Stránka 1 z 2
Napsal: úte 05.02.2008 16:51
od stati
Caute...ked mi automat preraduje tak pocas toho procesu vyda taky pisklavy zvuk, ked uz dopreraduje a ustali sa zvuk zmizne...neviete co sa deje pripadne co s tym??? dik...
Napsal: stř 06.02.2008 11:57
od Pete
Kamosovi take piskalo, ale mel to jen po startu a mel malo ATFka.Kdyz se prevodovka zahrala bylo to OK.
JInak doplnil a vse fachči jak ma.
Napsal: sob 23.02.2008 01:11
od normann
Já pokud vypnu rádio a nefučí větrák topení tak je za jízdy slyšet slabě takový zvláštní zvuk, jako když to auto mňouká a kňučí, zdá se mi, že to jde z převodovky, že by z měniče? Trochu mi to připomíná zvuk přepouštění hydr. oleje v různých hydraulických zařízení. Auto snad normálně zatím řadí, nejsem ale schopen to posoudit, protože jsem se v jiný E38 automat nesvezl, navíc tohle je 725tds, myslím, že těch je málo.
Napsal: sob 23.02.2008 01:14
od normann
Zapomněl jsem se zeptat, jestli je to kňučení z převodovky normální?
Napsal: stř 27.02.2008 19:44
od Jurajko
rv95 e38 750il
prevodovka nepreraduje plynule
pri normalnim rezimu a klidne jizde je vsechno v pohode
pri prepnuti na sport autem skube a zvuk se mi nezda v poho
jeste k tomu nevidim skoro zadnej rozdil mezi sportem a normal sport akurat toci do vyssich otacek, ale auto se mi zda line tak i tak

Napsal: stř 27.02.2008 21:35
od henrich
ja som mal tiez 725TDS ale nic som z prevodovky nepocul.akurat som vymenil filter a vymenil olej pre lepsi pocit a odvtedy som ani nevedel ze mam prevodovku.ci studena ci tepla aj ked som preradoval vsetko krasne islo.ak by si mal zlu prevodovku jednu mam na povale
Napsal: stř 27.02.2008 21:40
od normann
A na kolik by vyšla ta převodovka?
Napsal: čtv 28.02.2008 07:23
od Fugo
Jurajko píše:rv95 e38 750il
prevodovka nepreraduje plynule
pri normalnim rezimu a klidne jizde je vsechno v pohode
pri prepnuti na sport autem skube a zvuk se mi nezda v poho
jeste k tomu nevidim skoro zadnej rozdil mezi sportem a normal sport akurat toci do vyssich otacek, ale auto se mi zda line tak i tak

No oni se po přepnutí na S ty převody nezmění, to nelze

, měla byse zlepšit odezva na sešlápnutí plynového pedálu a převodovka bude řadit ve vyšších RPM a bude dříve zamknut měnič a po ubrání plynu se neodemyká (zase dle RPM). Jediná možnost jak to ještě zlepšit je čip do EML jednotky (pokud ji ještě e38 používá), sám to mám na
e32 a odezva na plyn je daleko rychlejší, zhruba to mohu přirovnat jako když přepnu na S ale převodovka zůstane stále na E (změní se jen ta odezva na plyn).
Napsal: čtv 28.02.2008 08:53
od henrich
15000sk
Napsal: čtv 28.02.2008 11:57
od normann
henrich píše:15000sk
Ok, odkud jsi? A je s ní nějaký problém?
Napsal: čtv 28.02.2008 22:40
od henrich
slovensko mesto martin a jazdil som na nej a ziadny problem potom som menil motor lebo bol nejaky problem s ojnicov a mal som v garazi super motor aj sprevodovkov tak som to komplet prehodil.zly motor so rozpredal aspon co bolo s neho dobre a prevodovka ostala.ja na slovensku predavam nahradne diely na bmw mam asi 4 sedmicky.obcas jazdim do brna mam tam oca
Napsal: čtv 28.02.2008 23:43
od normann
Já jsem až ze severních Čech, ale do Brna jednou za čas taky jezdím na kurzy a přezkoušení, tak bych se ti ozval přes SZ, ano?
Napsal: pát 29.02.2008 08:41
od henrich
tu mas moje cislo 00421905483777 ak budes nieco potrebovat posli sms alebo brnkni
Napsal: pát 29.02.2008 14:24
od normann
Ano, dekuji.

Napsal: čtv 13.03.2008 20:00
od Professor
zdravím, taky bych rád věděl, co s tím mám.. jako nemůžu si vůbec stěžovat na převodovku, jde vše jak má naprosto super

jen mě taky trochu zaráží, že když jsme byl jednou jako pozorovatel svého vozu a můj kámoš s ním chtěl couvat, tak když přeřazoval na R (zpátečku) a pouštěl pedál brzdy, dělalo to přitom takový zvláštní zvuk.. ale ne písklavý.. jiný.. nevím jak ho popsat, ale myslím, že když to auto bylo funglovka, tak to vše pracovalo jako po másle tiše.. nevíte někdo, čím to je? je to E38 r.v. 97
Napsal: ned 06.07.2008 18:31
od Nightvish
Professor píše:zdravím, taky bych rád věděl, co s tím mám.. jako nemůžu si vůbec stěžovat na převodovku, jde vše jak má naprosto super

jen mě taky trochu zaráží, že když jsme byl jednou jako pozorovatel svého vozu a můj kámoš s ním chtěl couvat, tak když přeřazoval na R (zpátečku) a pouštěl pedál brzdy, dělalo to přitom takový zvláštní zvuk.. ale ne písklavý.. jiný.. nevím jak ho popsat, ale myslím, že když to auto bylo funglovka, tak to vše pracovalo jako po másle tiše.. nevíte někdo, čím to je? je to E38 r.v. 97
Taky by mě toto zajímalo. Chci si koupit sedmičku e38 r.v.98 a když sem byl na zkušební jízdě, tak převodovka na zpátečku po odbrždění vydávala jakési chroupavé zvuky... jinak ostatní bylo ok...tichý.
Napsal: pon 07.07.2008 13:59
od kralik
Pridam se k tehle debate o automatech. Mam prevodovku A5S 560Z = byla v E38 740 s motorem M60 a tusim ze vsech 750i (mam 740, r.v.96). Radi bez vaznych problemu, ale pri prerazovani 1-2-3 je slyset zvuk jakoby se dotacel nejaky setrvacnik, Obcas vic, obcas min nahlas. Kdyz se rozjizdim uplne pianko s lehkou nohou tak nic. Podobny zvuk jako kdyz jedes na zpatecku s manualem, jen mnohem tissi. Obcas pak nema tendenci preradit prvnich cca. 300 m po vyjeti, necha vytoceny motor a az po chvili se rozhodne preradit. Ale je to tech prvnich 300m od vyjezdu. Pak uz je uplne OK az na ten zvuk pri prerazovani. Olej i filtr jsou vymeneny. Jestli se to nekomu z vas stalo, budu rad za jakekoli nasmerovani kde hledat problem.
Napsal: čtv 10.07.2008 13:20
od Strosek
kralik píše:... Obcas pak nema tendenci preradit prvnich cca. 300 m po vyjeti, necha vytoceny motor a az po chvili se rozhodne preradit. Ale je to tech prvnich 300m od vyjezdu. Pak uz je uplne OK az na ten zvuk pri prerazovani. Olej i filtr jsou vymeneny. Jestli se to nekomu z vas stalo, budu rad za jakekoli nasmerovani kde hledat problem.
mám 540iA - stejnou převodovku a mám to samý - ze začátku se jí nechce vůbec řadit - přesně jako tobě - prvních cca 300m. Ptal jsem se na to specialisty na automaty a říkal, že se stím nedá nic dělat, že jí mám nechat, ať si řadí, kdy chce.

Asi to samozřejmě není ideální. Je to prostě starší automat, kterej dostával na prdel od 4 litra. Já osobně spíš čekám, že zažiju jeho smrt. A budu schánět zas jinej - po druhý.

Protože repas výjde aspoň na 30 k. Jen za práci chce ten opravář minimálně 9k. Pak se musí připočítat 12,5l oleje, filtr, .... to je pořád jen taková režie.

Napsal: pát 11.07.2008 02:26
od bas2
A5S 560Z mam i ja a tak isto prvych par metrov nepreradzuje, ale cital som v dokumentacii ze je to warm-up mod, teda naschval nechava trosku vytocit motor aby sa rychlejsie zahrial motor ci prevodovka, takze mi to ako zavada nepripada...ale pozorujem tento stav iba ked je chladnejsie, teraz v lete je to OK.
Napsal: pát 11.07.2008 06:58
od JaraX
taky mám problém s automatem, už od doby co jsem auto koupil tak když tomu dám na jedna plnej tak ve vyšších otáčkách "zavibruje plyn" prostě něco jako když ABS ale je to citit z pedalu plynu a docela dost intenzivně, dělá to na jedničku a trochu i na dvojku, podle myho mechoše todle dělá měnič, o víkendu jsem s autem zaprasil, napsalo mi "getriebenotprogram" a neřadilo, když jsem to chcípnul tak to pak normalně jede ale jen do chvíle než vytočím motor přes 4000ot, pak to vždycky hodí nouzak a je jedno jeslti tam mám D nebo N, prostě když motor přesáhne vyšší otáčky tak se dá nouzak, dal jsem si to na diagnostiku a ta mi vypsala že mam bud v prdeli čidlo otáček a nebo je prokluz měniče přílíš velky. Olej je tam chvilku, par tisíc km, to samy filtr, tak asi tu almaru ven a udělat repasi měniče a kontrolu převodovky samotné.