Stránka 1 z 2
Napsal: ned 26.08.2007 21:01
od ilegaltuner
Koupil jsem si 735iA včera

mám takový problém když jedu na tempomat a pak ho vypnu tak mi kára žere furt 25 i kdyš držím pedál jen třeba mm párkrát se mi to podarřilio "vypnout" že to ralo normálně,ale ani nevím jak asi tim ,že jsem sešlápl pedal až ana zem a pak ho ještě došlápl.
Jinak dneska mi střelilo do sání lpg a potrhalo váhu vzduchu

tak jsem tam nahodil z omegy 3000 24v kterou jsem mněl ve sklepě(identická) a tet ta kára jede jak prase
poradte mi pleas s to spotřebou,rád bych jezdil za 12 plynu a né za 25

Napsal: ned 26.08.2007 21:23
od motokuba
aHOJ,
MAM NA TEBE TRAPNY DOTAZ

jak se ten tempomat zapína? zaboha na to nemohu přijít kvedlám s tou páčkou na všechny světové strany a nicht

Napsal: ned 26.08.2007 21:26
od ilegaltuner
motokuba píše:aHOJ,
MAM NA TEBE TRAPNY DOTAZ

jak se ten tempomat zapína? zaboha na to nemohu přijít kvedlám s tou páčkou na všechny světové strany a nicht

k sobě

když pak přitlačíš dolů tak to zrychluje a k sobě pak ubere
Napsal: ned 26.08.2007 21:27
od motokuba
ilegaltuner píše:motokuba píše:aHOJ,
MAM NA TEBE TRAPNY DOTAZ

jak se ten tempomat zapína? zaboha na to nemohu přijít kvedlám s tou páčkou na všechny světové strany a nicht

k sobě

když pak přitlačíš dolů tak to zrychluje a k sobě pak ubere
dyt to sem zkůšal

a k sobe podržet nebo jen na tuknout? mam divný pocit že nefunguje

Napsal: ned 26.08.2007 21:31
od ilegaltuner
motokuba píše:ilegaltuner píše:motokuba píše:aHOJ,
MAM NA TEBE TRAPNY DOTAZ

jak se ten tempomat zapína? zaboha na to nemohu přijít kvedlám s tou páčkou na všechny světové strany a nicht

k sobě

když pak přitlačíš dolů tak to zrychluje a k sobě pak ubere
dyt to sem zkůšal

a k sobe podržet nebo jen na tuknout? mam divný pocit že nefunguje

jen kliknout, asi ti to nefunguje
Napsal: ned 26.08.2007 21:33
od motokuba
ilegaltuner píše:motokuba píše:ilegaltuner píše:
k sobě

když pak přitlačíš dolů tak to zrychluje a k sobě pak ubere
dyt to sem zkůšal

a k sobe podržet nebo jen na tuknout? mam divný pocit že nefunguje

jen kliknout, asi ti to nefunguje
no NE asi ale ASI určitě
ted jsem si na něco vzpoměl: JÁ NICHT ČTENÁŘ JA MOCNÁŘ VOLÍM NUMR TRAI....

Napsal: ned 26.08.2007 22:40
od hoboj
Dopředu - přidá rychlost
K sobě - ubere rychlost
Dolů a nahoru - vypne tempomat
Brzda, spojka - vypne tempomat
K volantu - zapne poslední nastavenou rychlost
Funguje nad 40km/hod.
Když třeba při šedesátce zatlačíš a držíš přepínač směrem dopředu tak by se ti měla postupně zvyšovat rychlost - samozřejmě bez pedálu plynu
Napsal: pon 27.08.2007 07:21
od Fugo
jen doplním, to co píše hoboj je od roku cca 91, na nižších ročnících je to trošku jinak, ale už si nepamatuju jak.
Napsal: pon 27.08.2007 07:23
od motokuba
Fugo píše:jen doplním, to co píše hoboj je od roku cca 91, na nižších ročnících je to trošku jinak, ale už si nepamatuju jak.
no ja mam 89 takze hmmmm nevzpomenes si?
Napsal: pon 27.08.2007 07:28
od Fugo
mám pocit že ,přidávání páčka do předu (tj. ve směru jízdy), ubírání páčka do zadu, to sedí, ale jinak to bude s tím zrušením, tože to ruší brzda a případně spojka to zůstává, ale mám pocit že na páčce je na zrušení směr dolů, a vyvolání poslední rychlosti před zrušením je nahoru, ale nejsem si jist. Konec konců je o na páčce napsáno.
Napsal: pon 27.08.2007 11:51
od Snejk
tak jak je to na nižších vám povím naprosto přesně:
Nahoru:Zapne tempomat (plus poslední uloožená rychlost)
Dolu:Vypne tempomat
K sobě:Ubírá rychlost
Od sebe:Přidává rychlost (i aktivuje tempomat)
klikáním dopředu nebo dozadu přidává nebo ubírá po kroku 1km, držením ubírá a zrychluje plynule. je však třeba jí pustit tu páčku ale až tak 5km nad hranicí požaované rychlosti (chceš jet 50 tak to držíš do 55 a pak pustíš... a ono si to začne držet 50.)
pokud s tim kvedláš a nic to nedělá... takto máš rozbitý. no většinou to bývá samotná jednotka. pokud nemáš EML tak je v ECU boxu. takova malinka krabička s redukcí at se tam vejde. jinak je tempomat integrovanej do EML. podminkou jsou taky nějaký čidla rychlosti.
zkus zkontorlovat lanko tempomatu. a nebo jdi na diag. tempomat je na e32 plně diagnostikovatelný,, jak to servo, tak ta jednotka tak ty čidla...
Napsal: pon 27.08.2007 12:00
od motokuba
Snejk píše:tak jak je to na nižších vám povím naprosto přesně:
Nahoru:Zapne tempomat (plus poslední uloožená rychlost)
Dolu:Vypne tempomat
K sobě:Ubírá rychlost
Od sebe:Přidává rychlost (i aktivuje tempomat)
klikáním dopředu nebo dozadu přidává nebo ubírá po kroku 1km, držením ubírá a zrychluje plynule. je však třeba jí pustit tu páčku ale až tak 5km nad hranicí požaované rychlosti (chceš jet 50 tak to držíš do 55 a pak pustíš... a ono si to začne držet 50.)
pokud s tim kvedláš a nic to nedělá... takto máš rozbitý. no většinou to bývá samotná jednotka. pokud nemáš EML tak je v ECU boxu. takova malinka krabička s redukcí at se tam vejde. jinak je tempomat integrovanej do EML. podminkou jsou taky nějaký čidla rychlosti.
zkus zkontorlovat lanko tempomatu. a nebo jdi na diag. tempomat je na e32 plně diagnostikovatelný,, jak to servo, tak ta jednotka tak ty čidla...
hele mohl by jsi mi to vysvětlit nějak abych to pochopil?

co je EML a ECU box?
Napsal: pon 27.08.2007 12:04
od Fugo
EML je škrtící klapka ovládaná elektricky, nejde do ní lanko, potom je tempomat v ECU pro EML.
ECU je označení pro řídící jednotku čehokoliv
ECU Box je v motorové části před spolujezdcem, taková černá krabice přidělaná 4 šrouby, předřidičem je v té samé pozici pojistková skříň.
Napsal: pon 27.08.2007 12:06
od motokuba
Fugo píše:EML je škrtící klapka ovládaná elektricky, nejde do ní lanko, potom je tempomat v ECU pro EML.
ECU je označení pro řídící jednotku čehokoliv
ECU Box je v motorové části před spolujezdcem, taková černá krabice přidělaná 4 šrouby, předřidičem je v té samé pozici pojistková skříň.
Dobře a když ten temtopat nejde tak kam se mám teda podívat?

si připadám jak kdyby jste na mě mluvili čínsky nejsem antitalent ale spíš mechanické části

elektronice rozumím jak ty RAKETOPLÁNU

Napsal: pon 27.08.2007 12:07
od Snejk
áno přesně jak píše fugo, a navíc je to na tý páčce fakt napsáno

. jinak stačí lehce kliknout na brzdu(spínač těch brzd. světel) a tempomat se vypne. funguje od 40km/h. pokud mu dáš držet 40 a on to třeba v kopci nezvladne uplně a klesne mu to na 39 tak se blbeček taky sam vypne

Napsal: pon 27.08.2007 12:11
od Snejk
no když se podíváš na tu jednotku,... tak neuvidíš nic... když se podíváš na ten motorek kterej je vlevo mezi nadobkou ostřikovače a druhou (menší) pojistkovkou(no relé boxem). taková černá bednička, vede do ní drát a vede z něj lanko k plynový klapce. tak zkus ten konektor rozpojit a zapojit a pročistit ho. a nebo nejjednodušší je jít na diagnostiku. tam ti řeknou přesně co tomu chybí
Napsal: pon 27.08.2007 12:21
od motokuba
Snejk píše:no když se podíváš na tu jednotku,... tak neuvidíš nic... když se podíváš na ten motorek kterej je vlevo mezi nadobkou ostřikovače a druhou (menší) pojistkovkou(no relé boxem). taková černá bednička, vede do ní drát a vede z něj lanko k plynový klapce. tak zkus ten konektor rozpojit a zapojit a pročistit ho. a nebo nejjednodušší je jít na diagnostiku. tam ti řeknou přesně co tomu chybí
myslím si že na diagnostice by mi toho řekli celkem hodně

ale dnes na to kouknu
Napsal: pon 27.08.2007 12:44
od Fugo
nejprve bych si pořídil nějakou literaturu k autu ať jsi v obraze a my to nemusíme všechno vypisovat, a právě v těch knihách najdeš pozice kde co je a jak se to jmenuje, více méně záměrně označujeme díly či pozice německy či anglicky aby každý kdo hledá v knihách (které jsou jen v těchto jazycích) byly hned v obraze o co jde.
Takže já mohu mluvit jen k EML, pokud tedy máš EML (škrtící klapka bez lanka) a vše jinak funguje, hledal bych chybu mezi páčkou tempomatu a ECU (jednotkou) která ovládá EML a nejdeš ji v ECU Boxu, dále bych zkusil na OBC (palubní počítač) Test 8 kde by ti za jízdy měl ukazovat rychlost kterou jedeš, pokud toto nezvládneš tak alspoň zapnout stěrače na druhou polohu (jsou 3, 1-cyklovač,2-pomalé stírání,3-rychlé stírání) a pokud pojedš tak 2 polohu ti stěrače budou stírat stále a při zastavení by měli automaticky přejít na přerušované stírání jako cyklovač, pokud stírají přerušovaně stále, a případně OBC ukazuje rychlost 0, a na tachometru rychlost normálně ukazuje potom bývá závada (když pominu kabely) v desce tachometru, nedává dále info o rychlosti.
Napsal: pon 27.08.2007 12:53
od Snejk
menší OT: Měl jsem za to že ten signál jde nejdřív nějak do OBC a pak do tachometru. mě třeba u jednoho OBC nefungovala jediná funkce závislá na tomhle signálu (průměr na 100, dojezd, limit,test č.2,3,8¨..) a stačilo jen vyměnit BC. Ale tempomat fungoval normálně. Tak mě napadá že by tenhle test nemusel moc dobře fungovat. Protože ted jsem si všiml že stěrače mi přestali takhle reagovat na rychlost poslední dobou ale tempomat reaguje normálně. každopádně ten rychlostní signál se vede po autě černobílym drátkem...
Napsal: pon 27.08.2007 12:59
od motokuba
No já to vyzkouším ale nezaručuji že to udělám správně
