Stránka 1 z 4

Napsal: čtv 28.12.2006 10:52
od ettore
Nová sedmička začína zvolna klepat na dveře http://www.autobild.de/projektor/galeri ... 081bfcebaf
což znamena, že E65 se začíná dostávat do rozumnějších cenových hladin. Začínám zvolna uvažovat o koupi. Jakou motorizaci byste doporučovali? Je znatelný rozdíl (motory, podvozek) mezi původní a faceliftovanou verzí? Osobně uvažuji o 730d (původně 160 nyní 170kW) nebo benzinovou 740. Děkuji předem za Vaše názory a odpovědi.

Napsal: čtv 28.12.2006 13:02
od Speedy
Neze bych mel primo zkusenosti s timhle vozem, ale urcite pokud najezdis hodne km, tak diesel od bmw je super volba. Co se tyka podvozku, tak tam moc rozdilu neni.

Napsal: čtv 28.12.2006 14:53
od gogoho
Postupem času zjistíš, že 730d je pěkně slabá má to přez 2 tuny....A v rychlostech kolem 200km/h už to skoro nejede.....Zkus 740d......Nebo jdi do 745i to je lepší volba....

Napsal: čtv 28.12.2006 16:38
od M3maniac
gogoho píše:Postupem času zjistíš, že 730d je pěkně slabá má to přez 2 tuny....A v rychlostech kolem 200km/h už to skoro nejede.....Zkus 740d......Nebo jdi do 745i to je lepší volba....


sorry,ale pokud někomu nestačí na běžné cestování 218PS tak tomu nerozumím.....luxusní a bezpečné cestování za 10l nafty! Podle mě bez konkurence.....pravdou je že 740d bere stejně a má víc síly...ale podle mě je 730d best

Napsal: čtv 28.12.2006 17:51
od giovanny
gogoho píše:Postupem času zjistíš, že 730d je pěkně slabá má to přez 2 tuny....A v rychlostech kolem 200km/h už to skoro nejede.....Zkus 740d......Nebo jdi do 745i to je lepší volba....

Hm,, někdo má auto na ježdění a pak 730d je skutečně dobrá volba,, samo že 740d je kapánek o něčem jinem,ale také pořizovačka je někde jinde,,
a pak je druhá kategorie lidí kteří neustale chtějí jezdit 250 :?: proč má někdo potřebu řešit jízdu v rychlostních limitech 200-230 ?? a ještě s utem které umí prakticky s každou motorizací jet směle přes 200 a je předurčena pro bezpečnou a rychlou jízdu to jo ale to neni supersport nářadí na závodení nato bych oněm závodníkům doporučil M5 či M3.
můj názor je ten že 730d je ideální z hlediska jak pořizovací ceny tak poměr výkon spotřeba.

samo jestli někdo potřebuje 300koní tak at si koupí 745. :wink:

Napsal: čtv 28.12.2006 20:16
od gogoho
Diesel je pořád jen na to, aby to bylo v servisu......A jestli auto žere 10 nebo 14 litrů bych řekl nemá cenu v této kategorii aut řešit..Na dieslu odcházeji vstřiky turba atd......S benzínem nemáte ani po 300t km žádný starosti.....Ale mě je to jedno aď si každej koupí co chce je to na něm a na jeho finačních možnostech....Jen jsem ctěl poradit...Protože každej koho znám a prodával e38 730d a šel do nový tak řikal, že buď pujde do 740d nebo do 745i e65.......Každýmu se zdála prostě 730d slabá
Ale jak říkám je to na vás chlapi (nebo jestli vám auto vybírá žena) tak ten diesel chápu------moc to nežere a zbyde na nákupy :lol: :lol:

Mějte se...

Napsal: pát 29.12.2006 00:41
od Atila
gogoho píše:Protože každej koho znám a prodával e38 730d a šel do nový tak řikal, že buď pujde do 740d nebo do 745i e65.......Každýmu se zdála prostě 730d slabá


Jenze on ten diesel v E65 je kapanek silnejsi nez byla stara 142kW trilitrovka v E38. Vyhoda te 730d oproti 745 je, ze pri beznem pouziti je rychlejsi.

Napsal: pát 29.12.2006 01:17
od M3maniac
gogoho píše:Diesel je pořád jen na to, aby to bylo v servisu......A jestli auto žere 10 nebo 14 litrů bych řekl nemá cenu v této kategorii aut řešit..Na dieslu odcházeji vstřiky turba atd......S benzínem nemáte ani po 300t km žádný starosti.....Ale mě je to jedno aď si každej koupí co chce je to na něm a na jeho finačních možnostech....Jen jsem ctěl poradit...Protože každej koho znám a prodával e38 730d a šel do nový tak řikal, že buď pujde do 740d nebo do 745i e65.......Každýmu se zdála prostě 730d slabá
Ale jak říkám je to na vás chlapi (nebo jestli vám auto vybírá žena) tak ten diesel chápu------moc to nežere a zbyde na nákupy :lol: :lol:

Mějte se...


to jsou ale hlášky.... diesly jsou jen na to aby to bylo v servisu :D jo odchází vstřiky po používání kvalitní české nafty po 150-200tkm a turbo po 200-300tkm podle používání a zacházení. Mám něco odjeto v e38 730d a líný mě to nepřišlo,sedmička není auto na trhání traťovejch rekordů...Ty jseš asi hodně za vodou když neřešíš rozdíl 10l nafty nebo 16l benálu...u mě je to cca 100.000kč rozdíl za rok... na pěknou dovolenou grátis :D

Napsal: pát 29.12.2006 01:21
od M3maniac
Atila píše:
gogoho píše:Protože každej koho znám a prodával e38 730d a šel do nový tak řikal, že buď pujde do 740d nebo do 745i e65.......Každýmu se zdála prostě 730d slabá


Jenze on ten diesel v E65 je kapanek silnejsi nez byla stara 142kW trilitrovka v E38. Vyhoda te 730d oproti 745 je, ze pri beznem pouziti je rychlejsi.


promin ale 218k nemůže být rychlejší než 333 :D teda ne ve stajné káře.Možná jsi myslel že je lépe využit krouťák při běžném provozu...s tím souhlasím...

Napsal: pát 29.12.2006 10:06
od gogoho
Co to je běžné použití???? To nechápu.......Já vám nechci nějak vyvracet vaše názory na diesel, ale někdy se v těch obouch autech alespoň svezte.Ten 3.0d je tak do 3řady....Ale nová e65 je o dost těžší víte.....a ten 730d tam neni nic moc.....Já jezdim se 745 za 10-12 litrů a to celkem rychle......Takže ty 2 litry mě fakt nezajímaji....A neni to rozdíl 6 litrů jak se zde píše.......

Napsal: pát 29.12.2006 10:53
od M3maniac
to je zvláštní,známej má na BC dlouhodobou u 745 15,8.....10l měl když zkoušel dálkovou na spotřebu a na plyn se jen díval a ne šlapal :D každopádně pokud 745ka bere při běžném ježdění bez ohledu na spotřebu a hlídání se 10-12 tak nikdo neváhejte...podle mě je to ale nesmysl....ja zde nepsal že 730d bere 8l,ikdyž to na dálkové bezproblémů zajet.730d bere 10l průměrně při svižné jízdě,pokud mi někdo bude tvrdit že to stejne bere při stejné jízdě 745 tak končím tuto diskuzi :D ja v ni jezdil jeden den byt kolem komína ale pod 16 to nešlo :-)

Napsal: pát 29.12.2006 11:04
od Ivo
745i(750i)

Napsal: pát 29.12.2006 11:43
od M3maniac
Ivo píše:745i(750i)


fakt je to jak jsem si myslel? :D tak to je mazec :D

Napsal: pát 29.12.2006 13:23
od Atila
M3maniac píše:
Atila píše:Jenze on ten diesel v E65 je kapanek silnejsi nez byla stara 142kW trilitrovka v E38. Vyhoda te 730d oproti 745 je, ze pri beznem pouziti je rychlejsi.


promin ale 218k nemůže být rychlejší než 333 :D teda ne ve stajné káře.Možná jsi myslel že je lépe využit krouťák při běžném provozu...s tím souhlasím...


Rychlosti v beznem provozu myslim normalni presun na delsi vzdalenost z bodu A do bodu B. Pro standardni silnicni situaci a normalnim byt velice sviznem (rekneme rychlosti kolem 200km/hod) nedokaze 745tka vyrazne uject 730d, protoze tezko nekdo pojede treba 700km totalne na krev aby ten vykon opravdu vyuzil. Oproti tomu ma 730d vyhodu vyrazne vetsiho dojezdu (stejna nadrz, spotreba nizsi o rekneme tretinu), tudiz stejnou trasu najede s mensim poctem tankovani. Ztratu z benzinky - cekani na tankovani, vlastni tankovani (taky vam prijde, ze naplnit 90+ litrovou nadrz je na pul dne?), cekani na zaplaceni, placeni kartou, odjezd; to proste ta 745tka nedokaze vyssim vykonem dohnat.

Napsal: pát 29.12.2006 18:44
od gogoho
To je jedno..Já se tady nechci s nikym hádat...Jen jsem chtěl poradit.Nemyslel jsem to zle...........Je mi jasný, že nejlepší a nejvýkonnější motor je 730d.....A vůbec nechápu proč se dělá třeba 735i,745, nebo nedej bože 760i to je uplně nanic, když je na světě 730d.Mějte se a budu velice příště přemýšlet až sem příště zas něco napíšu.Máte tady tolik zkušeností, že nějaký rady jsou k ničemu.Mějte se.

Napsal: pát 29.12.2006 19:02
od giovanny
gogoho píše:To je jedno..Já se tady nechci s nikym hádat...Jen jsem chtěl poradit.Nemyslel jsem to zle...........Je mi jasný, že nejlepší a nejvýkonnější motor je 730d.....A vůbec nechápu proč se dělá třeba 735i,745, nebo nedej bože 760i to je uplně nanic, když je na světě 730d.Mějte se a budu velice příště přemýšlet až sem příště zas něco napíšu.Máte tady tolik zkušeností, že nějaký rady jsou k ničemu.Mějte se.


nemusíš se nijako omezovat,,jen příště přemýšlej co píšeš :?: ,v tomhle tom příběhu ti unikla pointa, ale nikdo tě tady neurazil každy kdo tady přispěl tak učinil s nejlepším vědomím poradit, tak už se nevztekej protožeto škodí a dej si nějakou dobrou láhvinku a popřej všem HEPPY NEV YEAR.AMICO. :lol:

Napsal: pát 29.12.2006 19:58
od M3maniac
gogoho píše:To je jedno..Já se tady nechci s nikym hádat...Jen jsem chtěl poradit.Nemyslel jsem to zle...........Je mi jasný, že nejlepší a nejvýkonnější motor je 730d.....A vůbec nechápu proč se dělá třeba 735i,745, nebo nedej bože 760i to je uplně nanic, když je na světě 730d.Mějte se a budu velice příště přemýšlet až sem příště zas něco napíšu.Máte tady tolik zkušeností, že nějaký rady jsou k ničemu.Mějte se.


Tak jak je to s tou tvou 745kou? :D

Napsal: pát 29.12.2006 23:34
od TOMe39
745 na přímý vstřik lpg? Výkon benzínu, náklady na pohonné hmoty jako diesel a možná je to i spolehlivější, pokud se to svěří dobré firmě.
A to, že plyn patří do sporáku jsem už slyšel...

Napsal: sob 30.12.2006 00:41
od Atila
TOMe39 píše:745 na přímý vstřik lpg? Výkon benzínu, náklady na pohonné hmoty jako diesel a možná je to i spolehlivější, pokud se to svěří dobré firmě.
A to, že plyn patří do sporáku jsem už slyšel...


Naklady na benzin jsou u auta v teto cenove kategorii vcelku zanedbatelnou polozkou. Nejvetsi vyhodou dieselu je jiz zminovany dojezd a ten LPG nezlepsi prave naopak.

Napsal: sob 30.12.2006 10:11
od Ivo
M3maniac píše:
Ivo píše:745i(750i)


fakt je to jak jsem si myslel? :D tak to je mazec :D

Co já nejsem na Diesely tak prostě už pokukuji po těchto motorizacích jel jsem v 730D jede to docela pěkně jel jsem i v 740D to jede opravdu dobře ale po svezení 750i sem byl natšen spotřeba tam byla 15.8l na 100km ale ta prožnost motoru a je to 8válců nádhernej zvuk tak chci 745i nebo 750i je to lepší než co sem měl 750il E32 ta se pod 20l dostávala špatně i když ono vše co má dnes 8válců v sedmě tak jede dobře !!!