Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: čtv 12.07.2007 17:11
				od krishna
				Je (hlavně elektricky) možný, vyměnit manuální převodovku za Automatickou?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 12.07.2007 20:06
				od Atila
				krishna píše:Je (hlavně elektricky) možný, vyměnit manuální převodovku za Automatickou?
Mozny to je a neni to dokonce ani az tak narocne. Pokud sezenes nekde slusnou automatiku, tak prehodit ti to dokazi v kazdem druhem servisu typu Ferda Mravenec.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 12.07.2007 20:50
				od T613
				prehodit prevodovku mechanicky udela ferda mravenec ... ale prave natahnout kabelaz a dat jednotku ke spolujezdi kde ma byt je rozdelat pul auta a prace na den  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.07.2007 00:03
				od krishna
				Tak jo a kdo z vás už to dělal? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.07.2007 00:15
				od T613
				no ja jsem pouze rozdelaval (stylem ze jsem nic netrhal) tak usuzuju ze to zas takova prdel neni asi dodelat a dat zpet 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.07.2007 00:18
				od krishna
				T613 píše:no ja jsem pouze rozdelaval (stylem ze jsem nic netrhal) tak usuzuju ze to zas takova prdel neni asi dodelat a dat zpet 

 
A znáš někoho, kdo to (úspěšně) zase složil? 

)
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.07.2007 06:20
				od Fugo
				udělat to jistě jde ale řekl bych že to dělalo podstatně méně lidí než ti co měnili automat za manuál. Další věc je aby to také komunikoval s ECU motoru,jinej chladič, vedení oleje,kardan atd, takže ideální je mít dvě stejný auta ,jedno aut a druhý man, a pak to přehazovat. Dle mého názoru to až taková prdel nebude a osobně bych se na to vykašlal a koupil auto s automatem už v serii.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.07.2007 16:12
				od Snejk
				ja to řikam pořad že to žadna prdel nebude. už jen kuli tý kabelaži jednotce,DME, volič, nějak to komunikuje i s budikama když ukazuje stupne. i starter to přeci odpoji když je něco zařazeno. ja si myslim že to je desta do pekel. přehodit z automatu za manual je lehke jak pro ferdu ale opačně si myslim že je to nesmyslný usilí
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.07.2007 17:29
				od krishna
				Fugo píše:udělat to jistě jde ale řekl bych že to dělalo podstatně méně lidí než ti co měnili automat za manuál. Další věc je aby to také komunikoval s ECU motoru,jinej chladič, vedení oleje,kardan atd, takže ideální je mít dvě stejný auta ,jedno aut a druhý man, a pak to přehazovat. Dle mého názoru to až taková prdel nebude a osobně bych se na to vykašlal a koupil auto s automatem už v serii.
Chladič je, vedení oleje se udělá, kardan by byl.. Jediný čeho se bojim je ta el.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 14.07.2007 18:10
				od Legend1
				S budíkama nebude problém, mám 730 manuál a mám tam taky display který zobrazuje co je zařazené, jen za jízdy nikdy nesvítí (je vidět při testovacím režimu budíků).
			 
			
					
				
				Napsal: pát 20.07.2007 20:52
				od hans166
				já mám poškozenou aut.převodovku v 735 iL 91 ročník a klidně bych bral manuál, když tu tak čtu že je to lehké z automatu na manuál tak bych byl rád kdyby se kdo koli našel kdo by mi tu výměnu udělal. Zatím mám sehnanou automatickou ale manuál bych chtěl víc
			 
			
					
				
				Napsal: pát 20.07.2007 20:54
				od hans166
				jinak do zadu jede do předu ale ne, podivné
			 
			
					
				
				Napsal: ned 22.07.2007 20:49
				od Snejk
				hans166 píše:jinak do zadu jede do předu ale ne, podivné
docela obvyklej problem . repas to jisti. jinak mam komplet manual navic... prehodit se to da
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 06.08.2007 15:40
				od Snejk
				s budííkama ani jednotkama při přestavbě automat/manuál problem neni. ale prostě v manuálovém autě chybí svazky a to se prostě natahat nedá. po dlouhém studování obou svazků jsme zjistili že to opravdu nelze. ale z automatu na manuál naprosto v pohodě. stačí jen přehradit (nebo sehnat takové poloviční relátko) jedno relé v pojiskovce. a je po problému a motor jede. Ten automat s motorovou jednotkou vůbec nekomunikuje. žádná zpětná odezva k ŘJ se z automatu nekoná. Prostě jednotka na nějakou datovou linku bleje nějaké data a ta řj automatu si je pouze sosá. pokud tam je manual, tak jednotka tyto data bleje "do vzduchu" a nevadí jí to.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 07.08.2007 09:38
				od mike525
				Snejk píše:s budííkama ani jednotkama při přestavbě automat/manuál problem neni. ale prostě v manuálovém autě chybí svazky a to se prostě natahat nedá. po dlouhém studování obou svazků jsme zjistili že to opravdu nelze. ale z automatu na manuál naprosto v pohodě. stačí jen přehradit (nebo sehnat takové poloviční relátko) jedno relé v pojiskovce. a je po problému a motor jede. Ten automat s motorovou jednotkou vůbec nekomunikuje. žádná zpětná odezva k ŘJ se z automatu nekoná. Prostě jednotka na nějakou datovou linku bleje nějaké data a ta řj automatu si je pouze sosá. pokud tam je manual, tak jednotka tyto data bleje "do vzduchu" a nevadí jí to.
Ja prekopaval manual na automat... ale u e34 .. jde to, kazdopadne jsem mel k dispozici druhe auto ze ktereho jsem to bral, no a kdyz uz jsem se do toho pustil, tak jsem vymenil komplet elektriku, vpodstate mi z puvodniho auta s manualem zbyla jen kastle na napravach, zbytek sel z bouraneho auta s automatem.. A HLAVNE VZIVOTE NIKDY BYCH TO UZ NEDELAL... ANI ZA MILION  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 12.08.2007 10:28
				od Snejk
				no dobre, ber to moje "nejde" s reszervou. to je jasný že když vykopeš všecku elektriku a daš tam novou tak to jde... ale do toho bych se nepustil ani za milion. uz vzhledem k slozitosti svazku v e32. jejim vedeni a pod. a taky po tech letech sou už pěkně schnile a někde mi tam prdne drat a sem v prdeli. s elektrikou už lepší moc nehýbat. to si radši za malý peníz koupit další e32 i s automatem, vždyt dneska to není z cenama e32 tak strašné.