Napsal: čtv 21.12.2006 22:38
Precejen v e32 - e38 - e65 temat zas tolik neni a vetsinu jsem zbezne cetl, tak zakladam svoje, protoze myslim, ze je par pro me zasadnich otazek na ktere potrebuju odpoved.
info:
1. nejsem zavodnik, nicmene take zadny starik, ktery zvraci na horske draze.
2. chci velke, pohodlne auto s klimatizaci, do ktereho se vejde me momentalne otyle telo
3. moc toho nenajezdim, ale na dalku chci pohodli a klimatizaci. do prahy uz idealni auto mam.
4. automat mi vubec nevadi
5. chtel bych V8 - jsem audiofil
6. nelibi se mi nove BMW. e32 je moc pekna, snesl bych jeste e38 (az na ty zadni svetla), u novejsich BMW uz je pomer ostrych hran a zaobleni/raidusu na me moc vysoky. to se tyka vsech soucasnych aut - nelibi se mi temer nic. svuj vkus samozrejme nikomu nevnucuju.
7. nechci koupit auto na pul roku. chci ho mit dlouho a starat se o nej.
vychazim ze zakladniho faktu, ze prevazna vetsina e32, ktere najdu na tipcars.cz, cars.cz muzou byt cesta do pekla. samozrejme se pak najde i par solidnich majitelu (prvomajitelu) primo prodavajicich pres annonci, ci jiny inet bazar. jenze to bych mohl mit v ruce penize pul roku a jako na potvoru nic nesehnal - jak se to stalo mnoha lidem, kteri nepockali tyden, koupili nejaky prumer a za par dni jim prisla nabidka na idealni koupi. jako dalsi variantu, ktera je hojne doporucovana je koupit auto v nemecku. koukal jsem ted parkrat na ebay a musim rict, ze jsou tam treba za 2tis euro vzhledove pekna auta. nevim jestli mam verit, ze budou i technicky ok, ale rikam si proc ne - precejen je jich tam asi hodne a je to stara sunka. (tady bych asi potreboval upresnit za jakou cenu mam co cekat - tot zasadni otazka cislo 1)
otazka cislo 2 se tyka akci, ktere vedou k zakoupeni auta v DE. ja sam nejsem mechanik a svoje stavajici auto, ktere mam tri roky uz mam +- prohlidnute a vim na co bych se soustredil pri koupi toho sameho. samozrejme kdyz se posadim do jineho auta, tak absolutne neodhadnu jak na tom technicky je. v zadnem smeru. neznam zvuk motoru (jsem deformovanej naftakem), neznam podvozek. pred par mesici jsem koupil e30 pro pritelku - na omlaceni a aby se naucila jezdit. sice celkem levna koupe, ale auto v ne moc uspokojivem technickem stavu (mluvim o motoru) - ted uz bych poznal, ze to neni kosher a nekoupil, ale chybama se clovek uci. pridavam info cislo 8 - nechci pri koupi tohoto auta udelat chybu - chci koupit dobre. takze prvni co potrebuju je clovek, ktery zna e32 ve vsech smerech. byl by vubec tady na foru nekdo ochotny se mnou v budoucnu absolvovat cestu do DE a na vytipovana auta se podivat? a rici: "tohle je ok, akorat tlumice a muzes jezdit" ;]
dalsi vec a to nutnost se domluvit nemecky a vedet jake vsechny doklady musi auto mit nechavam zatim hvezdam...
otazka 3. chtel bych V8 (M60) a cetl jsem hodne o nikasilu. da se sehnat e32 s alusilovym motorem? ma cenu zamerovat se na tuhle vlastnost?
otazka 4. chtel bych dlouhou verzi. neni nastavovani vysky podvozku dalsi element (fugo tusim rikal, ze dlouhe typy NIVO maji), ktery muze zvysit poruchovost auta, potazmo investice?
otazka 5. fugo tez rika, ze V8 s sebou prinaseji novejsi elektroniku - predpokladam, ze novejsi elektroniku i mimo motor - je to pozitivni vlastnost?
otazka 6. na nemeckych autech jsem nikde nevidel LPG - je bezna praxe na V8 LPG dat? videl jsem hodne LPG, ale to byly tusim M30 a auta prodavana v CR
otazek bych mel jeste par - momentalne me ale uz nic nenapada. pro ty komu by se moje dotazy zdaly vice nez zacatecnicke: ano, nestydim se zeptat, kdyz neco nevim. a doted jsem hledal informace bez cizi asistence.
info:
1. nejsem zavodnik, nicmene take zadny starik, ktery zvraci na horske draze.
2. chci velke, pohodlne auto s klimatizaci, do ktereho se vejde me momentalne otyle telo

3. moc toho nenajezdim, ale na dalku chci pohodli a klimatizaci. do prahy uz idealni auto mam.
4. automat mi vubec nevadi
5. chtel bych V8 - jsem audiofil

6. nelibi se mi nove BMW. e32 je moc pekna, snesl bych jeste e38 (az na ty zadni svetla), u novejsich BMW uz je pomer ostrych hran a zaobleni/raidusu na me moc vysoky. to se tyka vsech soucasnych aut - nelibi se mi temer nic. svuj vkus samozrejme nikomu nevnucuju.
7. nechci koupit auto na pul roku. chci ho mit dlouho a starat se o nej.
vychazim ze zakladniho faktu, ze prevazna vetsina e32, ktere najdu na tipcars.cz, cars.cz muzou byt cesta do pekla. samozrejme se pak najde i par solidnich majitelu (prvomajitelu) primo prodavajicich pres annonci, ci jiny inet bazar. jenze to bych mohl mit v ruce penize pul roku a jako na potvoru nic nesehnal - jak se to stalo mnoha lidem, kteri nepockali tyden, koupili nejaky prumer a za par dni jim prisla nabidka na idealni koupi. jako dalsi variantu, ktera je hojne doporucovana je koupit auto v nemecku. koukal jsem ted parkrat na ebay a musim rict, ze jsou tam treba za 2tis euro vzhledove pekna auta. nevim jestli mam verit, ze budou i technicky ok, ale rikam si proc ne - precejen je jich tam asi hodne a je to stara sunka. (tady bych asi potreboval upresnit za jakou cenu mam co cekat - tot zasadni otazka cislo 1)
otazka cislo 2 se tyka akci, ktere vedou k zakoupeni auta v DE. ja sam nejsem mechanik a svoje stavajici auto, ktere mam tri roky uz mam +- prohlidnute a vim na co bych se soustredil pri koupi toho sameho. samozrejme kdyz se posadim do jineho auta, tak absolutne neodhadnu jak na tom technicky je. v zadnem smeru. neznam zvuk motoru (jsem deformovanej naftakem), neznam podvozek. pred par mesici jsem koupil e30 pro pritelku - na omlaceni a aby se naucila jezdit. sice celkem levna koupe, ale auto v ne moc uspokojivem technickem stavu (mluvim o motoru) - ted uz bych poznal, ze to neni kosher a nekoupil, ale chybama se clovek uci. pridavam info cislo 8 - nechci pri koupi tohoto auta udelat chybu - chci koupit dobre. takze prvni co potrebuju je clovek, ktery zna e32 ve vsech smerech. byl by vubec tady na foru nekdo ochotny se mnou v budoucnu absolvovat cestu do DE a na vytipovana auta se podivat? a rici: "tohle je ok, akorat tlumice a muzes jezdit" ;]
dalsi vec a to nutnost se domluvit nemecky a vedet jake vsechny doklady musi auto mit nechavam zatim hvezdam...
otazka 3. chtel bych V8 (M60) a cetl jsem hodne o nikasilu. da se sehnat e32 s alusilovym motorem? ma cenu zamerovat se na tuhle vlastnost?
otazka 4. chtel bych dlouhou verzi. neni nastavovani vysky podvozku dalsi element (fugo tusim rikal, ze dlouhe typy NIVO maji), ktery muze zvysit poruchovost auta, potazmo investice?
otazka 5. fugo tez rika, ze V8 s sebou prinaseji novejsi elektroniku - predpokladam, ze novejsi elektroniku i mimo motor - je to pozitivni vlastnost?
otazka 6. na nemeckych autech jsem nikde nevidel LPG - je bezna praxe na V8 LPG dat? videl jsem hodne LPG, ale to byly tusim M30 a auta prodavana v CR
otazek bych mel jeste par - momentalne me ale uz nic nenapada. pro ty komu by se moje dotazy zdaly vice nez zacatecnicke: ano, nestydim se zeptat, kdyz neco nevim. a doted jsem hledal informace bez cizi asistence.