Stránka 1 z 2
Napsal: sob 23.02.2008 00:57
od Baxon
Kámoš má problém s e38 750iA r.v. 1996, tak jen zprostředkovaně. Problém s neklidným chodem již od koupě. V BMW vyměnili svíčky, všechno vyčistili ucpali přisávající falešnejch vzduch, benzínovej filtr novej atd. Auto v točkách jede, ale neudrží volnoběh, nemá víc než 400ot a chcípá. Všechny chyby vymazány, diagnostika O.K. a už si s tím neví rady ani tam. Nějakej dobrej typ by se hodil. Děkuju.
Napsal: sob 23.02.2008 07:20
od Fugo
nedělá náhodou v t-mobile? někdo mě kvůli tomu volal, tak jsem mu říkal co bych udělal já, ale on mě sdělil že neví jak dlouho auto bude mít a vyznělo to jako že se mu do toho nechce investovat. Říkal ať začne zapalováním , a říkal jsem mu že origo zapalovací kabely stojej cca 19tis , víčka rozdělovače cca 2500/ks, palec cca 300/ks, netěsnost na sání... pak už se neozval
Napsal: sob 23.02.2008 11:58
od Baxon
Ne nedělá, tenhle ji koupil nedavno a opravdu to chce zprovoznit. Pošlu mu link at sem napíše co přesně už vymněnili a udělali. Zatím děkuju.
Napsal: ned 24.02.2008 14:09
od JaraX
Fugo píše:nedělá náhodou v t-mobile? někdo mě kvůli tomu volal, tak jsem mu říkal co bych udělal já, ale on mě sdělil že neví jak dlouho auto bude mít a vyznělo to jako že se mu do toho nechce investovat. Říkal ať začne zapalováním , a říkal jsem mu že origo zapalovací kabely stojej cca 19tis , víčka rozdělovače cca 2500/ks, palec cca 300/ks, netěsnost na sání... pak už se neozval
navíc e38 už snad nemá rozdělovač nebo se pletu?
Napsal: ned 24.02.2008 16:02
od Fugo
dle těch co jsem viděl tak má.
Napsal: ned 24.02.2008 17:36
od bas2
No V12 je mrcha, by sem asi zacal tym, ze bych vycistil vahy vzduchu, skrt. klapky, skontroloval/vycistil/nebo vymenil rozdelovace+palce a premeral/vycistil kable k svickam....jo a este skontroloval VCV/PCV ventil.
Napsal: ned 24.02.2008 17:43
od Baxon
tak přesně tohle všechno má už za sebou, váhy vzduchu nový, všechno vyčištěný, nový svíčky atd. Jen nevím co je ten VCV/PCV ventil (volnoběžnej ventil?)
Napsal: ned 24.02.2008 17:44
od Baxon
JaraX píše:
navíc e38 už snad nemá rozdělovač nebo se pletu?
taky jsem se divil, ale je to tak, asi má

Napsal: ned 24.02.2008 17:54
od bas2
Baxon píše:bas2 píše:No V12 je mrcha, by sem asi zacal tym, ze bych vycistil vahy vzduchu, skrt. klapky, skontroloval/vycistil/nebo vymenil rozdelovace+palce a premeral/vycistil kable k svickam....jo a este skontroloval VCV/PCV ventil.
tak přesně tohle všechno má už za sebou, váhy vzduchu nový, všechno vyčištěný, nový svíčky atd. Jen nevím co je ten VCV/PCV ventil (volnoběžnej ventil?)
V12 volnobezny ventil nema, volnobeh si reguluje skrt. klapkami...VCV je na odvetrani klikove skrine, kdys je ten ventil v cudu, tak to nasava falesny vzduch a muze to rozhodit volnobeh, poznas to tak, ze pri volnobehu nemuzes, resp. len tezko oddelas vicko od oleje. Skus to, kdys tam bude hodne velky podtlak, tak ty ventily su v cudu.
Napsal: ned 24.02.2008 18:15
od Baxon
děkuju za radu, přepošlu to

Napsal: ned 24.02.2008 18:54
od hoboj
A co přisávání vzduchu mezi sáním a hlavou?
Napsal: ned 24.02.2008 19:27
od Baxon
veškerý přisávání falešnýho vzduchu bylo odstraněno, od tý doby nedrží volnoběch vůbec, před tím to jen houpalo
Napsal: pon 10.03.2008 19:46
od karel2224
Ahoj, tak s tou 750 a špatným volnoběhem to jsem já

. V současný chvíli jsou v autě nové svíčky, nový regulátor tlaku paliva, nové ventily odvětrávání klikové skříně, nové trubky sání mezi váhou a motorem. Klapky jsme čistili o kontrolovali jejich funkci. Dále jsme vyčistili rozdělovače a palce. Dnes po dobití baterie motor naskočí, kolísá a dá se špatně vytočit. Do 4 tisíc se dusí a střílí do výfuků. Problém je že, za kabelové svazky chtějí hříšné peníze. Kompletní rozdělovače můžu pořídit docela rozumně, ale nejsem si jist, že to bude ono. Každou radu nepohrdnu a DÍKY MOC za založení fóra.
Jinak s autem to vypadá tak, že jestli mě opustí ještě nevím, protože jiné auto ladím do sportovna ( pohodlný už to není ) a válet se v kočáře jako je tento je fááákt paráda. Zvuk a zátah taky super - když to jede

Napsal: pon 10.03.2008 20:03
od Fugo
no když budeš přemýšlet tak že tohle by to být nemuselo tak se nikam nedostaneš, víčka a palce kup, pochybuju že je někdo někdy měnil, kabely použij od BOSCH normálně samostatný, nevím zda e38 má na 6 válci (kabelu) snímač ale na ty BOSCH kabely jde nasunout, kabely jsou šedivé barvy koupíš je v Badosu dle délky, kup delší pak je upravíš, konec co jde na svíčku necháš BOSCH a to co jde na rozdělovač sundáš a vyměníš tu gumovou průchodku (jinak by ti to sklouzávalo) samozřejmě si nejprve na kabel navlékneš korálky a to čidlo, potom je ještě třeba kleštičkama natvarovat ten plech co jde do rozdělovače tak aby byl v kontaktu s vývodem rozdělovače, mám to takhle na autě cca 3 roky. Nebo na 7er.com někdo teď prodával kabely na e38 750 za 150Euro.
Napsal: úte 11.03.2008 08:24
od Fugo
zapoměl jsem napsat že jeden zapalovací kabel BOSCH stojí cca 120Kč, takže to není až taková pálka.
Napsal: úte 11.03.2008 22:27
od DOEMIXXX
link? DIky
Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!
Napsal: úte 11.03.2008 22:54
od JaraX
ty ho potřebuješ na co?
Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci! Již několikrát jsem tě na to upozorňoval.
Napsal: stř 12.03.2008 07:34
od Fugo
750 není jako 740, má ještě kabely. Jinak link nemám. Já je kupoval osobně, myslím že je budou mít kdekoliv v autodílech, nemusí to být nutně BOSCH jen je třeba si hlídat průměr který musí být 7mm jinak na ně nejde nasunout to čidlo, většina kabelů má totiž 8mm, a je třeba jak jsem psal je upravit ale pro zručného člověka to nění žádný problém.
Napsal: pon 21.04.2008 11:20
od stati
caute ja mam to iste a neviete kde su tie rozdelovace nech mozem vycistit palce? mam e38, 96, 750il.dik
Napsal: pon 21.04.2008 21:16
od Fugo
nezlob se na mě pokud na motoru nepoznáš kde jsou rozdělovače, tak nemáš co čistit.
