Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.03.2007 11:12
od FilM
na E38 730dA konci leasing, tak bych ji rad "upgradoval". Byl jsem s ni spokojen. Jen jak jsem ji koupil (110 000km, serviska, nebourana) jsem behem 2 mesicu vymenil 2 vstriky, turbo a delal velkou a pekelne drahou opravu prevodovky. Pak jiz vse o.k., temer zadny problem. TEd dumam jestli E 65 730dA nebo 745i. Muze mi nekdo fundovane poradit ? Vim ze benziny jsou spolehlive (mel jsem 735i), fantasticky tiche. Paradoxne na jizdu mi skoro vic vyhovuje diesel. Ve spojeni s automatem lepe vyuziju velkej kroutak, nez 333 HP nekde nahore. Takze pro 730d hovori kroutak a samozrejme spotreba. Vyvazi spolehlivost benzinu rozdil ve spotrebe (IMHO tak 3-4l/100km - najezdim tak 30 000 rocne) Pocitam 9,5l u diesela a 13,5l u benzinu.
Ma E65 nejake notoricky zname slabiny ?

Napsal: úte 27.03.2007 11:30
od vlhko
muj nazor koupit zachovalu E38 rok 2000 motor 4,4..a uzivat si to,,
alepokud chces 65ku tak ja osobne bych si uzival benzin,,,naftovej motor v tohmle parniku me prijde trosku neuslechtila vec..to jako ze rikas,,koukejte ja jezdim autem za 2 mil,ale pritom koukam na kazdej halir co mam zaplatit u pumpy..kapku schizofreni,,,a ver ze to bude bavit kazdy rano nastartovat v garage :-)

Napsal: úte 27.03.2007 11:42
od aphex
vlhko píše:muj nazor koupit zachovalu E38 rok 2000 motor 4,4..a uzivat si to,,
alepokud chces 65ku tak ja osobne bych si uzival benzin,,,naftovej motor v tohmle parniku me prijde trosku neuslechtila vec..to jako ze rikas,,koukejte ja jezdim autem za 2 mil,ale pritom koukam na kazdej halir co mam zaplatit u pumpy..kapku schizofreni,,,a ver ze to bude bavit kazdy rano nastartovat v garage :-)


Nevim jak ty, ale já jsem v zájmu ušetření peněz koupil benzínový auto. Důvody tu nebudem rozvádět, je o tom milion diskuzí.

Napsal: úte 27.03.2007 12:09
od AdaM5
ale když ti vyhovujou vlastnosti dieselů tak proč ne?Já bych se toho 730d nebál

Napsal: úte 27.03.2007 12:25
od vlhko
To aphex:
ja s tebou souhlasim,, benzin vyjde tak do 60000km levneji :-)

Napsal: úte 27.03.2007 15:44
od gogoho
v 745 je super svezeni a s 730d se to vubec neda srovnavat....se 730d se prez 11 nedostanes ale se 745i je to hodne pole toho jak budeš lítat....může to bejt klidně i 20l.......Já vim, že to záleží na člověku....Ale tyhle auta už se daji pořídit asi od 600tis...Tak bych řekl, že na tom celkem záleží jetli to bere 11 nebo řekněme 20 litrů v extrému......Normál řekněme diesel 9 a benzín 14....to bych řekl, že je rozdíl

Napsal: úte 27.03.2007 17:18
od FilM
Sakra chlapy :-) ja potrebuju trochu fundovanou odpoved. E38 uz nechci, mel jsem 735 ted mam jednu z poslednich vyrobenych 730dA, vonavou, zachovalou atd. Mam to auto rad, libi se mi, ale chci E65 (je to mladsi, chci i vetsi vybavu) Vim jak jede E65 745, vim jak jede E38 730d. 4,5 benzin je fajn, ale zas tak unesen z toho nejsem. Kroutaku ma diesel hromadu a to je pro muj soucasny styl jizdy skoro lepsi. Spis me zajima jak je to s poruchovosti ? Co turba vstriky, prevodovky - klasika na E38 730d. Toho se bojim. Pokud by tym problemy hrozil, tak si radeji priplatim za 4l stavy na 100km a hupnu do benzinu. Dik

Napsal: úte 27.03.2007 18:07
od gogoho
Mam známýho mechanika v Praze v Autecu.....Ja si taky budu kupovat E65 tak jsem se na to informoval......Vstriky prej ani na 730d a 740d nedelali....Je to prej jen vyjimka ze se to posere...Toho bych se nebal...Pak prej se nehrabat do oleje v prevodovce....A casta zavada je ze pocitac porad neco pise....i treba nesmyslny zavady, ale to je taky kus od kusu.....Nejhorsi co na to asi můůže odejít jsou nivo tlumice, ktery ma kazda E65.....Ty jsou hodne casty....A pak celkově podvozek....Jsou tam většinou velký kola s nízkym profilem a tak tam pořád na podvozku něco děláš.....Moje rada je koupit auto s co mozna nejmensim poctem km a dat na to nejvetsi balony co se na e65 davali.....Tak to alespon udelam ja a pujdu do 740D......V autecu každej řiká že nej byla E38.....Nikdo si tam nedokáže představit, že by E65 někomu jezdila 12 let jak E38

Napsal: úte 27.03.2007 19:39
od Greg
osobne bych doporucil jeste nejakou korunku prihodi :) a jit do 745d :) tenhle motor nema v benzinu konkurenci... 730d je uz moc vlekej bucharon (sestival), pripadas si jak v traktore :) 735i nebo 745i te bude lakat k vytaceni motoru (krasny zvuk a tak ve vyssich otackach) a tudiz spotreba nahoru. trochu o necem jinem uz jsou v10 nebo v12, ale to uz jsme nekde jinde... co se tyka kvality, tak vseobecne plati ze naftove motory jsou komplikovanejsi a tudiz vetsi moznost ze se neco pokazi, nicmene take jsem byl servisakama v BMW olomouc ujisten ze motorove toho moc neopravuji jak v nafte tak v benzinu... ostatni veci se spis poznaji az casem... ja do e65 nebo jeste lepe e66 jednou urcite taky pujdu :D

Napsal: úte 27.03.2007 20:41
od gogoho
souhlasim

Napsal: úte 27.03.2007 21:09
od FilM
Dik to zni lepe :-) ja se V8 dieselu bojim - IMHO jeste vetsi risk, 2 turba, vseho vic :-) ale uznavam ze to jede jako prase....:-)
Jeste dotaz. Dynamic drive....podela se ? :-) co to bude stat ? jinak se mi docela zamlouva :-)

Napsal: čtv 29.03.2007 13:54
od giovanny
FilM píše:Sakra chlapy :-) ja potrebuju trochu fundovanou odpoved. E38 uz nechci, mel jsem 735 ted mam jednu z poslednich vyrobenych 730dA, vonavou, zachovalou atd. Mam to auto rad, libi se mi, ale chci E65 (je to mladsi, chci i vetsi vybavu) Vim jak jede E65 745, vim jak jede E38 730d. 4,5 benzin je fajn, ale zas tak unesen z toho nejsem. Kroutaku ma diesel hromadu a to je pro muj soucasny styl jizdy skoro lepsi. Spis me zajima jak je to s poruchovosti ? Co turba vstriky, prevodovky - klasika na E38 730d. Toho se bojim. Pokud by tym problemy hrozil, tak si radeji priplatim za 4l stavy na 100km a hupnu do benzinu. Dik


nevím co chceš slyšet??? 7dmu máš,,, víš kolik žere 730d ,, kolik žere 745i to víš taky,, jaké jsou pořizovačky víš také,, rozdíly si spočítáš??

když nekoupíš mrdku se stoč tacho,, pokud teda nechceš new bmw,, ?!- takn stačí abys měl štěstí na slušného majitele s autem co mělo vše:

pak do toho nesmíš nalívat naftu z kolchozu,a v převodovce měnit olej i s filtrem jak máš-a pak věřim že těch problémů budeš řešit minimum.,,a svezeš se jak král a za pár korun ne?? :lol:

Napsal: čtv 29.03.2007 14:55
od Hitman
gogoho píše:.....Nikdo si tam nedokáže představit, že by E65 někomu jezdila 12 let jak E38


chtel bych e65 nebo e66 rozved to vic...at vim jestli zas nemam skocit do e38 :)

Napsal: ned 08.04.2007 13:06
od FilM
Tak jsem si pucil na vikend E65, 745i. Jede to prijemne, krasnej zvuk, akceleruje kdykoli na pozadani. Mozna vic nez motor me uchvatila ZF prevodovka. Je to proti E38 citelny rozdil. Auto ma dynamic drive a to je dalsi fantasticka vec - souhrn: kdyz to ridim, tak vubec nemam pocit ze to je 2tunova limuzina. Zatackama se to propleta s lehkosti sportaku, nezna to bocni naklon, vytocena 4,5 V8 je koncert. Pri mem stylu jizdy mimo mesto - nemohl jsem se udrzet, takze dalnice 200km/h, ostatni silnice 130-180, caste predjizdeni - 12,6l/100km. kdyz jsem pridal mesto tak 14. Mno asi nad tim zacnu uvazovat. Rozum radi hledej 730d, srdce asi spis tohle :-))) kazdopadne chci dynamic drive.