Stránka 1 z 2
Napsal: pon 19.02.2007 18:00
od Jurajko
Napsal: pon 19.02.2007 18:01
od Jurajko
Jak ste to mresili? Diiiik.
Napsal: pon 19.02.2007 18:25
od danulah
Jurajko píše:Jak ste to mresili? Diiiik.
JJ s tím jsem měl problémy,ale už je to za mnou,svíčky,kabely,trysky,fitry benzínové,čerpadla benzínové může to být cokoliv......
Napsal: pon 19.02.2007 19:00
od tomboss
mal som problem s EML, ale to aj pisalo na palubovke, vyriesilo sa to tak nejak samo

Napsal: pon 19.02.2007 19:01
od tomboss
ale ako pise danulah,
je tam hrozne vela moznych pricin
Napsal: úte 20.02.2007 08:43
od Jurajko
Diky za nazory aspon vim, ze jsem neni jedinej. Dam to na pocitac a pak jeste o tom napisu. Zatim Caf
Napsal: úte 20.02.2007 12:54
od Fugo
ono by to taky chtělo rozepsat, zkoušel jsem to a to a nepomohlo to, benzin tam jde, jiskru to dává, svíčky mám nový, atd.
Napsal: úte 20.02.2007 13:51
od Jurajko
Zdravim v servise mi rekli taky, ze duvodu muze bejt vice, ale pri to je nejpis rozpadlej katalyzator. Nejcastej to tak je. Musim to tam odtahnout at se na to podivaj a pak tu o tom trochu popisu.

Napsal: úte 20.02.2007 18:29
od Fugo
kat bych viděl až jako poslední možnost.Pokud máš 91 a výš lze udělat diagnostiku vyblikáním.
Napsal: úte 20.02.2007 18:57
od Jurajko
Fugo píše:kat bych viděl až jako poslední možnost.Pokud máš 91 a výš lze udělat diagnostiku vyblikáním.
muzes mi to prosim te trochu vysvetlit, nebo kde to hledat DIIIK
Napsal: úte 20.02.2007 18:59
od Jurajko
Technické údaje:
r.v.: 12/1990, 4988cm3, 220kW (299PS)
Napsal: úte 20.02.2007 19:40
od Fugo
musíš hledat, je to tady v té sekci klíčový slovo by mohlo být CHECK ENGINE. Ale ty máš bohužel 90 tj. ECU s DME 1.2 a ty bohužel tuhle diagnostiku (pomocí vyblikání) neumí.
Napsal: úte 20.02.2007 20:34
od Jurajko
diky moc du se podivat po nejakejch podrobnostech i kdyz sem toho tady uz dost proklikal

Napsal: úte 20.02.2007 20:41
od Fugo
Napsal: pát 23.02.2007 21:35
od Jurajko
Když EML systém vyhodnotí chybu, rozsvítí se na palubce kontrolka EML a auto jede v servisním režimu. U 735 to neni nic až moc tak důležitého, protože povětšinou to akorát nemá zpětnou vazbu ale když auto jede tak prostě jede. Jen nejde tempomat. U 750 to je už horší, protože to může znamenat, že je jedna polovina motoru odpojena. Jak bylo řečeno, u 735 je nejčastější problém chyba zpětné vazby, a to se dá lehce napravit, u 750 jak jsem tak vypozoroval je častá věc, že jedna klapka nedovírá.
Napsal: úte 21.10.2008 20:38
od Honczek
Stává se často že se rozpadne kat?Jak to potom vypadá?To tam je hromadka bordýlku?
Napsal: úte 21.10.2008 22:38
od KAMIL740
[quote="Honczek"]Stává se často že se rozpadne kat?Jak to potom vypadá?To tam je hromadka bordýlku?[/quotja
je ted musel vyhodit protoze jeden byl rosypanej a nad 180me nechtelo auto jet a jelo na min valcu vyhodil sem katy 1 byl uplne v prdeli druhej je novej 3 roky takze byl ok a auto jede jako prase

proste mezi tema prickama se uplne rosypal a ucpaval vyfuk pri vetsim tlaku a co muzu rict zvuk o trosicku lepsi ne ze by nejak dunel na to nejsem ale takovej silnejsi a auto lip jede jenze to muze byt jenom pocit kuli tomu ze sem jezdil s ucpanym katem a spotreba stejna mamteda jenom V8 M62
Napsal: úte 21.10.2008 22:39
od KAMIL740
Napsal: stř 29.10.2008 10:49
od vilejs
ty si kupil to auto? velmi pekny kusok.pamatam si ho z inzeratov. nebol tam nahodou predtym plyn?mohlo by to byt nejak posahane prave tou prerabkou.
Napsal: stř 29.10.2008 17:34
od Jurajko
vilejs píše:ty si kupil to auto? velmi pekny kusok.pamatam si ho z inzeratov. nebol tam nahodou predtym plyn?mohlo by to byt nejak posahane prave tou prerabkou.
nevim koho se ptas, ale jestli mne, tak ne
nevim jak je tomu ted, ale bylo to hezke auto
majitele poznam osobne
nekoupil jsem protoze se mi potom naskytla jina koupe