Stránka 1 z 1
Napsal: pon 01.10.2007 19:42
od bmw750iL

mam problem, menil jsem svicky u moji e38, za origo svicky od BMW. po nastartovani auto zacalo vibrovat, motor se klepe jak o zivot, smrdi to, z vyfuku zvuk : puf puf a dym je horky....
na volnobeh to jede chvili pak to schcipne... nevi nekdo v cem to muze byt?
pro zajemce o pomoc mam video v DVD kvalite, na zelani poslu
diky za kazdou radu
Napsal: pon 01.10.2007 20:18
od bas2
Kable si dal v dobrom poradi?
Su poriadne navlecene na svieckach?
Utiahol si sviecky poriadne?
Napsal: pon 01.10.2007 20:35
od bmw750iL
ano,vsetko je fajn zapojene,akurat tam povodne boli BERU-X Platin 4bodove,teraz mi dali v bmw 2bodove a oznacenie nikde neni, viem akurat ze su od BOSCH
Napsal: pon 01.10.2007 22:37
od bas2
Ked to fungovalo so starymi musi aj teraz. Prave ze 4 bodove su viacej nachylnejsie na problemy ako 2 bodove.
Menili ti ich v servise? Vymenit sviecky u V12 je dobra pakarem, uzil som si svoje ked som niekedy aj 3x denne vyberal a znova daval, na valcoch 10-12 je tazsi pristup, niekedy zle sadne kabel atd...
Ked ich mas vsetky dobre utiahnute, kable navlecene, a v spravnom poradi, tak jedine co ma napada v tejto suvislosti je, ci ten kto ich menil ci nahodov neposkodil nejak kabel, napr. koncovku...
Napsal: pon 01.10.2007 23:43
od bmw750iL
menil jsem je ja, ted jsem to koukal, jsou jenom bosch super... mozna to je problem...... jsou fakt fest utahnute, a kabely jsou taky ok...
Napsal: úte 02.10.2007 06:40
od Fugo
poměrně často se u V12 stane když se mění svíčky to že mechanik tahá místo za fajfku za kabely a buďto je vytrhne z fajfky či jen povytáhne a potom to vlastně vytvoří jiskřiště jinde než bychom si přáli, měl jsem něco podobného na 6 válci, tudíž mě čas odčasu nešla půlka motoru protože čidlo na kabelu k 6 válci hlásilo že se nepálí a ta půlka zdechla a než jsem na to přišel trvalo pěkně dlouho.
Napsal: úte 02.10.2007 15:55
od bmw750iL
pujdu ty kabely komplet vytahnout a omrknu to

snad najdu chybu