Stránka 1 z 1

Napsal: sob 13.01.2007 21:15
od danulah
Mám e32 750iA a někdy se mi odpojí jedna půlka motoru je to způsobené benzínovou pumpou,která z ničeho nic přetane jít-nastartuju u baráku ok,zastavím u benzínky a už jede jen jedna a znovu se nechytí,musím zastavit motor a znovu a z ničeho nic se chytne,napětí je ok.Dá se pumpa nějak rozebrat a vyčistit nebo musím koupit novou??Díky za názory

Napsal: ned 14.01.2007 10:57
od Fugo
rozebrat se normálně nedá, dej jinou, nebo než ji seženeš spoj obě konzole tak aby ti běželi na jednu pumpu, dost často pumpy odchází při nedostatku benzinu v nádrži a jízdě na lpg, protože pumpa se benzinem "maže" a chladí, takže kdybych měl auto na lpg tak bych stejně jezdil alespoň s 20L v nádrži.

Napsal: ned 14.01.2007 16:35
od danulah
Fugo píše:rozebrat se normálně nedá, dej jinou, nebo než ji seženeš spoj obě konzole tak aby ti běželi na jednu pumpu, dost často pumpy odchází při nedostatku benzinu v nádrži a jízdě na lpg, protože pumpa se benzinem "maže" a chladí, takže kdybych měl auto na lpg tak bych stejně jezdil alespoň s 20L v nádrži.
Dneska jsem vyčistil kontakty relátka na pumpy a zatím šlape,ale jezdím s 10-15litry v nádrži a to je asi málo........

Napsal: úte 16.01.2007 17:57
od danulah
Fugo píše:rozebrat se normálně nedá, dej jinou, nebo než ji seženeš spoj obě konzole tak aby ti běželi na jednu pumpu, dost často pumpy odchází při nedostatku benzinu v nádrži a jízdě na lpg, protože pumpa se benzinem "maže" a chladí, takže kdybych měl auto na lpg tak bych stejně jezdil alespoň s 20L v nádrži.
Pumpy jsou venku a jedou,na konektoru k pumpám je na pumpě1 pin 4+5 po otocení klíčku 12V, v neotocenem stavu 0V,ale na pumpě2 pin 4+6 je v otočeném klíčku 12V jen 1sekundu a pak je tam 3,3V a v neotočeném stavu klíčku je tam malá napětí 0,08V.Co dál dělat????????Díky za rady.......... :?

Napsal: stř 17.01.2007 08:39
od Fugo
relátka co spínají pumpy jsou vpředu vpravo v krabičce u nádobky ostřikovačů (jsou tam 2xrele pumpa, 2xrele ECU a někdy relé vyhřivání lambda) obrázky posílám mejlem.

Napsal: stř 17.01.2007 11:46
od danulah
Fugo píše:relátka co spínají pumpy jsou vpředu vpravo v krabičce u nádobky ostřikovačů (jsou tam 2xrele pumpa, 2xrele ECU a někdy relé vyhřivání lambda) obrázky posílám mejlem.
Relátka jsou černá 7dni pinová,přehodil sem je ale pořád stejné a rozebrat nejdou jsou zaliitá.....

Napsal: stř 17.01.2007 13:42
od Fugo
zkus tedy bez relé a propoj to drátem natvrdo.

Napsal: stř 17.01.2007 21:47
od hoboj
danulah píše:
Fugo píše:relátka co spínají pumpy jsou vpředu vpravo v krabičce u nádobky ostřikovačů (jsou tam 2xrele pumpa, 2xrele ECU a někdy relé vyhřivání lambda) obrázky posílám mejlem.
Relátka jsou černá 7dni pinová,přehodil sem je ale pořád stejné a rozebrat nejdou jsou zaliitá.....
Ty černé relé jsou na počítače, relátka na pumpy jsou klasická spínací ( "čtyřpinová" ) a jsou v první řadě od předku auta.

Napsal: čtv 18.01.2007 23:59
od danulah
hoboj píše:
danulah píše:
Fugo píše:relátka co spínají pumpy jsou vpředu vpravo v krabičce u nádobky ostřikovačů (jsou tam 2xrele pumpa, 2xrele ECU a někdy relé vyhřivání lambda) obrázky posílám mejlem.
Relátka jsou černá 7dni pinová,přehodil sem je ale pořád stejné a rozebrat nejdou jsou zaliitá.....
Ty černé relé jsou na počítače, relátka na pumpy jsou klasická spínací ( "čtyřpinová" ) a jsou v první řadě od předku auta.
ne ne v některých modelech jsou 7mi pinová a v některých 4pinová a jsou obě varianty černé.......

Napsal: pát 19.01.2007 19:35
od danulah
Dneska jsem namontoval novou pumpu je z M50 má jiné ETk,ale vzhled je stejný,auto jede zatím skvěle,ale zajímalo by mě jaký je v nich rozdíl,v tlaku paliva a v množství průtoku za minutu,kde to zjistit,nevíte náhodou?Díky

Napsal: pát 19.01.2007 20:07
od Fugo
pokud jsou BOSCH tak na http://www.bosch.cz v sekci on-line nebo tak nějak se to dá dohledat dle bosch čísla, a nebo se zeptat v jejich on-line poradenství.

Napsal: úte 23.01.2007 16:52
od danulah
Fugo píše:pokud jsou BOSCH tak na http://www.bosch.cz v sekci on-line nebo tak nějak se to dá dohledat dle bosch čísla, a nebo se zeptat v jejich on-line poradenství.
Takže mi napsali z bosche,a rozdíl je hlavně v maximálním tlaku origo 750i má 300kPa a pumpa ze 520i má 350kPa,tím pádem je i jiná rychlost průtoku 102l/h ze 520i proti 95l/h ze 750i,bude to mít vliv na motor či spotřebu......????? 8O

Napsal: úte 23.01.2007 18:11
od Fugo
dle mě je to fuk, důležitý je že ta pumpa nedává méně paliva to by se mohlo stát že při max výkonu by bylo málo ale to jen teoreticky. Tlak paliva ti reguluje regulátor tlaku benzinu takže na konzoli bude tlak stejnej.

Napsal: úte 23.01.2007 18:55
od danulah
Fugo píše:dle mě je to fuk, důležitý je že ta pumpa nedává méně paliva to by se mohlo stát že při max výkonu by bylo málo ale to jen teoreticky. Tlak paliva ti reguluje regulátor tlaku benzinu takže na konzoli bude tlak stejnej.
Tak to je fajn,ještě jetu jeden údaj PLV v jednotkách kPA,což nevím co to je,min je u obou stejné 850 a max je 450 z 520i a 600 ze 750i,ale to bude asi jedno hlavně že to jede.!!!!!