Stránka 1 z 1
Napsal: ned 27.05.2007 11:27
od bmw750iL
Napsal: ned 27.05.2007 18:24
od Hitman
jo vypada to hezky, ale rekl bych ze budes muset z usa

Napsal: ned 27.05.2007 21:11
od Fugo
ale prdlajs máš 2 možnosti, 1) navštívíš firmu která dělá chladiče a ta ti to vyrobí. 2) koupíš novej chladič (nebo pokud tvůj stávající je OK jde použít taky) a u nějakýho člověka co sváří hliník to necháš udělat, možná po tobě bude chtít abys mu donesl ty boční vaničky z hliníku, tak navštívíš nějakého klempíře a ten ti to naohýbá.
Podle bodu 2 jsem postupoval já, nechával jsem vyrábět vodou chlazené intercoolery a přídavný chladič vody pro ně, materiál jsem měl, vložky byly použité, sváření stálo cca 2000kč a to v mém případě bylo pomalu 4m svárů AL.
Napsal: ned 27.05.2007 21:35
od Hitman
Fugo píše:ale prdlajs máš 2 možnosti, 1) navštívíš firmu která dělá chladiče a ta ti to vyrobí. 2) koupíš novej chladič (nebo pokud tvůj stávající je OK jde použít taky) a u nějakýho člověka co sváří hliník to necháš udělat, možná po tobě bude chtít abys mu donesl ty boční vaničky z hliníku, tak navštívíš nějakého klempíře a ten ti to naohýbá.
Podle bodu 2 jsem postupoval já, nechával jsem vyrábět vodou chlazené intercoolery a přídavný chladič vody pro ně, materiál jsem měl, vložky byly použité, sváření stálo cca 2000kč a to v mém případě bylo pomalu 4m svárů AL.
tak to je potom levnejsi a trvanlivejsi nez origo chladic ne ?
Napsal: ned 27.05.2007 21:36
od bmw750iL
no praveze ten stavajici chladic byl zdrojem mych problemu s prehrivanim (mimo tesneni pod hlavou)
vcera se z ty hlinikovy nadobky na boku utrhla pod vysokym tlakem hadice i s kusem ty nadobky. takze zase stojim v servisu.
tentokrat na vymenu tesneni pod hlavou, chladic, visco a vse co s tim souvisi.
zkusim se zeptat u nejaky firmy co se chladicema zabyva, jesli jsou schopni to vyrobit a kolik to bude stat. jinak cena 1100 USD, nebo-li 800€ se mi nevidi az tak hrozna, kdovi co bude stat doprava.
kazdopadne se ozvu jak jsem pochodil a diky za radu !!!!

Napsal: ned 27.05.2007 21:37
od Fugo
dle mě to má jen smysl tam kde jinej chladič neseženeš což není případ e38.
Napsal: ned 27.05.2007 21:41
od bmw750iL
nemas schema toho AL chladice, anebo co vse k tomu potrebuju kdyz si to chci nechat udelat?
osobu ktera svaruje AL jsem sehnal

bohuzel po mne chce schema, a to ja nemam....

Napsal: ned 27.05.2007 21:45
od Fugo
to nemám, vyndej si ten stávající a nech ho zkopírovat ne? Ale jak jsem psal dle mého názoru je jednodušší koupit novej pokud ten tvuj je mrtvej, vložku stejně budeš muset koupit.
Napsal: ned 27.05.2007 21:52
od bmw750iL
asi tak to udelam. mel polamany zebra

ale to si nikdo v servisu pry nevsim a to ho vyndali kuli cisteni

no neva, jdu si objednat novej a necham to udelat.
otazka: co kdyz odstranim vrtuli z viscospojky, a pouziju pridavnej ventilator z manualni regulaci otacek kuli chlazeni chladice? nemam s tim zkusenosti. (neco na zpusob toho chladiciho kitu z USA)
ale muj nazor je takovej ze to bude asi chladit lepe, a teoreticky s pomoci casovani bude chladit i po zastaveni auta.

Napsal: ned 27.05.2007 21:54
od Fugo
nech to origo s viscou, pokud to chodí jak má tak je to nejlepší.
Napsal: ned 27.05.2007 21:56
od bmw750iL
asi si koupim jednu 7cku jen na pokusy

docela mne zajima co vsechno se da vylepsit

ale na milackovi to zkouset nebudu

)

Napsal: pon 28.05.2007 06:42
od Fugo
otázkou je co chceš vylepšovat, pokud motor-výkon můžeš mě následovat, jinak nápadů je plnej net tak proč vymýšlet vymyšlené viz.
http://www.7er.com nebo starý známý bimmerboard.