Stránka 1 z 1
Napsal: stř 30.08.2006 18:18
od Fugo
Pánové potřeboval bych zjistit jakou teplotu nasávaného vzduchu (IAT)má seriová 750, nejlépe po delší jízdě ihned po zastavení bez vypnutí motoru, je mě jasný že nikdo z vás na to nemá budík a ani nepoužívá dataloging, stačilo by mě to alespoň orientačně tak že sáhnete na sání a odhadnete teplotu, do 60stC by jste měli na sání ještě udržet ruku. Děkuji.
Napsal: stř 30.08.2006 19:08
od tomboss
ok, ak pojdem zajtra 750-kou tak to skusim, skoda ze si nedal vediet rano, behal som cely den, zajtra sa budem babrat s tou prevodovkou 730-ky ale mozno ...
Napsal: stř 30.08.2006 20:37
od T613
muzu taky zkusit

Napsal: stř 30.08.2006 20:42
od Fugo
čím víc tím líp. Díky
Napsal: pát 01.09.2006 11:39
od T613
jsem si na tebe vzpomnel po cca 120km to bylo spis vlazne 30 stupnu?
ale asi je to ovlinene ze bylo po desti a dost vlhko, ted uz je sucho tak jeste zkusim

Napsal: pát 01.09.2006 17:45
od tomboss
no tak u mna asi tak 5 sekund sa dala na tom udrzat ruka, pocitam teda tak 60 max 65 stupnov, 70 uz asi nie
Napsal: pát 01.09.2006 18:41
od Fugo
díky předpokládal jsem že to bude jak píše tomboss, ale nebyl jsem si jist.
Napsal: ned 03.09.2006 01:52
od max-max
teplota nasaveneho vzduchu je snad shodna z venkovni teplotou, ne?
Napsal: ned 03.09.2006 07:51
od Fugo
teoreticky ano, ale V12 prostě zabírá celý motorový prostor a sání jsou nad výfukama, a jsou rozpálený, samozřejmě by bylo nejlepší kdybych vděl přímo hodnotu z čidla teploty vzduchu, ale pochybuju že někdo k vůli mě bude mít rozebranej E-box a konektor ECU a bude mě to měřit multimetrem na kabelu co vede z čidla do ECU, samozřejmě pokud se někdo nabídne tak mu napíšu které to jsou piny,
A proč to potřebuju vědět? Jak jistě víte můj V12 má dvě turbodmychadla a samozřejmě intercoolery a teplotu nasávaného loguju do notebooku (mimo jiné taky, plnící tlak L+P strany,Teplotu výfukových plynů,Otáčky motoru,Širokopásmovou lambdu) a ta teplota po nastartování je skutečně shodná z venkovní ale jak se motor ohřívá tak ta teplota jde taky nahoru momentálně jsem někde na 50stC.
Napsal: ned 17.09.2006 23:30
od hoboj
Takže venkovní teplota ( podle bawora ) 22 - 23°C najeto á 30 km a to všechno 4x a napětí se motá okolo 3voltů ( 2,95V: 3,02V: 3,00V: 2,98V ) a rozdíl mezi motory od 0,2 - 0,5 V.
Napsal: pon 18.09.2006 07:39
od Fugo
díky
Napsal: stř 20.09.2006 13:40
od Fugo
takže ty 3volty odpovídají cca 30stC. Já jsem někde na 50stC když jedou ventilátory a nestojím na místě. Asi mě přes zimu čeká předělání IC na vodní chlazení s vlastním okruhem a pumpou pak ta IAT snad klesne alespoň na 40stC
Napsal: čtv 21.09.2006 07:14
od hoboj
Fugo píše:takže ty 3volty odpovídají cca 30stC. Já jsem někde na 50stC když jedou ventilátory a nestojím na místě. Asi mě přes zimu čeká předělání IC na vodní chlazení s vlastním okruhem a pumpou pak ta IAT snad klesne alespoň na 40stC
jestli to chceš ještě změřit v různých režimech tak si řekni - ještě to mám
napojené
Napsal: pát 22.09.2006 07:18
od Fugo
myslím že to bude stačit u atmosferického motoru se to asi měnit nebude. dík.