Stránka 1 z 1

Napsal: ned 26.08.2007 11:13
od korek
Ahoj, včera jsem zakoupil sedmičku a je taková zbědovaná, dlouho putovala i mezi Vámi a každý jen jezdil a já bych jí chtěl dát trochu péče a lásky, jestli mohu poprosit o pár rad, co by to mohlo být, popř. rovnou koupím pokud máte : )

1. brzdy prošlápnu až na zem při prvním šlápnutí, při 2. už to brzdí normoš dokud nepustíš se opakuje...
2. neukazuje počítadlo km
3. teplota ukazuje cca 3mm nad střed...
4. stahovačka l.p. okna při dojezdu začne protáčet přez zuby ( když je zavřené okno ) ----- koncový spínač ????????
5. startér začíná odcházet do věčných lovišť....
6. zámky bych taky pokoupil....... komplet

všem předem děkuji za jakýkoliv příspěvek... Korek

Napsal: ned 26.08.2007 11:36
od T613
1. malo kapaliny nebo odvzdusnit? nejspis bude v pekle koule co je vepredu
2. neukazuje ze nesviti nebo nepocita dal a je zasekla na nejake hodnote?
3. normal by mela byt lehce pres stred, asi to bude ok ale mrknout na termostat a pumpu taky muzes
4. tnevim jak je to reseno
5. tohle me zajima - jak jsi na to dosel ze starter odchazi? co to presne dela popis dik, ted to taky resim

Napsal: ned 26.08.2007 21:14
od hoboj
T613 píše:1. malo kapaliny nebo odvzdusnit? nejspis bude v pekle koule co je vepredu
2. neukazuje ze nesviti nebo nepocita dal a je zasekla na nejake hodnote?
3. normal by mela byt lehce pres stred, asi to bude ok ale mrknout na termostat a pumpu taky muzes
4. tnevim jak je to reseno
5. tohle me zajima - jak jsi na to dosel ze starter odchazi? co to presne dela popis dik, ted to taky resim


1) Vadná koule se projevuje tím, že při sešlápnutí pedálu brzdy je ten na malou chvíli á 1-2 sekundy tvrdý a až potom začne normálně brzdit. Muj typ je zavzdušněný system (odvzdušnit obě půlky předních brzdičů -pokud to auto ma čtyřpístky)
4) Co vím tak je dojez a následné vypnutí motorku řešen ne koncákem ale zvýšeným odběrem a následným odpojením motorku a v tom bych viděl problém

Napsal: pon 27.08.2007 07:24
od Fugo
sathovačka, vyndat autogen dovařit zuby na ozubeném plechovém kole, dopilovat jehlovým pilníkem a je to OK, taky jsem to kdysi řešil a ten konec prostě trpí tím nadměrným namáháním při dojezdu.

Napsal: pon 27.08.2007 12:56
od Snejk
pokud tam máš na počitadle nějakých 299 900 tak to asi dál nepojede už. leda že bys to přečipoval (jen budíky ne motor :) ). Starter nemusí odchazet. on má takový kovový zvuk občas pořád. teplota opravdü ukazuje lehce přes střed. plus mínus po otevření termostatu to lehce klesne na střed...

Napsal: pon 27.08.2007 13:10
od korek
T613 píše:1. malo kapaliny nebo odvzdusnit? nejspis bude v pekle koule co je vepredu
2. neukazuje ze nesviti nebo nepocita dal a je zasekla na nejake hodnote?
3. normal by mela byt lehce pres stred, asi to bude ok ale mrknout na termostat a pumpu taky muzes
4. tnevim jak je to reseno
5. tohle me zajima - jak jsi na to dosel ze starter odchazi? co to presne dela popis dik, ted to taky resim


Díky za rady ale k bodům :

1 : nevím kde je ta koule, každý o ní jen mluví - kde hledat, koupit apod... ??
5 : startér vydává po startu podivné zvuky - jakože hučí o 106...

Napsal: pon 27.08.2007 13:14
od korek
hoboj píše:
T613 píše:1. malo kapaliny nebo odvzdusnit? nejspis bude v pekle koule co je vepredu
2. neukazuje ze nesviti nebo nepocita dal a je zasekla na nejake hodnote?
3. normal by mela byt lehce pres stred, asi to bude ok ale mrknout na termostat a pumpu taky muzes
4. tnevim jak je to reseno
5. tohle me zajima - jak jsi na to dosel ze starter odchazi? co to presne dela popis dik, ted to taky resim


1) Vadná koule se projevuje tím, že při sešlápnutí pedálu brzdy je ten na malou chvíli á 1-2 sekundy tvrdý a až potom začne normálně brzdit. Muj typ je zavzdušněný system (odvzdušnit obě půlky předních brzdičů -pokud to auto ma čtyřpístky)
4) Co vím tak je dojez a následné vypnutí motorku řešen ne koncákem ale zvýšeným odběrem a následným odpojením motorku a v tom bych viděl problém


No jo, ale já ty brzy při 1. sešlápnutí prošlápnu až na podlahu a při 2. dokud nepustím tak brzdí normálně.... sem z toho jurodivej....

Napsal: pon 27.08.2007 13:15
od Snejk
no tak to je fakt. všichni do tebe valí kouli a ono tam vubec žadnou mít nemusíš.:) protože každý správný uživatel e32 ví že existují dva typy brzd. vysokotlaké (s koulí a regulátorem) a obyčejné. pozná se to na kotoučích že ty vysokotlaké jsou tlusté a obyčejné o dost tenčí. mno a regulátor je takovej patvar u levého předního tlumiče.. vedle servokapalnové nádobky , je tam našroubovaný na takovém soklu a vedou do něj hadice kovové a dva kablíky, jeden z vrchu a jeden z boku. pokud tam nic takového nemáš tak se tím nezabývej, pokud ano. tak v 750 je ta koule přidělaná na trubce kdesi u nárazníku zespodu ale na 730/735 je ta koule zespodu toho reulátoru. ten patvar s těma hadicema má na sobě zespodu našrobovanou takovou baňku černou... fakt to nemužeš přehlídnout. a pokud tam máš prázdnej držák tak to tam neni a máš to jen zavzdušněný....

Napsal: pon 27.08.2007 13:31
od Fugo
dle mého názoru by to mělo být čistě otázkou systému brzd, takže nejprve řádně odvzdušnit a přitom vyměnit kapalinu, pokud to nepomůže tak hlavní brzdovej válec. A musí to chodit, hydraulika má na starost jen ten posilovač brzd tudíž bych ji nepřičítal to že to prošlápneš, u hydrauliky je to právě naopak, když je problém s tlakem tak to prostě neposiluje a neprošláp bys to.

Co se týče brzdového posilovače tak 735 (o 730 nemám info) je od začátku výroby do nějakého roku hydrauliky a potom klasický podtlakový posilovač.

to že to po startu hučí , nemáš namysli náhodou to že se začne točit ta velká vrtule za chladičem? ona za chvíli přestane. tak to je naprosto normální.

Napsal: pon 27.08.2007 13:34
od hoboj
Snejk píše:no tak to je fakt. všichni do tebe valí kouli a ono tam vubec žadnou mít nemusíš.:) protože každý správný uživatel e32 ví že existují dva typy brzd. vysokotlaké (s koulí a regulátorem) a obyčejné. pozná se to na kotoučích že ty vysokotlaké jsou tlusté a obyčejné o dost tenčí. mno a regulátor je takovej patvar u levého předního tlumiče.. vedle servokapalnové nádobky , je tam našroubovaný na takovém soklu a vedou do něj hadice kovové a dva kablíky, jeden z vrchu a jeden z boku. pokud tam nic takového nemáš tak se tím nezabývej, pokud ano. tak v 750 je ta koule přidělaná na trubce kdesi u nárazníku zespodu ale na 730/735 je ta koule zespodu toho reulátoru. ten patvar s těma hadicema má na sobě zespodu našrobovanou takovou baňku černou... fakt to nemužeš přehlídnout. a pokud tam máš prázdnej držák tak to tam neni a máš to jen zavzdušněný....



jednodušší indikace je jestli máš brzdový posilovač podtlakový nebo hydraulický (podtlak snad poznáš) koule je zásobník tlaku kvůli brzdám

Napsal: pon 27.08.2007 13:37
od Snejk
ten podtlakový si myslím je od toho 91. roku asi . neviděl jsem ho dřív. ale i na 730 jsem ho viděl.

Napsal: pon 27.08.2007 14:55
od atem
Kouli tam ma....uz jsem to tady taky resil....asi pred tydnem...

Napsal: pon 27.08.2007 21:35
od korek
atem píše:Kouli tam ma....uz jsem to tady taky resil....asi pred tydnem...


Mno původní majitel tohoto vozu byl "IVO" jestli to říkám správně a ten ho prodal mladšímu klukovi z Dolních Měcholup - nevím nick.... koupil sem ho celkem za slušný peníz a teď bych ho chtěl dát trochu do kupy...
¨Proto víš že tam mám kouli ? .... kolik to může stát ?????

Napsal: pon 27.08.2007 22:54
od hoboj
korek píše:
atem píše:Kouli tam ma....uz jsem to tady taky resil....asi pred tydnem...


Mno původní majitel tohoto vozu byl "IVO" jestli to říkám správně a ten ho prodal mladšímu klukovi z Dolních Měcholup - nevím nick.... koupil sem ho celkem za slušný peníz a teď bych ho chtěl dát trochu do kupy...
¨Proto víš že tam mám kouli ? .... kolik to může stát ?????


Koukám, že jsi závislák na tu kouli, ten tvuj popis napovídá, že je to zavzdušněné nebo chyba v hlavním brzdovém válci.
Tak jen pro tvou informaci origo okolo 5000,- u FEBI ji pořídíš okolo 2000,- a na nějakém vrakáči tak za 500 - 1000 ale muže být klidně i před smrtí.

Napsal: úte 28.08.2007 14:16
od korek
hoboj píše:
korek píše:
atem píše:Kouli tam ma....uz jsem to tady taky resil....asi pred tydnem...


Mno původní majitel tohoto vozu byl "IVO" jestli to říkám správně a ten ho prodal mladšímu klukovi z Dolních Měcholup - nevím nick.... koupil sem ho celkem za slušný peníz a teď bych ho chtěl dát trochu do kupy...
¨Proto víš že tam mám kouli ? .... kolik to může stát ?????


Koukám, že jsi závislák na tu kouli, ten tvuj popis napovídá, že je to zavzdušněné nebo chyba v hlavním brzdovém válci.
Tak jen pro tvou informaci origo okolo 5000,- u FEBI ji pořídíš okolo 2000,- a na nějakém vrakáči tak za 500 - 1000 ale muže být klidně i před smrtí.


A teď teda mluvíš o hlavním brzdovém válci nebo mé "kouli" ??? :D

Napsal: úte 28.08.2007 14:32
od hoboj
kouli

Napsal: ned 02.09.2007 10:54
od korek
takže na 100% koule, ok !!! A nemá ji někdo pánové ??

Napsal: pát 12.10.2007 18:22
od 730i
Snejk píše:pokud tam máš na počitadle nějakých 299 900 tak to asi dál nepojede už. leda že bys to přečipoval (jen budíky ne motor :) ). Starter nemusí odchazet. on má takový kovový zvuk občas pořád. teplota opravdü ukazuje lehce přes střed. plus mínus po otevření termostatu to lehce klesne na střed...


to počítá opravdu jen do 290 000?taky se mi to tam seklo....

Napsal: ned 14.10.2007 09:04
od Snejk
áno to počítá jen do 299 960. až od rv91 dělali budíky nové s lepším čipem. Ten čip máš v konekoru v budíkách. ten se stará o počitaní km a podobných blbostí. Lze to donutit počítat,ale je potřeba si vyrobit čip nový.. např z nějakého mikrokontorléru např. Atmel.. ale tim se nema vubec cenu ani zabyvat. ale pokudcheš tak dobře je to popsané tady...
http://bmwe32.masscom.net/johan/299960/299960.html
Já to vyřešil tím, že jsem si přendal budíky z roku 91 a počitadlo mi jede dál, ten čip už neni v kabelu ale přímo v budíkách.

Napsal: ned 14.10.2007 14:17
od milo
korek píše:3. teplota ukazuje cca 3mm nad střed...


pokud tam drzi, asi to bude termostat s jinou teplotou otevreni - vymenit za spravny. pokud rucicka nekam pochoduje, urcite resit, kde je problem, dokud nezacne jaro :)

korek píše:6. zámky bych taky pokoupil....... komplet


pokud kupovat starsi, urcite bych je koupil radeji anonymne na vrakaci, nez na verejnem foru ... v kazdem pripade, daji se pomerne jednoduse prestavet na jiny klic