Stránka 1 z 1
Napsal: pon 07.05.2007 06:55
od hoboj
Tak mi někdo vysvětlete, co to v Mnichově udělali za šunt, kterému říkají limuzína.
To snad ani u těch nejlevnějších značek není, abych musel po deseti/patnácti letech ( a jak jsem slyšel, tak se to stává i u mladších modelů ) vyměnit skoro celý předek, aby mě to při jízdě nevibrovalo a při pouhém přibrždění, mě to málem nehodilo do pangejtu.
"To i u stařičké stovky byly centimetrové vůle, ale při brždění by mi volant nezlomil vibracemi ruce."
To se teda u starého Bawora v Mnichově moc nevyznamenali.

Napsal: pon 07.05.2007 07:29
od intmen
jenže to bmw ma za patnact let ma najeto většinou tak 400000tis.km a škodovka 150000 a je k.o.!!!

Napsal: pon 07.05.2007 07:38
od hoboj
intmen píše:jenže to bmw ma za patnact let ma najeto většinou tak 400000tis.km a škodovka 150000 a je k.o.!!!

1- ja mam třeba najeto 220 000
2 - tady nejde o Škodovku, místo ní si dosad jinou značku
Napsal: pon 07.05.2007 08:24
od Hitman
hoboj píše:Tak mi někdo vysvětlete, co to v Mnichově udělali za šunt, kterému říkají limuzína.
To snad ani u těch nejlevnějších značek není, abych musel po deseti/patnácti letech ( a jak jsem slyšel, tak se to stává i u mladších modelů ) vyměnit skoro celý předek, aby mě to při jízdě nevibrovalo a při pouhém přibrždění, mě to málem nehodilo do pangejtu.
"To i u stařičké stovky byly centimetrové vůle, ale při brždění by mi volant nezlomil vibracemi ruce."
To se teda u starého Bawora v Mnichově moc nevyznamenali.

obcas mam podobne pocity....a to mam nelitano jeste mene a je jeste mladsi

Napsal: pon 07.05.2007 09:05
od Atila
A bude hur. Dnesni sedmicky a petky se uz rozsypou urcite drive nez pred deseti lety veku. Tohle je u vsech znacek. Auto se sice ovesi cingrlatky, ale vespod je to osizene az hanba. Dneska uz je bezne, ze trilete auto s ani ne sto tisici na tachu zacina mit problemy s podvozkem, motorem a elektronikou. Holt spotrebni material, pouzit a zahodit radeji drive nez pozdeji.
Napsal: pon 07.05.2007 09:12
od patras
to je jednoduchy .. auta jsou delany tak aby bezproblemove vydrzeli 5 let ...

... ale jestli ti to pri brzdeni tahne do pangejta, tak je chyba v tobe, pac tam mas neco v prdeli na napravach a nevymenis si to

Napsal: pon 07.05.2007 14:44
od hoboj
A to je právě ono, třikrát na STK a to na dvou místech - všechno OK.
Vyměněný silentbloky.
Test tlumičů - OK.
Stočené kotouče.
Kola vyvážená.
A stejně to při brzdění vibruje.
A ted mi řekni co je v prd.... a já to hned opravím.
Napsal: pon 07.05.2007 15:04
od Deli
hoboj píše:To snad ani u těch nejlevnějších značek není, abych musel po deseti/patnácti letech ( a jak jsem slyšel, tak se to stává i u mladších modelů ) vyměnit skoro celý předek, aby mě to při jízdě nevibrovalo a při pouhém přibrždění, mě to málem nehodilo do pangejtu.

Sranda
Tak kdyby někde vydržel hliníkovej předek 15let, tak to bych chtěl vidět...

Nechápu co je na tom divnýho...

Napsal: pon 07.05.2007 15:35
od Slid
a co uložení tlumičů?
Napsal: pon 07.05.2007 18:49
od cop
Čtu dobře? Stočený kotouče? Jestli si myslíš, že když necháš stáhnout kotouče po té, co se ti zvlnily tak máš asi špatný informace, kór na tak těžké kářa. Jak se Ti jednou kotouče zvlní tak je můžeš rovnou vyhodit a to nemluvím o tom, žes jim ubral na matrošu a o to víc se ti teď budou kroutit. Může to dělat jenom jeden a pak Tě tobude táhnout do volantu. Je fakt, že na takové feldě to může stačit, ale sedma má dvě tuny, ventylovaný, tudíš dvojitý a navíc s tou určitě nejezdíš 50 km/h. Jo a jakmile se Ti rozvybrujou kotouče tak se to přenese do komplet celýho podvozku a stačí i malá vule kdekoliv kterou na STK neodhalí a máš problém. Mé doporučení zní vyměň kotouče a od toho se odraz, anebo si kup jinou káru, když Tě sedma štve.
Napsal: pon 07.05.2007 19:10
od tds
cop píše:Čtu dobře? Stočený kotouče? Jestli si myslíš, že když necháš stáhnout kotouče po té, co se ti zvlnily tak máš asi špatný informace, kór na tak těžké kářa. Jak se Ti jednou kotouče zvlní tak je můžeš rovnou vyhodit a to nemluvím o tom, žes jim ubral na matrošu a o to víc se ti teď budou kroutit. Může to dělat jenom jeden a pak Tě tobude táhnout do volantu. Je fakt, že na takové feldě to může stačit, ale sedma má dvě tuny, ventylovaný, tudíš dvojitý a navíc s tou určitě nejezdíš 50 km/h. Jo a jakmile se Ti rozvybrujou kotouče tak se to přenese do komplet celýho podvozku a stačí i malá vule kdekoliv kterou na STK neodhalí a máš problém. Mé doporučení zní vyměň kotouče a od toho se odraz, anebo si kup jinou káru, když Tě sedma štve.
tak tak!! stáčet kotouče?to se fakt dělalo jen u škodovek!hod je do hajzlu a dej nový dosedací plochu vylešti kartáčem na vrtačce abz tam nebyl žádnej bordel po této operaci buděš mít klid.
Napsal: úte 08.05.2007 08:19
od Hozdic
hoboj píše:intmen píše:jenže to bmw ma za patnact let ma najeto většinou tak 400000tis.km a škodovka 150000 a je k.o.!!!

1- ja mam třeba najeto 220 000
2 - tady nejde o Škodovku, místo ní si dosad jinou značku
K bodu 1 -ty jsi první majitel že se tak prsíš? líběj se mi ty vaše keci že máte sedmu z 96roku a má najeto 170t takověj nesmysl si muže vsugerovat jen blázen.....Prober te se tady!!!!!!7mu si nekupujou chudáci aby jim stála před barákem ale na ježdění dlouhejch tras. CCA 100tisKM/rok a pak to bude sedět. Mám sedmu z 97r. najeto 350t a myslím že má tak 3stočenej tach. Přitom nikde nic neklepe a nemám jí tak v prdeli jako ty.
Napsal: úte 08.05.2007 08:27
od Hozdic
Tak sem si přečetl všechny příčiny tvého problámu, auto by v prdeli být nemuselo. Jen nešetři na kotoučích a na deskách. Kup je nové.....Můžeš je mít zvlněné. Na to ti na STK nepříjdou.
Napsal: úte 08.05.2007 10:07
od giovanny
Hozdic píše:Tak sem si přečetl všechny příčiny tvého problámu, auto by v prdeli být nemuselo. Jen nešetři na kotoučích a na deskách. Kup je nové.....Můžeš je mít zvlněné. Na to ti na STK nepříjdou.
a já ti dám také jednu radu!!! kotouče kup je u bmw přestože stojí i s deskama i kablíkem 270 éček,, to jsem platil já v bmw v italii,,ale je to dobrá investice,, protože ty mrdky kterým říkají nahradní vyroba ,,to je leda tak na žebřinák//!!! a pokud ti to bude vybrovat dál doporučuji silenbloky v záklonových ramenech,,, a pokud stále ,, TAK horní uložení tlumičů,, já to ted dělal i s tlumičí vše origo v bmw materiál vyšel na 18,650 kč a je klid to je samozřejmě cena jen za tlumiče a uložení,, silenbloky stojí 975+dph v bmw??? a u náhradího posraného výrobce 1000kč tak vždy běžte do bmw a zjistěte si cenu origo dílů, neni to vždy takový rozdíl,,
ještě u tech tlumičů ta cena sedí pokud tam nemáš stabilizace a podobné vychytávky,,

Napsal: úte 08.05.2007 10:35
od tomboss
ale nie vzdy sa vyplati kupovat origo veci
moj pripad, e32 tlmice - nivo, EDC cena v BMW cca 100 000sk, tak to je uz trochu vela, nie?
viem ze sa tu nebavime o 20 rocnom aute, ale aj tak
Napsal: úte 08.05.2007 11:45
od bas2
tomboss píše:ale nie vzdy sa vyplati kupovat origo veci
moj pripad, e32 tlmice - nivo, EDC cena v BMW cca 100 000sk, tak to je uz trochu vela, nie?
viem ze sa tu nebavime o 20 rocnom aute, ale aj tak
Mozes kupit original, ale bez EDC......
Napsal: úte 08.05.2007 13:45
od giovanny
tomboss píše:ale nie vzdy sa vyplati kupovat origo veci
moj pripad, e32 tlmice - nivo, EDC cena v BMW cca 100 000sk, tak to je uz trochu vela, nie?
viem ze sa tu nebavime o 20 rocnom aute, ale aj tak

,, akolik stoji ty tvé tlumiče v náhradě???

,, když si koupíš bmw tak je ti jasné že nemůžeš mít náklady jako na sto dvácu
a nebo cheš jezdit bez tlumíčů? i dvacetileté auto by mělo mít podvozek ok.
Napsal: úte 08.05.2007 14:15
od pikino
Hozdic píše:hoboj píše:intmen píše:jenže to bmw ma za patnact let ma najeto většinou tak 400000tis.km a škodovka 150000 a je k.o.!!!

1- ja mam třeba najeto 220 000
2 - tady nejde o Škodovku, místo ní si dosad jinou značku
K bodu 1 -ty jsi první majitel že se tak prsíš? líběj se mi ty vaše keci že máte sedmu z 96roku a má najeto 170t takověj nesmysl si muže vsugerovat jen blázen.....Prober te se tady!!!!!!7mu si nekupujou chudáci aby jim stála před barákem ale na ježdění dlouhejch tras. CCA 100tisKM/rok a pak to bude sedět. Mám sedmu z 97r. najeto 350t a myslím že má tak 3stočenej tach. Přitom nikde nic neklepe a nemám jí tak v prdeli jako ty.
Nemusi to byt zase vzdy tak. Osobne poznam majitela E mercedesa z 94 a dnes ma najazdených 44tkm. Auto bolo kupovane uplne nove.
Napsal: stř 09.05.2007 19:08
od honzin
Ja bych to typoval na ty zaklon. ramena , ted jsem je kupoval od FEBI a silentblok do nich se dava podle motoru , přes diry mi to klepalo a na STK mi řekli že je to všechno o.k , klepali s tim jak o život -nic nenašli akorat mi to mlatilo ještě vic , koupil jsem silentbloky , a když jsem to vyndal zjistil že jsou v pr..., ty čepy na ramenech -oba , přimo ve Febi katalogu pišou - při bržděni když vybruje VYMĚNIT SILENTBLOKY . tedka mam tichošlápka .

Napsal: stř 16.05.2007 13:35
od tomboss
giovanny píše:

,, akolik stoji ty tvé tlumiče v náhradě???

,, když si koupíš bmw tak je ti jasné že nemůžeš mít náklady jako na sto dvácu
a nebo cheš jezdit bez tlumíčů? i dvacetileté auto by mělo mít podvozek ok.
monroe, bez niva a EDC 13 000sk s DPH a nezda sa mi, ze by to teraz malo nejake zle jazdne vlastnosti, aj ked neviem porovnat s origo