Stránka 1 z 1

Napsal: úte 12.12.2006 21:43
od FrANTOMAS
Mám 730d (2000) a po nastartování sebou někdy trochu škube. Po rozjedu je vše úplně v klidu. Je to váha vzduchu? či spíš čerpadlo?
Zatím to neni skoro znatelné, ale v budoucnu?
Můj kolega má ten samý problém na 530d (2002) se stejným dieselem (143kw také). U něj to došlo tak daleko že mu to krutě chcípá a vlastně je to prakticky nepojízdné.
Má s tímto někdo zkušenosti? díky
FrANTOMAS

Napsal: čtv 14.12.2006 08:00
od Hyri
Zajed bo bosch servisu nech ti pozru vstriky.

Napsal: čtv 14.12.2006 16:46
od FrANTOMAS
Díky za odpověď
Zkusim vstřiky, zní to rozumne. Jsou ještě ok, ale už né úplně nejlepší
FrANTOMAS

Napsal: pát 22.12.2006 23:19
od FrANTOMAS
Vypadá to, že budu muset vstřiky vyměnit. Máte s tím zkušenosti? Musím vyměnit všechny či třeba jen vadné? Zjišťoval jsem cenu a bylo mi řečeno, že za vstřik 8000kč. Je to v pořádku?
Díky
P.S.
Jsem uživatel, v opravách se nevyznám, tudíž pokud mám nejapné dotazy, tak se nedivte.

Napsal: sob 23.12.2006 00:43
od FrANTOMAS
P.S. kde můžu získat čísla dílů na mé auto?
Děkuji

Napsal: sob 23.12.2006 00:51
od FrANTOMAS
Už sem to našel tady přes stránky.

Napsal: sob 23.12.2006 17:13
od Atila
FrANTOMAS píše:Vypadá to, že budu muset vstřiky vyměnit. Máte s tím zkušenosti? Musím vyměnit všechny či třeba jen vadné? Zjišťoval jsem cenu a bylo mi řečeno, že za vstřik 8000kč. Je to v pořádku?
To je velice slusna cena, vetsinou se prodavaji pres deset tisic. Docela pruda je jejich vymena, ale nejaky sikovny garaznik to zmakne. U BMW stoji vymena vsech tusim neco pres sedmdesati tisic.

Napsal: čtv 04.01.2007 20:32
od FrANTOMAS
Ještě jeden dotaz na vstřiky. Do auta leju kvalitní naftu shell a aditiv castrol TDA (karbonizace trisek, optimalizace hoření). Škubání na volnoběh už mě nepotkalo 14 dní. Přesto je tu ještě jedna věc. Někdy , ale paradoxně vždycky večer, se stane, že bramborák nechytne na poprvé. Je slyšet, že zvuk startéru (a asi i pumpy) jde úplně běžně a hladce a nezadrhává se, avšak auto se nečape. Musím opakovat start 2- 5. Obvykle při předposledním pokusu naskočí, pak chcípne a na posled se chytne. Pak už je vše v pořádku včetně dalších startů. Je to (teoreticky) stále projev vstřiků? či spíše čerpadla nebo elektroniky?
P.S. příští týden pojede do servisu, ale zajímá mne Váš názor
P.P.S. Neumíte si představit jaká je to satisfakce pro kolemjdoucí, žkdyž vidí někoho jak se trýzní se 7. Opravdu mají radost. Nezbejvá než se mile usmívat a bejt klidnej.
Díky FrANTOMAS

Napsal: čtv 04.01.2007 23:24
od M3maniac
no víš jak...tyt tam můžeš lít zlatou naftu,ale nikdy nevíš kdo tankoval v JZD anebo u nás to nemusí ani být JZD...u nás chce každej rychle zbohatnout a proto se mixuje hlava nehlava :(

Napsal: pát 05.01.2007 09:59
od Atila
M3maniac píše:no víš jak...tyt tam můžeš lít zlatou naftu,ale nikdy nevíš kdo tankoval v JZD anebo u nás to nemusí ani být JZD...u nás chce každej rychle zbohatnout a proto se mixuje hlava nehlava :(
Neni to az tak hrozne. Bavime-li se o cerpacich stanicich beznych retezcu (OMW, Aral, Benzina, Agip), tak podle vsech kontrol je nesplneni normou danych parametru paliv v radu jednotek procent. Problemem jsou spise ruzne "zarucene nejlevnejsi" cerpacky ve dvore. Na druhou stranu obecne ceska nafta je horsi nez ta prodavana na Zapade, prestoze odpovida prislusne norme. Nicmene to neni o podvadeni na pumpach jako spise o nastaveni provozu v rafineriich.

Napsal: pát 05.01.2007 10:19
od giovanny
Atila píše:
M3maniac píše:no víš jak...tyt tam můžeš lít zlatou naftu,ale nikdy nevíš kdo tankoval v JZD anebo u nás to nemusí ani být JZD...u nás chce každej rychle zbohatnout a proto se mixuje hlava nehlava :(
Neni to az tak hrozne. Bavime-li se o cerpacich stanicich beznych retezcu (OMW, Aral, Benzina, Agip), tak podle vsech kontrol je nesplneni normou danych parametru paliv v radu jednotek procent. Problemem jsou spise ruzne "zarucene nejlevnejsi" cerpacky ve dvore. Na druhou stranu obecne ceska nafta je horsi nez ta prodavana na Zapade, prestoze odpovida prislusne norme. Nicmene to neni o podvadeni na pumpach jako spise o nastaveni provozu v rafineriich.
TAK TO JE PĚKNÁ HOVADINA CO PÍŠEŠ!! VÍŠ KOLIK JE MAJITELU BENZINEK CO ZARUČENĚ VYHOVUJÍCÍ NAFTU DLE PLATNÝCH NOREM , MÍCHAJÍ MIMO? MYSLÍM TÍM ŽE JI CISTERNY SVÁŽEJÍ DO TANKŮ KDE TA ŮPRAVA NAFTY PROBÍHÁ ATAM DOCHÁZÍ K PROCESŮM PO KTERYCH SE STÍM DÁ MAXIMÁLNĚ TOPIT V KAMNECH A NÉ TO LÉT DO NÁDRŽÍ AUT :lol:

Napsal: pát 05.01.2007 11:39
od krakatit
Neumíte si představit jaká je to satisfakce pro kolemjdoucí, žkdyž vidí někoho jak se trýzní se 7. Opravdu mají radost. Nezbejvá než se mile usmívat a bejt klidnej.
Díky FrANTOMAS.......

no to znam, jednou mi v lete rupnul chladic (byl zasranej) a nez abych to tahal pred barakem na odtahovku, nalil sem tam vodu a zajel s tim kousek dal do lesa kde prijela odtahovka aby lidi nemeli kecy jakou mam mrdku :lol:

Napsal: pát 05.01.2007 14:26
od Atila
giovanny píše: TAK TO JE PĚKNÁ HOVADINA CO PÍŠEŠ!! VÍŠ KOLIK JE MAJITELU BENZINEK CO ZARUČENĚ VYHOVUJÍCÍ NAFTU DLE PLATNÝCH NOREM , MÍCHAJÍ MIMO? MYSLÍM TÍM ŽE JI CISTERNY SVÁŽEJÍ DO TANKŮ KDE TA ŮPRAVA NAFTY PROBÍHÁ ATAM DOCHÁZÍ K PROCESŮM PO KTERYCH SE STÍM DÁ MAXIMÁLNĚ TOPIT V KAMNECH A NÉ TO LÉT DO NÁDRŽÍ AUT :lol:
Podle testu COIky a dalsich organizaci vychazi nafta neodpovidajici norme na pumpach renomovanych retezcu tak na nekolik pripadu ze sta.

Napsal: pát 05.01.2007 15:33
od FrANTOMAS
Obecně je dobré brát shell a dceřinou esso. Jsou to jedni z mála dovozců, kteří vozí naftu ze zahraničí. Ostatní berou z českých rafinerií.
Je mi jasné že shell power diesel už toho moc nezachrání, ale je to pro můj pocit a auto jsem před koupí protáh evidenční prohlídkou a test prokázal že záhul od nekvalitní nafty nedostalo.
Nicméně má někdo názor na ty starty?

Dnes jsem jel s mojí přítelkyní (X3 3.0d) a hopsaj jí za studena otáčky až to neni legrace. Něják na to máme smůlu a to je rok a půl staré auto, první majitelka. Jeden důvod to asi mít bude...a to je chip přímo od dealera. Jede to jak zběsilý, ale...rozhodně to do bmw nepatří.

Napsal: pát 05.01.2007 15:39
od giovanny
Atila píše:
giovanny píše: TAK TO JE PĚKNÁ HOVADINA CO PÍŠEŠ!! VÍŠ KOLIK JE MAJITELU BENZINEK CO ZARUČENĚ VYHOVUJÍCÍ NAFTU DLE PLATNÝCH NOREM , MÍCHAJÍ MIMO? MYSLÍM TÍM ŽE JI CISTERNY SVÁŽEJÍ DO TANKŮ KDE TA ŮPRAVA NAFTY PROBÍHÁ ATAM DOCHÁZÍ K PROCESŮM PO KTERYCH SE STÍM DÁ MAXIMÁLNĚ TOPIT V KAMNECH A NÉ TO LÉT DO NÁDRŽÍ AUT :lol:
Podle testu COIky a dalsich organizaci vychazi nafta neodpovidajici norme na pumpach renomovanych retezcu tak na nekolik pripadu ze sta.
no všichni se nedopouštějí těchto zločinů,to by bylo odvážné tvrdit ale jako by v česku byla něj jinná norma zohlednujicí kvalitu paliv, vždy jsem ten rozdíl poznal na výkonu,na spotřebe,i na měkčím chodu motoru když jsem natankoval na západě, ted je mi to fuk protože už prakticky tankuju jenom v rakousku a nebo italii,nevim mám pocit že se tady tomu ještě v česku moc nedá věřit poněvač se tady tvrdí že o peníze tady jde vždy až na prvním místě.

ale bohužel nezůstává jen u tvrzení :?:

Napsal: sob 06.01.2007 15:22
od FrANTOMAS
takze to s E 38 vypadá na elektroniku. Možná imobiliser.