Stránka 1 z 2
Napsal: pát 18.04.2008 11:41
od jamesdean
Ahoj, máte někdo zkušenosti s tímto motorem v sedmicce? Zajimá mě prakticky cokoli. Spotřeba, poruchovost, dynamika atd. Jedná se o automat a rv95. Také by me zajímalo jestli tuhle motorizaci má cenu kupovat, nebo jestli je lepší šáhnout po 730, 735, 740 s +- stejnou spotřebou. Díky
Napsal: pát 18.04.2008 12:22
od Moonprobe
Ahoj,
BMW E38 je najlepsi model ktory kedy BMW urobil.
Teno model je jediny, ktory vyzdvihuje BMW 7 triedu v optimalnom balance klasickeho/moderneho designu.
Model E65 tkz. "Bubilna" ti ukazuje smer ktorym sa vybrala firma a pochybujem, ze sa uz vobec niekedy vrati k tvrarom nadhernej E38.
Z rady modelov E38 je najlepsi 728 tkz. "Secret Jewel".
Ma v sebe zahrnute oboje - ekonomiku (poistka, palivo, servisne naklady) a sviznost/rychlost.
Vlastnim 782iA 09/2000 a som maximalne spokojni.
Spotreba - dialnica (Frankfurt-Bratislava, avg. speed 170km/h) 8.5l
mesto okolo 12l
Zrychlenie- 0-100km/h .... cca 8sec
Servis - zatial ziadne skusenosti, auto slape ako hodinky, dufam ze aj
dlho bude
Ak by si chcel vediet nejake ine info, odpisem.

Napsal: pát 18.04.2008 13:20
od JaraX
to moonprobe jo a 316i je ta best motorizace do trojky že?
728i je takovej solidní základ, auto jede dynamicky, lenoch to rozhodně není, ale taky žádnej zavodak, šestivál ma celkem rozmnou udržbu, ale vzhledem k motorizaci bych ho bral spíš ve trojce, sedmě se líbí V8, má ráda tah od spoda a kroutáček, proto doporučuju M62 4,4 připadně do plynu, to je ta the best motorizace. kdo by nechtěl jezdit s takovou lodí, silnym motorem za 13 litru plynu? no není to krásny.
Napsal: pát 18.04.2008 13:47
od T613
no nevim proc kupovat tak slaby motor kdyz muzes jezdit se 740 ktera uz nezere o tolik vic protoze se veze na kroutaku oproti 728 kterou musis tahat ... takze tvrdit ze 728 je to nej je zcestne

chce si to jen ty motory projet a vyzkouset
Napsal: pát 18.04.2008 14:02
od jamesdean
mam dva kandidáty
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6314945
http://bmw-auto.sbazar.cz/bmw-728-ia-praha-o1459624.html
no nevim proc kupovat tak slaby motor kdyz muzes jezdit se 740 ktera uz nezere o tolik vic protoze se veze na kroutaku oproti 728 kterou musis tahat ... takze tvrdit ze 728 je to nej je zcestne chce si to jen ty motory projet a vyzkouset
Jo to jsem presně myslel, ten čtyřlitr už je osmiválec?
Napsal: pát 18.04.2008 14:09
od jamesdean
Jaké jsou neduhy e38 v benzínu?
Napsal: pát 18.04.2008 14:10
od T613
fakt doporucuju se svezt 728/730 a pak 740 ... uvidis sam ze pojedes o litr-dva vic pri normalni jizde ale pocit bude uplne jinde a kdyz bdues chtit tak se i svezes/zabijes vja kv nicem jinym coz se 728 fakt nejde
zajdi si do bazaru dej jim nejake kilo na benzin a projed si par aut a pka nakupuj nez zarucene vytipovane auta

Napsal: pát 18.04.2008 16:45
od caknakis
728 neber.....ono to rozumově vypadá nejlépe, ale pak budeš akorát nešťastný, když tě na dálnici budou trestat ochcávky načipované do nebeských výšin. Opravdu nejlepší je 4.4 v plynu. Taky bývá pravda, že čím větší motor, tím většinou lepší výbava a navíc tu 4.4 v konečné fázi koupíš i levněji, protože mraky lidí jak slyší 4litr, tak se chytají za hlavu.

Napsal: pát 18.04.2008 16:49
od caknakis
jen pro zajímavost.....momentálně mám 3.0 Diesel a předtím jsem používal ten 4-litr. Když jsme se s kamrádem postavili vedle sebe na semaforu, tak mi pochopitolně okamžitě zmizel, ale jak došlo na klasickou honičku ve městě, nebo na okresce, kde rozhodovalo více pružné zrychlení, tak jsem ani jeden nemohli tomu druhému ujet. Zkus popřemýšlet i nad tímhle motorem.... není špatný a dá se s ním jezdit do deseti litrů, na dálnici při 130 mi to píše 6,8....ale podle mě BC kecá.
Napsal: pát 18.04.2008 19:01
od misi_ce
presne jak pise t613. 728 budes muset hodne pobizet aby neco predvedla, coz v praxi bude znamenat snizeni komfortu jizdy a s otackama i tomu umernou spotrebu. mam 740iL (e32) motor M60 V8, takze rovnej ctyrlitr. cesta s tim je uplne o necem jinem, vsechno taha odspoda kroutakem a auto jde strasne zlehka za plynem. pri normalni jizde se motor pohybuje od 700 do 1700ot/min a jede naprosto plynule a bez boje. ja mam ted nejakej ustalenejsi prumer 11L/100km coz je si myslim krasny

. neveril sem dokud sem v tom nesedel, takze zadna 728 nepripada v uvahu, jedine M60 potazmo M62 a jestli honis spotrebu dej ji do plynu. tot nejlepsi mozna kombinace...2.8 je dobrej zaklad pro petku

Napsal: pát 18.04.2008 20:43
od jamesdean
Co říkáte na tu 735 jak jsem postoval?
Napsal: pát 18.04.2008 21:14
od semtex
ak ti nevadi ze 728 byva vacsinou social austattung, dawal by som si pozor na kilometre, hlavne do roku 98, kedy sa pouzival nikasil. 6 valcek musis dost nahanat, aby to nieco s tou tazkou kasnou robilo, preto ho skor vyhulis. po 250tkm radi papaju olejcek, awsak toho je na pumpe dost. viem ze som zaujaty, ale sedma si zasluzi aspon 8 valcek, aj ked stym za 8 tazko zajazdis:-)
Napsal: pát 18.04.2008 23:22
od my_dudesty
Vidim ze s tou svoji 728 tu budu za tezkeho sociala

ale ja ji mam rad a staci mi...

je to vylozene auto pro lidi co jezdi na pohodu, do tech 170-180 to zvlada fajn a i pro me je to takova prijemna cestovni rychlost, prumernou spotrebu cca 40/60 mesto/mimo mam kolem 10.5l vcetne kratkych pojizdek a to tu spotrebu uz nejak prilis nehlidam.. Nad 200 to taky jede ale uz je jak hluk od motoru, tak i aerodynamicky uvnitr, takze tak jezdim malokdy.. takze popremyslej esi si klidny ridic a nechces dyzl, tak ji ber, pokud od toho cekas nejake divoke vykony tak hledej mezi 8valy

a pokud najes dobrou 740 v plynu, tak ji vem, nedovedu si predstavit nic lepsiho pokud vse funguje jak ma

Napsal: sob 19.04.2008 09:38
od dm
ber 740 ja ji mam

Napsal: sob 19.04.2008 11:39
od gogoho
Záleží na tom z čeho sedáš do sedmy.............

v 728 jsem jezdil....... pěkný povození......... Na povahu toho auta to stačí ( dálniční křižník) 735 V8 jede ale líp..........o dost.........hlavně ve vyšších rychlostech........ 740 je ještě větší skok.............Ale spotřeba roste s motorem.....

mě by 728 stačila.............Ted jsou stejně všude samý policajti......

jdi do ty 728 spotřeba 8-10 a pohoda....
Napsal: sob 19.04.2008 16:39
od dm
jamesdean píše:Co říkáte na tu 735 jak jsem postoval?
ta 728 je peknejsi a ma origo radio

Napsal: sob 19.04.2008 20:42
od Hrnek
A nebo zkus 750i

Ten 12V vydrzi i tri generace

Otacky pri normalni jizde kolem 1000-1500, plna vybava, vse..Ale jestli chces setrit, tak ber 4.4l s LPG..
Napsal: sob 19.04.2008 20:55
od gogoho
jj V12 mám taky v E38, ale zdá se mi víc a víc, že je to promně zbytečný............ Povozim se v tom jen v německu.......

V12je úžasná věc...nic nemá takovej zátah........ prostě nic.......hned od spoda a okamžitě.......
Napsal: sob 19.04.2008 21:47
od jamesdean
Ten petilitr uz na me bude uz moc, ale v danovem priznani by se vyjimal pekne.

Jaka je u nej spotreba....tam uz bude asi vetsi skok. Pak je tu taky servis a opravy. Spotreba kolem 10ti litru by byla pro me idealni, takze volba mezi 735, 740?
Napsal: ned 20.04.2008 09:31
od gogoho
Já jezdim průměr 13L... Když jedu podle předpisů........tak 10.......... Servis je uplně stejnej, jen o 4 svíčky víc proti V8
