepou šrouby... a nebo obecně poškozeny kabl.. mě se někde přerušoval a za jizdy se mi resetoval OBC. zhasinala palubka a podobně a zamykalo. fakt legračni. občas i setřel stěrače... no takže zkontroluj to co popisuje fugo
Napsal: ned 08.06.2008 08:04
od hoboj
1)Takze otocis klickem do prvni polohy, rozsviti se ti kontrolky, potom otocis dal na startovani a starter se neroztoci ale kontrolky sviti normalne?
2)Pokud ano, slysis takove lehke cvaknuti ( pri otoceni klicku na startovani) ale starter se netoci?
Anebo se ti na prvni poloze nerozsviti ani ty kontrolky?
Napsal: ned 08.06.2008 19:32
od ha
kontrola kabelu je za nama, vse jako nove, baterka r.v. 2000, muze to bejt tim?¨jinak jeste se vyzbrojime merakem a zkusime premerit v dobu startu..
Napsal: ned 08.06.2008 19:37
od ha
HOBOY:
ty hele, prave ze gdys otocim do prvni polohy, kontrolky sviti, gdys pak otocim do polohy 2 na startovani, kontrolky svitej, nic necvakne, a jediny co je slyset, je muj dech, nic vic..
a pak..
1) sundam zadni sedacku, jen tak sahnu na plus a minus baterije, sedacku naaplikuju zpet, a pak outo nastartuje, pravda, ne hned na CINK, ale nataci se, ale nakonec se chytne,
2)sundam zadni sedacku, udelam fse jako u bodu 1, ale pak pri startu stale NIC;+((
a pak trebas po hodce zase sednu a outo us nastaruje;+((
proste je neco spatne
nejde mi proste jen do hlavy, jesi je slaba baterka, tak proc to negdy nastartuje bez problemu, a jindy proste nic;+((
Napsal: ned 08.06.2008 19:56
od hoboj
slaba baterka by se ti projevila tim ze by pri startovani pohasly kontrolky, pokud ne tak bych hledal problem ve spinaci skrince, rele startovani, civka na starteru. Mozna uvolneny spoj na civce starteru od spinaci skrinky.
To ze otevres dvere, sundas sedacku, nasadis, zavres dvere tak treses autem a ten vadny kontakt se "vic prilepi" a jde to nastartovat. Pokud by to byla baterka nebo silove kabely tak by ti aspon cvakala civka a pripadne pohasly kontrolky.
Napsal: ned 08.06.2008 20:24
od Srandik32
Být tebou,začnu baterkou,8let je až dost,navíc můžeš mít v p*deli kontakt na článku uvnitř baterky.

Napsal: pon 09.06.2008 10:48
od ha
tak zda se, ze sem vas mystifikoval, omlouvam se..
jakmile startuju, motor zacne naskakovat jako ze v sinusovym intervalu, kop nic kop nic, a tim se i kontrolky rozzhnou a zhasinaj a rozhnou a zhasinaj, tagze by to mohlo bejt tou "starou" baterkou,
skusim jeste promerit pri startu..
sou nejaky hodnoty, kery by mi meli rict, zda-li je bat spatna, ci nikoli?
abych rekl pravdu, ani nevim, jakou kapacitu ta baterka ma, jen vim, ze je velka jak krava;+))
Napsal: pon 09.06.2008 12:22
od Srandik32
ha píše:tak zda se, ze sem vas mystifikoval, omlouvam se..
jakmile startuju, motor zacne naskakovat jako ze v sinusovym intervalu, kop nic kop nic, a tim se i kontrolky rozzhnou a zhasinaj a rozhnou a zhasinaj, tagze by to mohlo bejt tou "starou" baterkou,
skusim jeste promerit pri startu..
sou nejaky hodnoty, kery by mi meli rict, zda-li je bat spatna, ci nikoli?
abych rekl pravdu, ani nevim, jakou kapacitu ta baterka ma, jen vim, ze je velka jak krava;+))
Když ji vyndáš tak by tam kapacita měla být uvedená,nebo to zjistíš přímo v krámě když ji budeš kupovat,např.v Kelly nebo podobně ti to řeknou,mají tabulky.Mě to na netu ukázalo na tvůj motor stačí 66Ah,což se mi zdá dost málo tak se radši přeptej.

Napsal: pon 09.06.2008 19:57
od deecee
ha píše:tak zda se, ze sem vas mystifikoval, omlouvam se..
jakmile startuju, motor zacne naskakovat jako ze v sinusovym intervalu, kop nic kop nic, a tim se i kontrolky rozzhnou a zhasinaj a rozhnou a zhasinaj, tagze by to mohlo bejt tou "starou" baterkou,
skusim jeste promerit pri startu..
sou nejaky hodnoty, kery by mi meli rict, zda-li je bat spatna, ci nikoli?
abych rekl pravdu, ani nevim, jakou kapacitu ta baterka ma, jen vim, ze je velka jak krava;+))
pokud je 8let stara a ty nevis co s ni kdo delal, tak kup novou. usetris si v budoucnu hodne neprijemnosti. osobni zkusenost.
Napsal: pon 09.06.2008 20:02
od deecee
ha píše:tak zda se, ze sem vas mystifikoval, omlouvam se..
jakmile startuju, motor zacne naskakovat jako ze v sinusovym intervalu, kop nic kop nic, a tim se i kontrolky rozzhnou a zhasinaj a rozhnou a zhasinaj, tagze by to mohlo bejt tou "starou" baterkou,
skusim jeste promerit pri startu..
sou nejaky hodnoty, kery by mi meli rict, zda-li je bat spatna, ci nikoli?
abych rekl pravdu, ani nevim, jakou kapacitu ta baterka ma, jen vim, ze je velka jak krava;+))
dej tam 85Ah a nebudes mit problem.
Napsal: pon 09.06.2008 21:00
od normann
Srandik32 píše:Když ji vyndáš tak by tam kapacita měla být uvedená,nebo to zjistíš přímo v krámě když ji budeš kupovat,např.v Kelly nebo podobně ti to řeknou,mají tabulky.Mě to na netu ukázalo na tvůj motor stačí 66Ah,což se mi zdá dost málo tak se radši přeptej.

Podle manuálu tam má být akumulátor 75 Ah, měl jsem tam i 72Ah, bohatě stačil. Možná by stačilo, si od někoho vypůjčit trochu silnější nabitý akumulátor (aspoň 55Ah) a vyzkoušet, co to dělá. Aku 55Ah jsem měl asi týden provizorně v 735i E32 a taky to na to jezdilo. Dlouhodobě by ale tento akumulátor nevydržel.
Napsal: pon 09.06.2008 21:15
od Pejta-7er
Já mám ve svojí 120ku a je to v cajku, zdá se mi ta tvoje nějaká slabá, ale jestli ji máš 8 let, jak už tady padlo, žačal bych u ní, vypujč si třeba i jinou, která bude mladší, resp, novější, jak říkal Normann...

Napsal: úte 10.06.2008 10:32
od Snejk
měl jsem 100Ah, ta odešla tak sem raději investoval do 85Ah bannerky, sice draha, ale i když sem ji v zimě daval kouř přes startovani na LPG a necham auto stat měsic tak drži jak přibita... jinak v 750 mam nejobyčejnějši starlajnku 60Ah a i po třech tejdnech v pohodě natočim, a když něco tvoříme tak opakovane starty a žadnej problem, na to že stala nějakych 1200 tak snad ještě nějaky rok vydrži.
Napsal: čtv 12.06.2008 10:54
od ha
dekuji vam za rady, koupim tu 85Ah a uvidim, co dalsiho odejde;+))
zase se ozvu;+))
Napsal: pon 15.09.2008 11:16
od ha
tak nakonec to bylo pouze baterkou, koupil sem teda i starter, pak par dni nato baterku, kerou sem jen prohodil a us to slape bez problemu;+))
dekuji vam vsem