Stránka 1 z 1
Napsal: pát 17.11.2006 00:58
od Snejk
Tak sem byla na technický a tam mě nějaký pán vyhnal že mi to prý jede na pět válců, prej to slyší. Nevím. v BMW neslyšeli nic ani diagnostika ne, ono diagnostika toho asi moc nepoví. (730i r.v.87). Jak zjistím jestli mi šlape na všechny válce?
Napsal: pát 17.11.2006 01:29
od mengi
Koukni na svíčky a změř kompresi.Jestli bude komprese na všech válcích stejná a svíčky budou taky stejné (nebude třeba jedna mokrá nebo očouzená), tak se zeptej znova.
Napsal: pát 17.11.2006 15:26
od P-J
Na technickou jdeš snad s platnýma emisama ne? A na emisích by se jeden vynechávající válec přece projevil.
Napsal: pát 17.11.2006 19:21
od RuDoSh
Snejk píše:Tak sem byla na technický a tam mě nějaký pán vyhnal že mi to prý jede na pět válců, prej to slyší. Nevím. v BMW neslyšeli nic ani diagnostika ne, ono diagnostika toho asi moc nepoví. (730i r.v.87). Jak zjistím jestli mi šlape na všechny válce?
jestli te vyhodil, jen na zaklade toho ze neco slysel, tak bych ho poslal do pič.....

Napsal: pát 17.11.2006 21:43
od Snejk
Taky sem ho tam poslal, byl sem s tim den předtim v BMW servisu a všecko v pořadku, a on prudil že mám prej děravý svody (kecá, nevim kde to vzal) a prohlásil že to ani nebude na emise strkat

. Nebejt to dovozní technická kterou jen tak někde nedělaj tak na něj prdim nejvíc

Napsal: sob 18.11.2006 08:53
od RuDoSh
Snejk píše:Taky sem ho tam poslal, byl sem s tim den předtim v BMW servisu a všecko v pořadku, a on prudil že mám prej děravý svody (kecá, nevim kde to vzal) a prohlásil že to ani nebude na emise strkat

. Nebejt to dovozní technická kterou jen tak někde nedělaj tak na něj prdim nejvíc

to jsi musel platit, za to ze te neopravnene vykopl? To bych tam jel znovu a shanel nejakeho vedouciho.... pokud neplatil tak budes mit treba stesti a bude tam nekdo normalni

pokud ne, tak zas vedouci/nadrizeny

Napsal: sob 18.11.2006 11:17
od Snejk
naštěstí neplatil, řek at přijedu až to dám do kupy, pitchus, a byl to sám vedoucí

Napsal: ned 19.11.2006 17:20
od Snejk
tak mám další problemek, nejdřív se zeeptám tady až pak pojedu do servisu... Benzinová pumpa nefunguje, teda přesněji pumpa funguje, pojistka byla spalená (pojistka se vyměnila) ale neteče do ní šťáva. na konektoru v nadrži jsem změřil že oba kolíčky co jí mají krmit jsou ukostřený, alespon vzhledem k jinému kladnímu potenciálu kdekoli v autě jsou oba kostra. relátko sem měnil, pojistky, nic, asi se mi někde šlusly draty ne? ale proč to nepálí pojistku teda? je tam ještě nějaký člen co ovlivnuje chod pumpy?(nějaký tlakový spínač apod?)
Napsal: ned 19.11.2006 17:20
od Snejk
tak mám další problemek, nejdřív se zeeptám tady až pak pojedu do servisu... Benzinová pumpa nefunguje, teda přesněji pumpa funguje, pojistka byla spalená (pojistka se vyměnila) ale neteče do ní šťáva. na konektoru v nadrži jsem změřil že oba kolíčky co jí mají krmit jsou ukostřený, alespon vzhledem k jinému kladnímu potenciálu kdekoli v autě jsou oba kostra. relátko sem měnil, pojistky, nic, asi se mi někde šlusly draty ne? ale proč to nepálí pojistku teda? je tam ještě nějaký člen co ovlivnuje chod pumpy?(nějaký tlakový spínač apod?)