Stránka 1 z 2
Napsal: pon 12.05.2008 20:00
od RBMW
Kde koupit nebo obědnat zapalovací káble na e38 750i? Na netu nemužu nic najít na tento motor!
Napsal: pon 12.05.2008 21:28
od gogoho
Na Elitu...........je maji.... Nebo v BMW všude je to stejně drahý

asi 20 tis
Napsal: pon 12.05.2008 21:51
od RBMW
To neblázni také love za to nedám!!!!
Napsal: pon 12.05.2008 21:55
od gogoho
Na jeden motor asi 7 tis X2 14 tis..... plus určitě uděláš rozdělovače, palce atd...........a jsi na 20 tis... Mám taky 750 ....doufám, že mě to nikdy nepotká...

kdyžtak bych měl kontakt na člověka co má 2 E38 750 na díly............Více SZ pokud máš zájem........ Odkud jsi??
Napsal: úte 13.05.2008 06:50
od Fugo
Napsal: úte 13.05.2008 19:03
od RBMW
Tam já si toho moc nepřečtu,nejsem němčinář

Napsal: úte 13.05.2008 20:04
od Francis
Zkus napsat do
Tesla Blatná Dělají sady kabelů pro BMW, třeba ti pomohou.[/url]
Napsal: úte 13.05.2008 20:31
od gogoho
Když by jsis přeložil ten článek, tak by jsi věděl že tesla blatná je asi neudělá......... dělaji pro BMW ale tak E36, E34,
Napsal: úte 13.05.2008 20:52
od Francis
Kdybys nám se dal překlad článku, mohl jsi si ušetřit uštěpačnou poznámku.
Napsal: úte 13.05.2008 21:17
od Francis
Teď jsem si ověřoval, kdysi jsem dával známému tip, potřeboval sadu kabelů na Pontiac. Vyrobili mu ji k plné spokojenosti, stačilo napsat jim a změřit jednotlivé kabely a poslat jim to. Pro 750i to bude jednodušší v tom, že sada bude téměř shodná se sadou pro M20 motor.
Napsal: úte 13.05.2008 21:58
od gogoho
Jo M20 motor jo

už to nehul
M20 a M73 je přece to samý

Napsal: stř 14.05.2008 00:52
od karel2224
Já jsem vyzkoušel tuto variantu: koupil jsem 2 x sadu kabelů na 325i e30 v autokelly. Stojí cca 1500-2000 Kč a až na jeden kabel se dají použít i na 12 V. Trochu je problém s kocovkami vedoucí k rozdělovači, ale dá se to přežít. Na otestování, zda-li jsou původní kabely ready, to bohatě stačí.
Napsal: stř 14.05.2008 09:03
od Francis
gogoho píše:Jo M20 motor jo

už to nehul
M20 a M73 je přece to samý

Sám nehul, zvedni prdel a koukni se pod kapotu E30 s šestiválcem s Motronicem a pod kapotu E38. Asi se budeš dost divit.
Napsal: stř 14.05.2008 09:07
od Francis
A nebo alespoň koukni do ETK, protože třeba víčko rozdělovače je skutečně shodné pro motory M20, M30, i M70/M73.
Napsal: stř 14.05.2008 09:17
od gogoho
Myslíš že za 20 let...........co je starej motor M20 proti M73 Neudělá BMW............Nový kabely.......Nějaká ta podernizace za skoro čtvrt století tam asi bude...........Kabely jsou jiny u M20....M70.........i M73........ Jinej objem ............jiny civky.........Tak logicky jiny kabely......
Napsal: stř 14.05.2008 09:28
od gogoho
Tady ale nikoho rozdělovač nezajímá...........

Napsal: stř 14.05.2008 09:47
od Francis
U BMW narozdíl od šikmookých nebo žabožroutů přemýšlí a minimalizují skladové zásoby unifikací dílů. Například hlavní "šály" na klikovém hřídeli jsou shodné od E21 320i (M20) až po E46 M3 (S54 motor) !!!
Napsal: stř 14.05.2008 09:57
od gogoho
no a co to má společnýho s timhle tématem.......šály a kabely ...........Hele chtěl jsem tomu člověkovi poradit......popřípadě mu sehnat jiný kabely......na M73.......... ne na M20
Ty díly nejsou stejný.....
Napsal: stř 14.05.2008 11:38
od Pietro
.... já měl do teď za to, že pětilitr M70 jsou (skoro) spojený dvě 2.5 M20 na jednu kliku...

Napsal: stř 14.05.2008 11:52
od RuDoSh
to mas jedno.... gogoho je king

(dle jeho vyjadrovani)