Stránka 1 z 1
Napsal: ned 29.07.2007 15:47
od krishna
Už začínam bejt zoufalej. Dal sem do kastle rv.86 motor M30 3,5 z E32 rv. 91.. na tý 91 bylo eml, tak sem ho vyhodil, vyměnil sem elektrickej svazek motoru a dal to do toho rv.86 A teď nestartuje

resp. startér točí, ale pumpa nepumpuje a jiskru to nedává..
Svítí check engine.. Self OBD diagnostika hlásá 1444, což by mělo znamenat bez chyby, tak už nevim..
Jednotka tam je ze 735iA i když to je manuál, ale podle ETK by měly bejt jednotky stejný
Má někdo nějaký nápad?

Napsal: ned 29.07.2007 17:11
od T613
uz mi to psal Snejk, blazni
pumpu bych obesel aspon prozatimne na test tak ze ji das externe na 12V primo a hotovo ale to ze to nedava jiskru bude vetsi sranda
jednotka je treba stejna ale nema nahodou nahrane jine udaje treba s tou EML ktera tam ted neni?
Napsal: pon 30.07.2007 01:19
od krishna
T613 píše:uz mi to psal Snejk, blazni

pumpu bych obesel aspon prozatimne na test tak ze ji das externe na 12V primo a hotovo ale to ze to nedava jiskru bude vetsi sranda
jednotka je treba stejna ale nema nahodou nahrane jine udaje treba s tou EML ktera tam ted neni?
Pumpa funguje, zkoušeli jsme proklemovat relé.. Vlastně už sme zkoušeli uplně všechno, je to nějaký záhadný..
Jednotky jsem tam dával ze 735iA a 520.. obě dělají to samý
Napsal: pon 30.07.2007 02:00
od Snejk
Potřebujeme poradit

je stejná jednotka pro automat i mannuál? že ne :ú protože když obě ty jednotky co tam rveme narvu do svojí 730 v automatu tak nastartujou vpohodě. ale u Krishny v manuálu ta jedotka ani nevrzne. žadnej benzin žadna jiskra. ¨.... přitom main relé zapne a jednotka vrčí i ventil volnoběžnej... v tý elektrice to nebude asi (teda ne elektricky.. spíš přerušenej drat... jinak svzazek dobrej. všecko zapojený a žadnej konektor nikde navíc nezbyl ani nechybí...)
Napsal: pon 30.07.2007 08:42
od milo
RJ automat / manual jsou urcite rozdilne. kdyz ale toci starter, problem bude mozna nekde jinde. urcite bych ale prosel nejaky tutorial ohledne prestavby automatu na manual a tam se doctes co jak obejit (jak nechat volic permanentne na P nebo N, jinak starter ani netukne atd)
Napsal: pon 30.07.2007 14:07
od Snejk
nic jsme neprestavovali. kastle byla manual tak se jen prehodil motor a jediny s cim se manipulovalo je ŘJ .protože tu puvodní vyplavila voda... noo takže sme tam foukli nějakou jinou ale vzhledem k tomu že mi to v mym autě s automatem normalně funguje tak si myslim že budou asi na automat (i podle vinu tak jsou)... starter točí u toho auta normalně ale jednotka stavkuje, neda jiskru ani benzin, jen při otočenim do druhy polohy nejaky test že to bzukne pumpou a prskne jednu jiskru...
Napsal: pon 30.07.2007 14:12
od Snejk
vsecky el svazky v aute i motorovej jsou pro manualni prevodovku.... vcera jsme zkoušeli i čidlo polohy klikovky. to puvodní mělo naprosto nesmyslný hodnoty, dali jsme tam moje z mého auta které funguje... a stejně nic. a nejsem si vědom že existuje jiný čidlo kuli kteremu to nenastartuje. u sebe jsem je zkoušel odpojit všecky. a pokažde se to rozjelo....
Napsal: pon 30.07.2007 14:14
od Snejk
ještě v pojistkovce bylo něco jako "pul relé" mělo jen dva kontakty, podle někoho kuli tomu manualu. dal ljsem svoje rele z automatu do toho a vubec se neotočil starter.... no takže jsme tam vratili to "pul relé" a motor opět točí... ale nechytá
Napsal: pon 30.07.2007 19:07
od T613
hmm podobne jak ja nakonec, vsechno funguej a auto nejede
tak co zapalovani? civka, rozdelovac? kabely? svicky?

Napsal: úte 31.07.2007 01:46
od krishna
Tak po nekonečnejch hodinách prolejzání všech možnejch i nemožnejch čidel, hadic, svazků a vymejšlení naprosto nesmyslnejch teoríí proč by to nemělo ject a po dalších hodinách listování bentleyho elektrickejma schématama jsme na to přišli.
Větší podíl na tom má samozřejmě
SNEJK za což mu mnohokrát děkuji a klanim se.
Problém byl v tom, že auto je z roku 86, motor z roku 91 a svazek z kdoví čeho.. Do toho jsme vyzkoušeli asi 4 DME jednotky a žádná nefungovala.. Tak jsme tam nechali tu u který bude největší pravděpodobnost, že bude fungovat a podle týhle stránky (
http://temporary.xf.cz/why.JPG ) blentleyho manuálu jsme začli proměřovat všechny kabely až se narazilo na PIN 27 kterej v konektoru svazku k motoru vůbec neměl osazení. Tak jsme vzali kus drátu a propojili ho s cívkou tak jak má bejt.. byl to jeden ze stovky pokusů, kterej nakonec vyšel

Napsal: úte 31.07.2007 18:15
od medvidek
To je nadhernej pocit kdyz se to povede a motor chytne,gratuluju a taky jsem tim prosel u e-34 tds takze vim jakou mas urcite radost

Napsal: úte 31.07.2007 19:14
od T613
stejne jste blazni no ale vylso vam to

ted budete tyden v lihu z toho ze jo

Napsal: pon 06.08.2007 15:24
od Snejk
budem v lihu tejdny dva

. ale fakt super ponaučení o M30 motoru

1.ŘJ automat a manuál jsou totožné! 2.Tomu motoru k nastartování stačí jen připojený čidlo kliky, jinak žadne jine nema vliv na to aby se to nenastartovalo. Ale kdo mi vysvětlí proč tam ten drát v tom svazku nebyl..

:D:D naprosto to nepobírám... jeden pitomej drat a auto jezdi jako drak
