Stránka 1 z 1

Napsal: úte 01.04.2008 19:02
od dexter
kluci nevíte někdo kterej kábel na co je? Oni jsou 2 na výhřev a 2 na informace pro řj. Jde mi o to,že origo maj 4 barvi (černou,červenou,žlutou a myslím bílou) a nahrady jen 3 ( 2x bílou, černou a šedivou) Jak je to s tím výhřevem a s informacema? Ten výhřev má dané + a - ? Nebo je to jedno? To samé s těma informacema. Kdyby byli ty bíle u náhrady info pro řj ,tak to bude nejspíš jedno,né?

Napsal: úte 01.04.2008 22:08
od hoboj

Napsal: stř 02.04.2008 07:58
od Birkoff
To je "vystřižené" z WDS-ky?

Napsal: stř 02.04.2008 09:01
od hoboj
Birkoff píše:To je "vystřižené" z WDS-ky?
Nevím co je WDS, ale jestli máš na mysli elektrická schémata k e32-jce tak máš pravdu.

Napsal: stř 02.04.2008 10:17
od Fugo
jinak u neorigo lambd platí, bílé kabely - vyhřívání jedno kde je plus a kde minus, černý je živej pro ecu a šedej kostra (snad si ty dva poslední dobře pamatuju, není problém si to změřit ohmetrem)

Napsal: stř 02.04.2008 17:14
od dexter
ok,ok. Děkuji za rychle odpovědi. O víkendu se s tím pohraju.

Napsal: čtv 03.04.2008 12:16
od Snejk
yvužiju tohohle přispěvku a taky tu plácnu jednu otázku. Jakou neorigo lambdu bych měl použít na e32 750? asi bych měl koupit obě. na diagnostice mi to hlasi jednu vadnou... jakou mate zkušenost s provozem V12 s jednou nebo bez lambda sond.. ? spotřeba apod? mě se zda že to vubec neděla dobrotu (nespaleny benzin z vyfuku smrdi) ale spotřeba akorat . porad mě otravuje kontorlka check engine...

Napsal: čtv 03.04.2008 12:41
od Fugo
já mám obě lambdy OK (nový) a stejně na mě řve CHECK ENGINE a jako závadu udává vyhřívání, ale vše je OK, mám totiž ve předu na L podběhu v e-boxu relé s elktronikou na kterém je napsáno Lamdbasonde steurung fuer M70 a přes to jde to vyhřívání a ECU asi naměří jiný odběr než má uložen v datech a hlásí chybu.

Jinak čistě teoreticky by ecu měly jet bez lambd na lehce bohatou směs, protože pořád lepší bohatší než chudá kde hrozí propálení pístů a ventilů.

Já používám obyč 4 drátový lambdy pro Octävii jsou za cenu kolem 1200kč, jen použiju původní konektor.

Napsal: čtv 03.04.2008 14:32
od Snejk
někdo z oktavie, někdo z opla... to jsou stejne a maji stejny zavit a posilaji stejna data? abych tam nepřipojoval jen nějaký ucpavač diry ktery pro tu jednotku stejně nema vyznam

Napsal: čtv 03.04.2008 15:27
od Fugo
je několik druhů lambda sond, mám pocit že 3, platinová co máme my a většina aut, odporový - to používají jen některé vozy (novější) a pak ještě tuším jedny, potom jsou samozřejmě speciální jako jsou wideband kterou používám pro ladění A/F.

Závit jsem viděl vždy tuším 14x1,5 ale nechci kecat, dokonce tu mám i závitník na protažení závitu před montáží nové lambdy.

Vodítkem u platinové lambdy mohou být dráty, 1 - klasická lambda nevyhřívná, 3 - vyhřívaná, 4- vyhřívaná a kostřená (to máme my,ale lze použít i ty s míň dráty) pokud mají více jak 4 dráty už se jedná převážně o lambdy WB.

Napsal: čtv 03.04.2008 17:44
od hoboj

Napsal: čtv 03.04.2008 18:02
od hoboj

Napsal: pát 04.04.2008 12:26
od Snejk
takže jak koukam tak jsou ruznme typy.. nějake zirkonove titanove a kdejake sračky:) a maji ruzna napěti.. 0-5V 0-1V... tak kterou mam schanět... material a pro jake napěti? vim maximalně to , že musi byt vyhřivana...

Napsal: pát 04.04.2008 12:33
od Fugo
standartní platinovou (např š octavia 1.6) napětí 0-1V