Stránka 1 z 2
Napsal: pát 02.11.2007 20:33
od Tommybmw
Tak jsem vymenil spatne cidlo ABS na predni naprave a ABS funguje jako zamlada:-) Ale bohuzel nefunguje ASC... Ma nekdo nejaky tip na co mrknout? Protoze ja absolutne netusim:-)
Napsal: sob 03.11.2007 00:00
od dexter
A nemáš špatný i senzory opotřebovaní destiček?ASC stále svítí,nebo jen nefunguje?Rozepiš se.

Napsal: sob 03.11.2007 07:57
od Fugo
nejprve si doplňn do podpisu alespoň rv. ať se můžem orientovat. Pokud máš kontrolku ASC tzn. při prokluzu ti to nebliká na displeji, sešlápni brzdový pedál a současně stiskni tlačítko ASC a zapni klíček do kontrolek, kontrolka ASC ti vybliká číslo závady. To pak napiš sem.
Napsal: sob 03.11.2007 08:44
od Tommybmw
Tak rok vyroby doplnen. No ASC nedela vubec nic, nikde nic pri prokluzu neblika. Zkusim to s tim tlacitkem a pak se podelim o vysledek

Napsal: sob 03.11.2007 09:04
od Fugo
u e32 jsou 3 systemy ASC,
1. ASC starších modelů, při prokluzu se zobrazí nápis +ASC+ na displeji v budíkách. Při vypnutí ASC knoflíkem se temto rozsvítí zeleně.
2. novější ASC stav signalizuje kontrolka v budíkách oranžové barvy s takovou kružnicí se šipkou, nesvítí=systém pracuje, svítí=systém nepracuje, bliká systém reguluje výkon motoru- došlo k prokluzu kol, samozřejmě při zaplém zapalování do kontrolek musí tato kontrolka svítit, knoflík ASC se nerozvěcí.
3. ASC+T od cca 91, je to to co 2. ale ještě navíc přibržduje prokluzující se kolo brzdou.
1 a 2 mají většinou samosvor, 3. ho nepotřebuje.
Napsal: sob 03.11.2007 20:36
od guyver52
Fugo píše:u e32 jsou 3 systemy ASC,
1. ASC starších modelů, při prokluzu se zobrazí nápis +ASC+ na displeji v budíkách. Při vypnutí ASC knoflíkem se temto rozsvítí zeleně.
....
Ja mam cudlik a je to s tim zelenym naopak. Kdyz nastartuju, sviti zelene, jako ze je ASC aktivni a v poradku, kdyz ho zmacknu, zhasne, imz vypnu ASC...
Napsal: sob 03.11.2007 20:42
od Fugo
je to možné ,měl jsem to na 88 a už si to jasně nepamatuju. Dík za opravu

Napsal: sob 03.11.2007 20:52
od Fugo
ASC kody:
BC = Blinkcode
BC 1 = Kein Fehler
BC 2 = EMS Fehler
BC 3 = Motronic Fehler
BC 4 = Drehzahlgeber Fehler hi li
BC 5 = Drehzahlgeber Fehler hi re
BC 6 = Drehzahlgeber Fehler vo re
BC 7 = Drehzahlgeber Fehler vo li
BC 8 = ABS-Magnetventil Fehler hi li
BC 9 = ABS-Magnetventil Fehler hi re
BC 10 = ABS-Magnetventil Fehler vo re
BC 11 = ABS-Magnetventil Fehler vo li
BC 12 = ASR-Plungerventil Fehler hi li
BC 13 = ASR-Plungerventil Fehler hi re
BC 14 = Ventilrelais Fehler
BC 15 = Rückförderpumpen Fehler
BC 16 = Speicherladeventil Fehler
BC 17 = Langzeitfehler Drucküberwachung
BC 18 = Leckage Fehler (Eigener Kommentar: Wird auch angezeigt wenn Druckspeicher im ASC+T Hydraulikblock schadhaft ist (zB. leer))
BC 19 = Druck Fehler
BC 20 = Getriebebeeinflussung Leitungs Fehler
BC 21 = ABS/ASR-Regelgeräte Fehler
BC 22 = TD-Signal Fehler
BC 23 = Option p in Leitungs Fehler
Napsal: sob 03.11.2007 22:13
od Tommybmw
No tak tlacitko nejak vubec nereaguje:-(
Napsal: ned 04.11.2007 20:04
od k2
No, já si tak zhruba dokážu představit jak funguje ASC a níže popíšu "testy" při výjezdu rozblácené cesty k mému domu.
Mimochodem, má e32 750 iL r.v.87, při každém nastartování se ten čudlík ASC rozesvítí zeleně, tak ho zamáčknu jako cígo a on zhasne, ale jestli to ASC funguje to nevím. Také to po každém nastartování musíte mačkat ?
Stav: Podmáčena tráva, výjezd 20m, prudší stoupání ( na první rychlostní stupeň)
525 e34 - neměla ASC a skončila v polovině stoupání s protáčejícím jedním kolem.
750iL e32 - Nikdy mi nic nesignalizovalo na přístrojovce ani při prokluzu.
Při výjezdu je znát nějaký prokluz, ale auto se po blátě sune jako tank a bez větších problému vyjede. Při prohlídce stopy jsou vidět střídavé prokluzy levého a pravého kola. Ale jestli to má na svědomí ASC to nevím, spíš bych se přikláněl že pomohl samosvor.
525iX e34 - Při výjezdu není znát žádný prokluz a kontrolka ASC mezi budíky bliká jako blázen. Stopa bez známek prokluzu......no já vím je to 4x4 já jen tak pro zajímavost
Zdar K2
Napsal: úte 06.11.2007 10:20
od Snejk
po nastartování čudlík svítí zeleně - z namená že asc je aktivní. pokud ho zmáčkneš jako cígo a zhasne, tak jsi asc vypnul.
Napsal: úte 06.11.2007 18:56
od k2
Fakt ?
Ono to tlačítko docela jasně svítí, musí to docela otravovat a unavovat, třeba při cestě v noci po dálnici taková zář...... já vždy myslel že je to ASC pokažené a proto při každém startu svítí aby na sebe upozornilo že nastal v systému problém........no, že to soudruzi takhle vymyslí to bych do nich neřekl.
Ještě se chci zeptat : ASC funguje stále i při jízdě krokem ? Nebo se při nízké rychlosti vypne.
Napsal: úte 06.11.2007 19:42
od dell
Tommybmw píše:Tak jsem vymenil spatne cidlo ABS na predni naprave a ABS funguje jako zamlada:-) Ale bohuzel nefunguje ASC... Ma nekdo nejaky tip na co mrknout? Protoze ja absolutne netusim:-)
Nemůžu vyndat čidlo ABS na předním levém kole. Jak jsi jej vyndal?.
Napsal: úte 06.11.2007 20:13
od guyver52
k2 píše:Fakt ?
Ono to tlačítko docela jasně svítí, musí to docela otravovat a unavovat, třeba při cestě v noci po dálnici taková zář...... já vždy myslel že je to ASC pokažené a proto při každém startu svítí aby na sebe upozornilo že nastal v systému problém........no, že to soudruzi takhle vymyslí to bych do nich neřekl.
Ještě se chci zeptat : ASC funguje stále i při jízdě krokem ? Nebo se při nízké rychlosti vypne.
asc funguje porat, skus si zvednout auto na jedne strane vzadu a roztocit kolo prez rychlost a pridat plyn! zacne ti blikat asc tlacitko, rozsviti se ti na display asc a nepujde ti pridat plyn. asc pocita otacky kol a pokud vyhodnoti nesrovnalost, omezi vykon motoru, funguje i kdyz nemas stejne velka kola
Napsal: úte 06.11.2007 20:15
od Tommybmw
2 dell: Mne slo vyndat nadherne, proste jsem povolil sroubek, cidlem trosku potocil a bylo venku
Napsal: úte 06.11.2007 20:18
od Tommybmw
Tak jsem se dival na ten spinac ASC a chybi mi tam zarovicka, takze nevim jestli je zapnuto nebo vypnuto:-( Nemate nekdo foto motoru se systemem ASC abych videl jak to vypada a kde ho hledat? Dikes
Napsal: úte 06.11.2007 22:48
od dell
Tak do teď jsem se stím sr.. a nevyndal jsem jej. Protáčí se a ten stříbrnej váleček od čidla se netočí, je to zarostlé. Neměl někdo stejnej problém.
Napsal: stř 07.11.2007 07:50
od ajfel
k2 píše:No, já si tak zhruba dokážu představit jak funguje ASC a níže popíšu "testy" při výjezdu rozblácené cesty k mému domu.
Stav: Podmáčena tráva, výjezd 20m, prudší stoupání ( na první rychlostní stupeň)
525iX e34 - Při výjezdu není znát žádný prokluz a kontrolka ASC mezi budíky bliká jako blázen. Stopa bez známek prokluzu......no já vím je to 4x4 já jen tak pro zajímavost
Zdar K2
jenom pro doplneni. u ix se nejedna o asc, ale zavre se zadni diferencial

takze prokluz jednoho zadniho kola nehrozi .. a kdyz navic zabira minimalne jedno predni kolo

Napsal: stř 07.11.2007 11:07
od Snejk
asc funguje uplně pořád, prostě hlídá kdy ti kolo "proklouzne" v tom okamžiku přiškrtí plyn na takovou míru, aby prokluzu zabránilo. ve starších systémech se na displayi oběví ASC a nebo u novějších se ti rozsvítí oranžová kontrolka uprosřed budíků. ale tobě to určitě napíše na displayi. zkus si někde na trávě sešläpnout plyn nebo vlastně pokud maš 750 tak ta hrabe uplně všude. dej do zatačky plnej a uvidiš. jak to na tebe začne řvát.
Napsal: stř 07.11.2007 11:10
od Snejk
Tommybmw píše:Tak jsem se dival na ten spinac ASC a chybi mi tam zarovicka, takze nevim jestli je zapnuto nebo vypnuto:-( Nemate nekdo foto motoru se systemem ASC abych videl jak to vypada a kde ho hledat? Dikes
pozor, ne každý spínač ASC svítí, pokud v něm není žarovička, tak tam ani býtr nemusí. v těch novějších verzích nesvítí tlačítko ale svítí ti kontrolka uprostřed přístrojovky. a naopak. kdo ma svíticí tlačítko tomu nesvítí v budíkách. jen na displayi se zobrazuje ASC