Stránka 1 z 1
Napsal: stř 16.05.2007 09:45
od guiver
Nazdárek přemýšlím o koupi nového miláčka a chtěl bych z e34 přejít možná do e38 chtěl sem se teda zeptat na co myslet při výběru a co nepodcenit koukal sem taky že většina má docela hodně nalítáno tak čím tyhle auta trpí?
Napsal: stř 16.05.2007 10:09
od Hitman
guiver píše:Nazdárek přemýšlím o koupi nového miláčka a chtěl bych z e34 přejít možná do e38 chtěl sem se teda zeptat na co myslet při výběru a co nepodcenit koukal sem taky že většina má docela hodně nalítáno tak čím tyhle auta trpí?
jako u e34 hlavne podvozek, spis bych vzal benzinovou verzi objem je vec vkusu a naroku, s 2.8 muzes jezdit za 8-9, s 4.4 se nedostanes pod 13 prumerne pokud budes jezdit i po meste:)
Napsal: stř 16.05.2007 11:27
od Greg
u e38 zalezi jaky mas rospocet a tudiz ktery rok kupujes... byl bych hodne dukladny pri vyberu predfaceliftovek (rv. 94 - 96), zvlaste ty levne byvaji v dost silenem stavu, a to uz vubec nemluvim o tech co stoji v bazaru. A radeji bych se vyhnul temto rocnikum s automatickou prevodovkou - zere to jak svina a prevodovka nic moc. ty novejsi 97 a mladsi uz maji lepsi automatiky (tusim steptronic - poznas podle toho ze si muzes sam radit kvalty). Pocitej s tim skoro kazdy kdo koupil delal predni napravu (cepy, silentbloky, atd...). Doporucuji koukat na to at je co nejvic v origo stavu, pokud mozno co nejmin poulamovanych plastu a doplnku (ty se shaneji nejhure a vyjdou pekne draho), jinka klasika: koroze, brzdy, zvuk a chod motoru, atd. hodne o tom jak bylo s autem zachazeno rekne i vzhled motoroveho prostoru, proste kdyz je tam vse zasrano od oleje a prachu, tak se s tim nikdo moc nemazlil

jeste spis odzkouset co nejvice elektroniky zda vse funguje - BC, klima, prepinani topeni, tempomat, central, citelnost displeju, atd...