Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 22.11.2007 14:26
od Hitman
mam v e38 neco-tronic automat a pomerne casto si davam manualni rezim a brzdim motorem kdyz jedu z kopce nebo chci pomoci brzdam kdyz treba vyjizdim z dalnice......obcas se mi stane ze kdyz do toho tuknu tak podradi z 5 na 4 a jakmile tam 4 sedne tak zas radi 5 a nemuzu ho premluvit aby vydrzel na te 4 i kdyz to vemu treba az na 3 tak zas mi tam tu 5 vrati, je to normalni ? jindy to uplne v pohode prezije a motor brzdi kola...
Napsal: čtv 22.11.2007 15:36
od Fugo
neznám funkci x-tronicu ale je dle mě nesmysl dávat za běžného provozu manuální režim a ještě mu nějak pomáhat v brždění (motoru), na tom autě jsou tuším již z výroby pořádný brzdy a ne centriky

,
je možné že RPM jsou takové že ECU to vyhodnotí jako vhodné pro přeřazení a hotovo.
Napsal: čtv 22.11.2007 15:48
od Vlasta
Přesně tak, steptronic je blbuvzdornej a i v manuálním režimu, pokud by došlo k přetáčení nebo podtáčení motoru, sám přeřadí.
Napsal: čtv 22.11.2007 15:48
od Marty_
To je fakt divne delam to taky (M rezim a brzdeni motorem) a vzdy ok - pokud se tam samozrejme nesnazis nacpat kvalt v cervenem uz.. V manualnim rezimu at tam das cokoliv tak to drzi az do kriticke hranice (omezovac pripadne mega nizke otacky kdy podradi)..
Napsal: čtv 22.11.2007 18:09
od Hitman
Martyn píše:To je fakt divne delam to taky (M rezim a brzdeni motorem) a vzdy ok - pokud se tam samozrejme nesnazis nacpat kvalt v cervenem uz.. V manualnim rezimu at tam das cokoliv tak to drzi az do kriticke hranice (omezovac pripadne mega nizke otacky kdy podradi)..
jo souhlasim vetsinou cca v 80ti procentech to klapne, vzdy mam normalni otacky kolem 3-4000 takze jsem nevidel duvod proc by mel zas vracet vetsi kvalt, musim to vic sledovat, protoze prevodovka vyhodnocuje daleko vic veci nez jen poloha plynu, otacky atd....snad vypozoruju nejake souvislosti....ale prijde mi ze driv to nedelo vubec az ted obcas, taky je mozne ze jsem si toho driv nevsiml...
brzdy jsou poradne ale proc si je ojizdet a neusetrit palivo ?:)
Napsal: čtv 22.11.2007 18:18
od Vlasta
Hitman píše:Martyn píše:To je fakt divne delam to taky (M rezim a brzdeni motorem) a vzdy ok - pokud se tam samozrejme nesnazis nacpat kvalt v cervenem uz.. V manualnim rezimu at tam das cokoliv tak to drzi az do kriticke hranice (omezovac pripadne mega nizke otacky kdy podradi)..
jo souhlasim vetsinou cca v 80ti procentech to klapne, vzdy mam normalni otacky kolem 3-4000 takze jsem nevidel duvod proc by mel zas vracet vetsi kvalt, musim to vic sledovat, protoze prevodovka vyhodnocuje daleko vic veci nez jen poloha plynu, otacky atd....snad vypozoruju nejake souvislosti....ale prijde mi ze driv to nedelo vubec az ted obcas, taky je mozne ze jsem si toho driv nevsiml...
brzdy jsou poradne ale proc si je ojizdet a neusetrit palivo ?:)
Brzdy budou podstatně levnější, než GO almary. Neřeknu u starejch převodovek, kde se voličem kvalt "zamknul". U steptroniku to funguje trochu jinak.
Napsal: čtv 22.11.2007 18:29
od Fugo
Hitman píše:Martyn píše:To je fakt divne delam to taky (M rezim a brzdeni motorem) a vzdy ok - pokud se tam samozrejme nesnazis nacpat kvalt v cervenem uz.. V manualnim rezimu at tam das cokoliv tak to drzi az do kriticke hranice (omezovac pripadne mega nizke otacky kdy podradi)..
jo souhlasim vetsinou cca v 80ti procentech to klapne, vzdy mam normalni otacky kolem 3-4000 takze jsem nevidel duvod proc by mel zas vracet vetsi kvalt, musim to vic sledovat, protoze prevodovka vyhodnocuje daleko vic veci nez jen poloha plynu, otacky atd....snad vypozoruju nejake souvislosti....ale prijde mi ze driv to nedelo vubec az ted obcas, taky je mozne ze jsem si toho driv nevsiml...
brzdy jsou poradne ale proc si je ojizdet a neusetrit palivo ?:)
Je to jak píše Vlasta, pamatuj na to že každým řazením/vyřazením opotřebováváš lamely, u automatu je nejlepší tam dát D a víc neřešit. Zásady používání automatu zde byly popsány již několikrát.
Napsal: čtv 22.11.2007 18:37
od Hitman
Fugo píše:Hitman píše:Martyn píše:To je fakt divne delam to taky (M rezim a brzdeni motorem) a vzdy ok - pokud se tam samozrejme nesnazis nacpat kvalt v cervenem uz.. V manualnim rezimu at tam das cokoliv tak to drzi az do kriticke hranice (omezovac pripadne mega nizke otacky kdy podradi)..
jo souhlasim vetsinou cca v 80ti procentech to klapne, vzdy mam normalni otacky kolem 3-4000 takze jsem nevidel duvod proc by mel zas vracet vetsi kvalt, musim to vic sledovat, protoze prevodovka vyhodnocuje daleko vic veci nez jen poloha plynu, otacky atd....snad vypozoruju nejake souvislosti....ale prijde mi ze driv to nedelo vubec az ted obcas, taky je mozne ze jsem si toho driv nevsiml...
brzdy jsou poradne ale proc si je ojizdet a neusetrit palivo ?:)
Je to jak píše Vlasta, pamatuj na to že každým řazením/vyřazením opotřebováváš lamely, u automatu je nejlepší tam dát D a víc neřešit. Zásady používání automatu zde byly popsány již několikrát.
ok budu to tak delat

je to muj prvni automat tak jsem nevedel

a meni sem tam lamely jako u manualni spojky ?
Napsal: čtv 22.11.2007 18:46
od Fugo
teď fakt nevim jestli si neděláš prdel

koukni třeba na wiki jak automat funguje, nebo hezky to bylo na stránkách how stoff nebo tak nějak. a pak tu někde byl ten návod pro začátečníky s automatem a odkaz na nějaký forum amerik kde to bylo taky hezky popsaný, tak to prolez.
Napsal: pát 23.11.2007 08:39
od Birkoff
Jasně že se mění lamely, je tam několik párů lamel (každá rychlost má 2 páry), almara musí ven, komplet rozborka/sborka. Opravná sada stojí kolem 30-ti tisíc. Potřebuješ člověka který tomu opravdu rozumí, aby něco nezničil, takže ten si taky něco vezme. Navíc jsi bez auta. Dále není úplně jasné, co tomu podřazování říká měnič. Tak bych zvážil, jestli ty brzdy nestojí opravdu méně (a dají se vyměnit doma za jedno dopoledne).
Napsal: pát 23.11.2007 11:55
od Hitman
od dekuji za info uz to delat nebudu
