Stránka 1 z 2
Napsal: ned 23.09.2007 16:19
od magic
Čauvec, řeším s kamošem u jeho auta takove trochu větší problém, doufám že partička odborníků mi poradí.
Koupili jsme tady přes forum od manika stříbrnou E38 model 97, 6kvalt 4,4 (M62 ).
A chvilku to jelo ok a teď se to začina srat, motor je na volnoběh neklidny a potřepává jako když nejede na všechny válce ( asi nejede ), když se sešlápne plyn a delší dobu se podrží tak začne cukat ( normálně při jízdě ), ma takovej podstatně nižší výkon než mýval. Dokonce když se tomu trochu šlapalo, tak to přestalo jet v jednu chvíli úplně.
Auto bylo včera na diagnostice jediná zjištěná závada špatný tlak na druhém válci( 8,5 ), tak se měnili vstřiky na jedne straně motoru, testovali se i jine indukční cívky, svíčky nové ( 4 bodové ).
Kde může být chyba? Jak postupovat při odhalovani závady? možná jich je více.
Díky za rady, a tipy
Napsal: ned 23.09.2007 17:30
od medvidek
Ja mel uplne to same a byli to totalne ucpane katalizatory. Po jejich odstraneni a nahrazeni rezonatory je vse OK a jede to jak pichla svine
Napsal: ned 23.09.2007 17:33
od Fugo
pochybuju o tom že diagnostika odhalí špatný tlak ne nějakém válci, komprení tlaky se měří tlakoměrem. A i kdyby byl tlak na jednom válci 8.5 tak by to jelo a právě ve vyšších ot. by to bylo lepší, a výměna vstřiku či cívky to neřeší. Co ta membrána vzadu na sáni? Tam mají M6x dost problém.
Napsal: ned 23.09.2007 18:33
od magic
Fugo píše:pochybuju o tom že diagnostika odhalí špatný tlak ne nějakém válci, komprení tlaky se měří tlakoměrem. A i kdyby byl tlak na jednom válci 8.5 tak by to jelo a právě ve vyšších ot. by to bylo lepší, a výměna vstřiku či cívky to neřeší. Co ta membrána vzadu na sáni? Tam mají M6x dost problém.
myslel jsem jako celkova diagnostika, že si to auto vzali do parády nebyl jsem u toho, jako měřili tlaky na valcich na diagnostice jako takove nic nebylo.
A může to co píšeš mít vliv jakoby na vypadávání nějakého válce? třeba to jede na všechny ale třepe se to. Na co se teda podívat co vyzkoušet? Děkuji
Napsal: ned 23.09.2007 18:35
od magic
medvidek píše:Ja mel uplne to same a byli to totalne ucpane katalizatory. Po jejich odstraneni a nahrazeni rezonatory je vse OK a jede to jak pichla svine
a to se da zjistit jak? jaho stav? Vím že když dáš ruku k výfuku tak to tak funi takove puf...puf že to fouka v intervalech nevim jestli to 8mi val dělá ale mě 6ti val funi jakoby skoro v tahu, tohle ma strané mezery a to v obou laufech
Napsal: ned 23.09.2007 19:04
od bas2
Mne auto cukalo na volnobeh ked som mal polofunkcnu vahu vzduchu.
Doporucujem vymenit membranu (non-return valve) na konci sania.
Ake boli svicky, ked si ich vymontoval? Podla nich poznas ci motor ide na vsechny valce...
Napsal: ned 23.09.2007 19:23
od magic
bas2 píše:Mne auto cukalo na volnobeh ked som mal polofunkcnu vahu vzduchu.
Doporucujem vymenit membranu (non-return valve) na konci sania.
Ake boli svicky, ked si ich vymontoval? Podla nich poznas ci motor ide na vsechny valce...
na co přijde takove membrana? preventivně bych ji taky mohl vyměnit, jde když se vyjme nějak poznat jeji stav?
Napsal: ned 23.09.2007 19:39
od bas2
cca 1200,- korun, ked ju vyberes (7x torx sruba), tak je nanej plastove okruhle viecko, podnim je ta samotna membrana... ale meni sa to iba ako cely diel, skontrolovat by sa dalo, keby si dal dole to viecko, ale rado praska, mne sa to nepodarilo, tak som to kupil cele nove a hotovo.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/233246
Napsal: ned 23.09.2007 19:46
od magic
za těch 1200 je teda k dostani co? a naco přijde výměna celeho? Jinak co ti to přesně dělalo při jake situaci?
Napsal: pon 24.09.2007 01:21
od JaraX
řeším něco podobnyho, motor se malinko chvěje na volnoběh, asi nejede jak má, z vyfuku jde citit benzin do otáček jde plynule, trošku střili do vyfuku při puštení plynu. do sání nestřili.
Napsal: pon 24.09.2007 07:36
od intmen
ahoj a ty svičky si měnil až potom co to začlo zlobit??protože mam zkušenosti s vicebodovyma svičkama že malo ktery motor je snese,často dělaj problemy............

Napsal: pon 24.09.2007 09:13
od Winky
Tak se pridam taky. Obcas se to stane i me nevim zatim za jakych okolnosti to je. Dal jsem nove svicky bosch z bmw. ted novej fitr na vzduch i na benzin. Obcas to na volnobeh bezi jakoby na 7 staci malinko pridat a vynecha to jen obcas (podle chveni v aute) ale ve vyssich otackach uz mam pocit ze to jede jak ma ale mozna se to jen schova. jen me to nestrili a ani vzadu na vyfuku to neni slyset.. jen se to nekdy chveje.
Napsal: pon 24.09.2007 10:46
od magic
intmen píše:ahoj a ty svičky si měnil až potom co to začlo zlobit??protože mam zkušenosti s vicebodovyma svičkama že malo ktery motor je snese,často dělaj problemy............

sou tam origo co se davali od myslím BOSH platinky 4bodove, uvidíme, dneska se bude dělat ten kat, tak kdyžtak se prohízí svíčky, o všem vás budu informovat
Napsal: pon 24.09.2007 10:48
od magic
JaraX píše:řeším něco podobnyho, motor se malinko chvěje na volnoběh, asi nejede jak má, z vyfuku jde citit benzin do otáček jde plynule, trošku střili do vyfuku při puštení plynu. do sání nestřili.
co se střílení týče,bavil jsem se tady se členem že z výfuku může střílet, když neni zahřátej motor je vykuchanej kat a ty tomu trochu šlápneš. pokud tomu tak je, tak pak tam dat na místo Katu rezonátory ( myslím že ho tam můžeš fyzicky vidět, ale může být vykuchanej a navařená v něm trubka, jako že zůstal jenom obal.
Napsal: pon 24.09.2007 11:54
od JaraX
magic píše:JaraX píše:řeším něco podobnyho, motor se malinko chvěje na volnoběh, asi nejede jak má, z vyfuku jde citit benzin do otáček jde plynule, trošku střili do vyfuku při puštení plynu. do sání nestřili.
co se střílení týče,bavil jsem se tady se členem že z výfuku může střílet, když neni zahřátej motor je vykuchanej kat a ty tomu trochu šlápneš. pokud tomu tak je, tak pak tam dat na místo Katu rezonátory ( myslím že ho tam můžeš fyzicky vidět, ale může být vykuchanej a navařená v něm trubka, jako že zůstal jenom obal.
katy tam nemam no,
Napsal: pon 24.09.2007 13:14
od Hitman
medvidek píše:Ja mel uplne to same a byli to totalne ucpane katalizatory. Po jejich odstraneni a nahrazeni rezonatory je vse OK a jede to jak pichla svine
nechal jsem si je vykuchat pac uz to v nich chrastilo, jaky to ma zvuk s rezonatorama ? ja mam ted takovej plechovej a asi to neni idelani prutok spalin, mam to vymenit za rezonatory ?
Napsal: pon 24.09.2007 15:45
od magic
JaraX píše:magic píše:JaraX píše:řeším něco podobnyho, motor se malinko chvěje na volnoběh, asi nejede jak má, z vyfuku jde citit benzin do otáček jde plynule, trošku střili do vyfuku při puštení plynu. do sání nestřili.
co se střílení týče,bavil jsem se tady se členem že z výfuku může střílet, když neni zahřátej motor je vykuchanej kat a ty tomu trochu šlápneš. pokud tomu tak je, tak pak tam dat na místo Katu rezonátory ( myslím že ho tam můžeš fyzicky vidět, ale může být vykuchanej a navařená v něm trubka, jako že zůstal jenom obal.
katy tam nemam no,
tak to tam tipuji nemáš ani rezonator, takže doporučuji ho namontovat.
Napsal: pon 24.09.2007 15:47
od magic
lidi.. na co přijde ten rezonator na muj motor E34 M50 525i (6vál ). Myslím že kat je tam asi jenom jeden, aspoň doufám, takže rezonator bude stačit taky. Na co by to mělo přijít vyměnit Kat za rezonator + práce, abych měl představu, co si za to vemou a jestli víc, tak aby odvedli zase tomu úměrnou práci, díky
Napsal: pon 24.09.2007 16:50
od JaraX
bojím se co to bude s rezonátorem dělat.
Napsal: pon 24.09.2007 18:19
od medvidek
S Rezonatorem to nedela vubec nic,akorat to nema ten blbej zvuk
