Stránka 1 z 1
Napsal: ned 03.02.2008 13:32
od gogoho
chci se zeptat zda má cenu do toho lejt V-pover racing ........nebo stačí normální 95tka...Díky
Napsal: ned 03.02.2008 14:35
od JaraX
podle mě určitě racing nemá smysl, jen klasickej vpower, ty oktany ten motor nevyužije.
Napsal: ned 03.02.2008 19:45
od Fugo
přesně jak píše JaraX žádný motor který na to nemá nastavenou ECU to nevyužije, ECU dokáže pouze dle senzoru klepání posunout předstih tak aby k nim nedocházelo - to pro případ kdy se třeba nouzově použije palivo o nižším oct. čísle a opačně to prostě neumí. (ani netuším zda M73 senzory klepání má, M60 ta ano)
Napsal: ned 03.02.2008 20:23
od JaraX
když jsem ještě lital na mašinách tak borci dělali testy paliv na brzdě, absolutně nejlíp vyšel Vpower 95, protože motory byly laděný na 95oktanu, u Vpower racing byl dokonce drobny propad výkonu, ale naopak motorkám které měli předepsáno 98 a víc oktanu to zvedlo výkon.
Napsal: stř 06.02.2008 22:26
od gogoho
na víku nárže je napsáno 91- 98 tak jsem se zeptal co tam

Napsal: čtv 07.02.2008 07:09
od Fugo
když máš napsáno od 91 do 98 tak se toho drž

, prostě ECU počítá s 98 a pokud tam dáš míň tak dle signálu z knock senzoru posouvá předstih tak aby bez neřízených detonací byla možnost jet na palivo 91.
Napsal: čtv 14.02.2008 17:13
od GG
Já už 4 nádrž jedu na Shell V-Power Racing. Musím říci, že nárust výkonu netuším, snížená spotřeba tak o 0,2-0,3 jen bych řelk, že to lépe táhne od spodních otáček a lépe to reaguje na sešlápnutí plynu.