Stránka 1 z 1

Napsal: ned 11.11.2007 08:18
od Fugo
na těchto stránkách můžete vidět kterak rozebrat ECU Motronic 1.2 (starší 750), je dvou desková, motronic 1.7 má tuším desku jen jednu. Stejný postup platí pro jednotku EML bez rozdílu roku.

Chipy bylo možné sehnat na 7er.com, pro 1.2 a 1.7 jsou rozdílné, pro EML je stejná. EML chip mám také od tamtud, auto jde výrazně lépe za plynem, dá se říct že odezva na plynový pedál je stejná jako když se přepne ovládání převodovky na S, jen řazení zůstává pořád na E (po chipu). Zároveň je tímto chipem odstraněn omezovač rychlosti. Nevýhoda na kterou se dá ale zvyknout, je také reakce na plyn směrem dolů tj. když uberu, při seriovém chipu je to na režim E takový gumový, kdežto po čipu je opravdu třeba se s tím plynem naučit znovu pracovat.

Proč píšu také o režimech převodovky E a S? Jednodušše proto že ECU převodovky a EML jsou provázané a při přepnutí převodovky na S se zároveň přepne EML ECU na sportovnější odezvu na pedál.

http://www.bryanborough.com/750iL/Perfo ... index.html

Napsal: ned 11.11.2007 09:51
od T613
Kolik ten chip stoji pro zajimavost? A jednotka prevodovky s tim zadne trable nema?

Napsal: ned 11.11.2007 11:28
od Fugo
mám pocit že komplet 3 chipy tj. 2x ECU a 1x EML byly za 120Euro

samotná EML byla za 30Euro

ale problém je že ten od koho jsem to měl já, bohužel zemřel, takže jedině kontaktovat Ericha ale tam nevím jak to je při poslání z Japanu a s placením.

Převodovka nebo její ECU s tím problém nemá. A do převodovky existuje také chip od firmy Dinan ale k němu jsem se zatím nedostal.

Napsal: ned 11.11.2007 22:22
od T613
ja to urcite nechci, vykon mi staci :-) jen me to zajimalo co takova sranda stoji ale chapu ze pro tebe je to dalsi hracka k testovani a studovani

Napsal: pon 12.11.2007 07:16
od Fugo
tady taky nejde ani tak o výkon, dovolím si tvrdit že ty chipy pro motronic dají nula nula prd, mám je tam také ale odjinud a na autě jsem nějaké zlepšení nepocítil, ale ten chip do EML je prostě paráda.