Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 10.05.2007 07:49
od k2
Podle OBC ve funkci ZEIT by měla být má sedma vybavená nezávislým topením. Vzhledem ke stáří vozidla jsem ho nezkoušel zapnout (strach z nenadále příhody, výbuch, požár ,apd.

). Nevíte někdo, kde se samotné zařízení na vozidle nachází?Popř. vaše zkušenosti s provozem, servisem atd.
Děkuji K2
Napsal: čtv 10.05.2007 08:19
od Fugo
na pravé straně nejlépe je vidět po vyndání nádobky ostřikovačů, je jakoby pod kloboukem tlumiče v mot. prostoru. Někdy od roku 91 se používá pro nezávislé topeni (NT) druhá baterka v kufru pod tapecem (vpravo) a bez ní NT nejde. Normálně ho zkus ,stiskni ZEIT až se ti objeví HEIZ An (tuším) a tlačítkem S/R ho spustíš, pokud se nedostaneš na HEIZ An a píše to jen LUFT An (Zeit1 a 2 tě nezajímá to jsou časy když budeš chtít NT spustit když nebudeš v autě) tan na přepnutí na HEIZ je potřeba držet současně ZEIT a A-TEMP.
NT zkusí nastartovat, ale pouze 2 startovací cykly a pak se vypne pokud nenaskočí, většinou nejde žhavička na tu sáhneš jestli je teplá, a nebo nejde - je přilepená palivová pumpa, většinou pomůže vlézt pod auto je tam co palivové filtry pro motor, přivézt si k ní 12V a cvakat s ní (je elektromagnetická) nejlépe než ucítíš zpředu benzin.
Schéma NT sem do fora dával Radek.
NT běží max 30min.
Mě startuje až na druhý start takže nejprve cítím benzin ale pak už jede.
Výrobce doporučuje alespoň 1x měsíčně NT zapnout a nechat běžet, myslím že to je z důvodu aby se nezalepila benz. pumpa a nezmizel benzin s trubky od pumpy pak to dlouho trvá než to natáhne.
NT v 750 ohřívá vodu jen pro kabinu.