Stránka 1 z 1

Napsal: sob 12.01.2008 15:17
od lukas730i
Zdravím, prosím o vaše názory na tuto věc: mám problém s topením v mé 730i, e32, 1991, bez klima (jakože tam klimatizace opravdu není!). Problém spočívá v tom, že mi čas od času začne proudit pára (hodně páry) výdechy topení do interiéru (pouze do interiéru)... už jsem sem o tom kdysi psal a bylo mi mnohými odpovězeno, že mám díru v systému - to by pochopitelně dávalo rozum - ale já jsem tehdy zmiňoval, že mi jeden člověk řekl, že by to mohlo způsobovat zavzdušnění systému (nevim jak) - s tim jste mě všichni tenkrát poslali do háje :) a ani mě to nedávalo smysl... no a jak jsem tenkrát postupoval (už to bude půl roku) - nejprve jsem si řekl, že zkusím onu zatracovanou variantu se zavzdušněním - auto jsem odvzdušnil a EJHLE - problém s párou v interiéru naprosto zmizel, od té doby jsem půl roku neměl nejmenší problém s únikem páry do interiéru a ani jinej problém, takže jsem na to takřka zapomněl. Teď, po půl roce se problém obnovil, opět mi začala najednou unikat pára dovnitř a to viditelně (z grilu jde páry jak z ryhlovarný konvice) - tak jsem auto odvzušnil - skutečně zavzdušněné bylo a někudy se tam ten vzduch dostat musel... - no a hádejte - je po páře, topení topí jak má, prostě bez problémů...
A já absolutně nevím, co to má znamenat - máte někdo nějakej typ, čím by to mohlo být způsobeno? Už jsem se smířil s tím, že budu muset rozebrat palubku a zkouknout co se to tam proboha děje, ale ptám se jestli to někdo netušíte. Někde na americkym fóru jsem četl, že někdo měl podobný problémy a to vše prý způsobovaly ventily topení... ale taky si nedovedu představit jak...

Napsal: sob 12.01.2008 15:57
od T613
tady mas topeni popsane do detailu
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=38195

a ztraci se ti viditelne voda?

kdyz rozebres palubku kvuli topeni tak zrovna si sezne druhy vymenik pro jistotu ... chyby hledej ve spojich a to u vymeniku a potom jsou dalsi dva vedle neho, jsou tam O krouzky gumove ale to by ti vylozene teklo ven z auta aj za studena treba ... nevim prioc by to mely byt ventily topeni, kdyz sjou spatne tak ti to bude porad topit a plni jen funkci otevreno/zavreno nic vic

kdyz jsem to topeni kuchal a pak ozivoval tak mi sla taky po ohrati para protoze jsem mel vsechno od tevody pocakane = nekde muzes mit nahodily unik ktery se potom odparuje proto si sezen ten vymenik

Napsal: sob 12.01.2008 18:38
od lukas730i
no voda se mi viditelně ztratí až když to začne pářit... takže je to jednorázový... jinak ty nákresy topení se určitě budou hodit :)

Napsal: sob 12.01.2008 20:51
od T613
vymenik muze byt nekde ucpany nebo zaneseny a jednou za cas se ti ucpe tak ze voda se vytlaci v nejakem spoji asi na vymeniku a pak ztece po nem dole ale jak je to rozehrate tak ti to ventilator rozfouka jako paru ... cerpadlo pod ventilama je sice male ale taky nejaky tlak udela jinak me nic nenapada

pokud to budes kuchat tak vymen radiator a tesnici krouzky, nic vic tam neni

Napsal: ned 13.01.2008 12:00
od JaraX
měl jsem podobny problem u E38 vždycky když auto dostalo pokouřit tak šla pára od motoru a docela dost ale jinak nic, pak to začlo divně topit, protože se to zavzdušnilo a ve vysledku to byla drobna prasklinka v hadici co je mezi motorem a topením a prostě jak to dostalo tlak tak to začlo pářit. máš někde netěsnost.