Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 12.07.2007 17:11
od krishna
Je (hlavně elektricky) možný, vyměnit manuální převodovku za Automatickou?

Napsal: čtv 12.07.2007 20:06
od Atila
krishna píše:Je (hlavně elektricky) možný, vyměnit manuální převodovku za Automatickou?
Mozny to je a neni to dokonce ani az tak narocne. Pokud sezenes nekde slusnou automatiku, tak prehodit ti to dokazi v kazdem druhem servisu typu Ferda Mravenec.

Napsal: čtv 12.07.2007 20:50
od T613
prehodit prevodovku mechanicky udela ferda mravenec ... ale prave natahnout kabelaz a dat jednotku ke spolujezdi kde ma byt je rozdelat pul auta a prace na den :lol:

Napsal: pát 13.07.2007 00:03
od krishna
Tak jo a kdo z vás už to dělal? :)

Napsal: pát 13.07.2007 00:15
od T613
no ja jsem pouze rozdelaval (stylem ze jsem nic netrhal) tak usuzuju ze to zas takova prdel neni asi dodelat a dat zpet :-)

Napsal: pát 13.07.2007 00:18
od krishna
T613 píše:no ja jsem pouze rozdelaval (stylem ze jsem nic netrhal) tak usuzuju ze to zas takova prdel neni asi dodelat a dat zpet :-)
A znáš někoho, kdo to (úspěšně) zase složil? :))

Napsal: pát 13.07.2007 06:20
od Fugo
udělat to jistě jde ale řekl bych že to dělalo podstatně méně lidí než ti co měnili automat za manuál. Další věc je aby to také komunikoval s ECU motoru,jinej chladič, vedení oleje,kardan atd, takže ideální je mít dvě stejný auta ,jedno aut a druhý man, a pak to přehazovat. Dle mého názoru to až taková prdel nebude a osobně bych se na to vykašlal a koupil auto s automatem už v serii.

Napsal: pát 13.07.2007 16:12
od Snejk
ja to řikam pořad že to žadna prdel nebude. už jen kuli tý kabelaži jednotce,DME, volič, nějak to komunikuje i s budikama když ukazuje stupne. i starter to přeci odpoji když je něco zařazeno. ja si myslim že to je desta do pekel. přehodit z automatu za manual je lehke jak pro ferdu ale opačně si myslim že je to nesmyslný usilí

Napsal: pát 13.07.2007 17:29
od krishna
Fugo píše:udělat to jistě jde ale řekl bych že to dělalo podstatně méně lidí než ti co měnili automat za manuál. Další věc je aby to také komunikoval s ECU motoru,jinej chladič, vedení oleje,kardan atd, takže ideální je mít dvě stejný auta ,jedno aut a druhý man, a pak to přehazovat. Dle mého názoru to až taková prdel nebude a osobně bych se na to vykašlal a koupil auto s automatem už v serii.

Chladič je, vedení oleje se udělá, kardan by byl.. Jediný čeho se bojim je ta el.. :(

Napsal: sob 14.07.2007 18:10
od Legend1
S budíkama nebude problém, mám 730 manuál a mám tam taky display který zobrazuje co je zařazené, jen za jízdy nikdy nesvítí (je vidět při testovacím režimu budíků).

Napsal: pát 20.07.2007 20:52
od hans166
já mám poškozenou aut.převodovku v 735 iL 91 ročník a klidně bych bral manuál, když tu tak čtu že je to lehké z automatu na manuál tak bych byl rád kdyby se kdo koli našel kdo by mi tu výměnu udělal. Zatím mám sehnanou automatickou ale manuál bych chtěl víc

Napsal: pát 20.07.2007 20:54
od hans166
jinak do zadu jede do předu ale ne, podivné

Napsal: ned 22.07.2007 20:49
od Snejk
hans166 píše:jinak do zadu jede do předu ale ne, podivné
docela obvyklej problem . repas to jisti. jinak mam komplet manual navic... prehodit se to da

Napsal: pon 06.08.2007 15:40
od Snejk
s budííkama ani jednotkama při přestavbě automat/manuál problem neni. ale prostě v manuálovém autě chybí svazky a to se prostě natahat nedá. po dlouhém studování obou svazků jsme zjistili že to opravdu nelze. ale z automatu na manuál naprosto v pohodě. stačí jen přehradit (nebo sehnat takové poloviční relátko) jedno relé v pojiskovce. a je po problému a motor jede. Ten automat s motorovou jednotkou vůbec nekomunikuje. žádná zpětná odezva k ŘJ se z automatu nekoná. Prostě jednotka na nějakou datovou linku bleje nějaké data a ta řj automatu si je pouze sosá. pokud tam je manual, tak jednotka tyto data bleje "do vzduchu" a nevadí jí to.

Napsal: úte 07.08.2007 09:38
od mike525
Snejk píše:s budííkama ani jednotkama při přestavbě automat/manuál problem neni. ale prostě v manuálovém autě chybí svazky a to se prostě natahat nedá. po dlouhém studování obou svazků jsme zjistili že to opravdu nelze. ale z automatu na manuál naprosto v pohodě. stačí jen přehradit (nebo sehnat takové poloviční relátko) jedno relé v pojiskovce. a je po problému a motor jede. Ten automat s motorovou jednotkou vůbec nekomunikuje. žádná zpětná odezva k ŘJ se z automatu nekoná. Prostě jednotka na nějakou datovou linku bleje nějaké data a ta řj automatu si je pouze sosá. pokud tam je manual, tak jednotka tyto data bleje "do vzduchu" a nevadí jí to.
Ja prekopaval manual na automat... ale u e34 .. jde to, kazdopadne jsem mel k dispozici druhe auto ze ktereho jsem to bral, no a kdyz uz jsem se do toho pustil, tak jsem vymenil komplet elektriku, vpodstate mi z puvodniho auta s manualem zbyla jen kastle na napravach, zbytek sel z bouraneho auta s automatem.. A HLAVNE VZIVOTE NIKDY BYCH TO UZ NEDELAL... ANI ZA MILION :twisted:

Napsal: ned 12.08.2007 10:28
od Snejk
no dobre, ber to moje "nejde" s reszervou. to je jasný že když vykopeš všecku elektriku a daš tam novou tak to jde... ale do toho bych se nepustil ani za milion. uz vzhledem k slozitosti svazku v e32. jejim vedeni a pod. a taky po tech letech sou už pěkně schnile a někde mi tam prdne drat a sem v prdeli. s elektrikou už lepší moc nehýbat. to si radši za malý peníz koupit další e32 i s automatem, vždyt dneska to není z cenama e32 tak strašné.