Stránka 1 z 2

Napsal: pon 12.05.2008 20:00
od RBMW
Kde koupit nebo obědnat zapalovací káble na e38 750i? Na netu nemužu nic najít na tento motor!

Napsal: pon 12.05.2008 21:28
od gogoho
Na Elitu...........je maji.... Nebo v BMW všude je to stejně drahý :lol: asi 20 tis

Napsal: pon 12.05.2008 21:51
od RBMW
To neblázni také love za to nedám!!!!

Napsal: pon 12.05.2008 21:55
od gogoho
Na jeden motor asi 7 tis X2 14 tis..... plus určitě uděláš rozdělovače, palce atd...........a jsi na 20 tis... Mám taky 750 ....doufám, že mě to nikdy nepotká... :lol: kdyžtak bych měl kontakt na člověka co má 2 E38 750 na díly............Více SZ pokud máš zájem........ Odkud jsi??

Napsal: úte 13.05.2008 06:50
od Fugo

Napsal: úte 13.05.2008 19:03
od RBMW
Tam já si toho moc nepřečtu,nejsem němčinář :cry:

Napsal: úte 13.05.2008 20:04
od Francis
Zkus napsat do Tesla Blatná Dělají sady kabelů pro BMW, třeba ti pomohou.[/url]

Napsal: úte 13.05.2008 20:31
od gogoho
Když by jsis přeložil ten článek, tak by jsi věděl že tesla blatná je asi neudělá......... dělaji pro BMW ale tak E36, E34,

Napsal: úte 13.05.2008 20:52
od Francis
Kdybys nám se dal překlad článku, mohl jsi si ušetřit uštěpačnou poznámku.

Napsal: úte 13.05.2008 21:17
od Francis
Teď jsem si ověřoval, kdysi jsem dával známému tip, potřeboval sadu kabelů na Pontiac. Vyrobili mu ji k plné spokojenosti, stačilo napsat jim a změřit jednotlivé kabely a poslat jim to. Pro 750i to bude jednodušší v tom, že sada bude téměř shodná se sadou pro M20 motor.

Napsal: úte 13.05.2008 21:58
od gogoho
Jo M20 motor jo :lol: :lol: už to nehul :lol:

M20 a M73 je přece to samý :lol:

Napsal: stř 14.05.2008 00:52
od karel2224
Já jsem vyzkoušel tuto variantu: koupil jsem 2 x sadu kabelů na 325i e30 v autokelly. Stojí cca 1500-2000 Kč a až na jeden kabel se dají použít i na 12 V. Trochu je problém s kocovkami vedoucí k rozdělovači, ale dá se to přežít. Na otestování, zda-li jsou původní kabely ready, to bohatě stačí.

Napsal: stř 14.05.2008 09:03
od Francis
gogoho píše:Jo M20 motor jo :lol: :lol: už to nehul :lol:
M20 a M73 je přece to samý :lol:

Sám nehul, zvedni prdel a koukni se pod kapotu E30 s šestiválcem s Motronicem a pod kapotu E38. Asi se budeš dost divit.

Napsal: stř 14.05.2008 09:07
od Francis
A nebo alespoň koukni do ETK, protože třeba víčko rozdělovače je skutečně shodné pro motory M20, M30, i M70/M73.

Napsal: stř 14.05.2008 09:17
od gogoho
Myslíš že za 20 let...........co je starej motor M20 proti M73 Neudělá BMW............Nový kabely.......Nějaká ta podernizace za skoro čtvrt století tam asi bude...........Kabely jsou jiny u M20....M70.........i M73........ Jinej objem ............jiny civky.........Tak logicky jiny kabely......

Napsal: stř 14.05.2008 09:28
od gogoho
Tady ale nikoho rozdělovač nezajímá........... :lol:

Napsal: stř 14.05.2008 09:47
od Francis
U BMW narozdíl od šikmookých nebo žabožroutů přemýšlí a minimalizují skladové zásoby unifikací dílů. Například hlavní "šály" na klikovém hřídeli jsou shodné od E21 320i (M20) až po E46 M3 (S54 motor) !!!

Napsal: stř 14.05.2008 09:57
od gogoho
no a co to má společnýho s timhle tématem.......šály a kabely ...........Hele chtěl jsem tomu člověkovi poradit......popřípadě mu sehnat jiný kabely......na M73.......... ne na M20

Ty díly nejsou stejný.....

Napsal: stř 14.05.2008 11:38
od Pietro
.... já měl do teď za to, že pětilitr M70 jsou (skoro) spojený dvě 2.5 M20 na jednu kliku... :)

Napsal: stř 14.05.2008 11:52
od RuDoSh
to mas jedno.... gogoho je king :roll: (dle jeho vyjadrovani)