Stránka 1 z 2
Napsal: sob 08.07.2006 10:35
od Snejk
Zdravím, tak mám zase páreček dotazů. Tak za prvé... Na tachometru mi neodečítají kilometry,počítadlo skončilo na 299960 a dál to nepočítá,ale to menší denní počítadlo počítá normálně. Co s tím? Kde zjistím kolik to má doopravdy najeto? (BC nebo tak?). Nemá někdo návod na to jak odblokovat všechny funkce BC?(zkoušel jsem různé návody a moc to nešlo). A pak ještě zadní tlumiče... jaké za kolik a kde ? a jak je složitá výměna? A asi standartní problém... motor klepe, vychází to od ventilů... je možné se toho zbavit?(všichni mi říkají že je to normální když mám LPG)
Napsal: sob 08.07.2006 12:01
od Snejk
Tak sem si nějak zablokoval BC a na tachometru mi to hlásí ----Zeit a nemužu tam dostat ty hodiny apod. To mě přivedlo na otázku... Kde má to auto baterii?????
Napsal: sob 08.07.2006 13:07
od milo
nemas E36 ale E32
* 299960: bohuzel znama vada prvnich E32, nejjednodussi oprava je "to stocit"
* presny stav km ani buh nezjisti, ale klidne to muze byt 500 000 i vic
* cvakani ventilu je u motoru M30, ktery mas, jiz v zakladni vybave, nevzrusoval bych se. nastavenim vule ventilu a dotazenim sroubu sprchovani vacky nic nezkazis
* BC nemam, takze neporadim

Napsal: ned 09.07.2006 21:54
od Snejk
mno sry E36 mam v techničaku tak ja nevim co to tam píšoou já ani nevim co to číslo znamená, řidičák mi eště neushnul tak se mám ještě o bmw hodne co učit. ale nemusim bejt moc chytrej na to abych nevěděl že to auto je prostě super

. aspoň si tam je s čim hrát. Baterku sem našel, motor nechám klepat ale furt nevim kam na tlumiče a za kolik. asi se budu pořád na zadku houpat

Kilometry taky neřeším. Ono to má najeto už asi 600 000 ale ještě nikdy to nestálo (na servisu to bylo na kontrolach snad každy pulrok). Jak dlouho mi tohle ještě asi vydrží??? kollik tak najezdí ty 730ky? Motor tam mám teda druhej,tenhle má najeto kolem 300tkm.
Napsal: čtv 13.07.2006 00:15
od DOEMIXXX
Kamo E36 je trojka, E34 je petka a E32 ke sedma...Jinak E36 je z nich nejnovejsi a rok 88 je scifi

Napsal: čtv 13.07.2006 00:16
od DOEMIXXX
DOEMIXXX píše:Kamo E36 je trojka, E34 je petka a E32 ke sedma...Jinak E36 je z nich nejnovejsi a rok 88 je scifi

E36 se zacli mam ten pocit vyrabet az od roku 91 nebo 92...
Napsal: čtv 13.07.2006 14:18
od Snejk
A jo, ono je tam fakt E32

Mno a jak moc jsou tyhle první sedmičky spolehlivé? Tahle zatím vydržela všechno od puvodních majitelů. Co na mě může číhat za záludnost? Docela se bojím toho automatu jestli mě nenechá někde stát.
Napsal: čtv 13.07.2006 17:39
od milo
Snejk píše:Docela se bojím toho automatu jestli mě nenechá někde stát.
máš čeho

ja jsem právě před měsícem zůstal stát... a to jsem se k tomu automatu choval velmi přívětivě

kdo ví, co s tím autem dělal kdo předtím ...
určitě v automatu vyměň olej + filtr a vyhýbej se prasárnám - vytočit na N a prásknout tam rychlost a podobně - pár lidí tady z fóra si to vyzkoušelo

Napsal: čtv 13.07.2006 17:53
od Jawak
Zeit znamená čas, hodiny, nastavují se pomocí tlačítka "S/R" a pak 1 10 100 1000. Zadní tlumiče je zbytečný řešit, až by jsi dal všechno do pořádku a řekl si "tak a teď tomu můžu šlápnout pořádně na krk" tak to auto dřív nebo později rozbiješ (mluvím z vlastní zkušenosti)
e32 je těžká limuzína, radši se nejprve koncentruj na brzdy - kotouče, desky a pak na řízení a kola
Napsal: pát 14.07.2006 10:41
od Snejk
já to mám od známého a on mi tam než mi to prodal dal nové obložení a olej. takže mě zajimaji ty tlumiče. to je mám nechat tak? mě to nevadí jen se to trochu pohupuje ale spíš horší že asi kuli tomu dou kola trochu do A a sjiždim gumy lehce z prostředku. čas mam nastavený a stejně nic. vyndam baterku a bude. a ještě mi vrže něco v řízení, vůli nemám, zatáčí dobře i posilovač v pohodě ale něco tam někde vrzá děsně, nemá s tím někdo zkušenost? sem promazal co se řízení týče skoro všechno ale vrže dál

Napsal: pát 14.07.2006 12:05
od milo
Snejk píše:já to mám od známého a on mi tam než mi to prodal dal nové obložení a olej. takže mě zajimaji ty tlumiče. to je mám nechat tak? mě to nevadí jen se to trochu pohupuje ale spíš horší že asi kuli tomu dou kola trochu do A a sjiždim gumy lehce z prostředku. čas mam nastavený a stejně nic. vyndam baterku a bude. a ještě mi vrže něco v řízení, vůli nemám, zatáčí dobře i posilovač v pohodě ale něco tam někde vrzá děsně, nemá s tím někdo zkušenost? sem promazal co se řízení týče skoro všechno ale vrže dál

tlumice kup nejakou druhovyrobu, cena netusim, ale snad okolo 2500 kus. pochybuju ze 730i 88 bude mit nivo, takze staci normalni
Acka na zadni naprave maji na svedomi urcite nejake silenbloky - poradne to projdi a vymen
Napsal: pát 14.07.2006 13:47
od bibos
K tomu vrzání v řízení, nedělá ti to klíňák na servu? Skus na něho mrknout jestli není volnej.
Napsal: pát 14.07.2006 15:13
od milo
dost pravděpodobně ti chčije servo, vyměň spony u hadic ...
Napsal: stř 19.07.2006 09:06
od Snejk
Ono to vypadá jak když to vrže někde u kola v tom závěsu. kde najdu ten klíńák? to musim rozdělat servo? Ještě jeden dotaz, v autě mám tento OBC
a v druhém autě mám tento OBC

,to druhé je nepojízdné a tak se ptám jestli jde tohle druhé (podle mě lepší) OBC dát do toho druhého a jestli by to funkgovalo nebo bych něco zničil (nedej bůh snad celou řídíccí jednotku)
Napsal: stř 19.07.2006 13:22
od Cubik
ad1) klíňáky máš u vrtule
ad2) OBC3 (tvoje pojízdné auto) za OBC4 (nepojízdné) jsou úplně záměnné, žádný problém. Dostaneš víc funkcí včetně přepnutí jazyku na OBC (pro mě přívetivější EN)
Napsal: stř 19.07.2006 17:45
od Snejk
já nevim o s tim vrzánim, nikde neteče a funguje uplně vpohodě, normálně de lehce točit volantem, v plném rejdu trochu pšoukne jako každý normální servo ale prostě to děsně vrže dál a to sem promazal kde co. Mám ale jiný problém, to druhé auto (735ka taky nějakej ročník 88) stojí v Praze na soukromym pozemku a majitel mi ho chce sešrotovat jestli si ho neodvezu pryč. a nemám kam, nemá brzdy tak na lano nemuže a stejně by ho nebylo kam odvézt. ani plato nemám. Tak ho chci rozebrat a zbytek nechat sešrotit.Co si mám podle vás z toho auta vzít co se mi muže v budoucnu hodně hodit? mám v plánu to očesat hodně ale abych na něco nezapoměl nebo jestli se tam někde neschovává něco duležitého co by mě pak jinde stálo dost peněz.(moc se ještě nevyznám co v tom autě všechno všude je a co se muže zkazit). Já vím nejlepší by bylo to nechat celý. Nechce někdo z Vás 735ku? já bych si z toho vzal co potřebuju a zbytek je Váš. ale jak si to odvezete to nevím.
Napsal: stř 19.07.2006 22:17
od Kubajs
komplet zadní tlumiče i s pérama atd ti necham za 500/ks
Napsal: čtv 20.07.2006 08:43
od Snejk
Kubajs píše:komplet zadní tlumiče i s pérama atd ti necham za 500/ks
Pokud nejsou vyteklý jako mám já tak já je beru, všema 10ti!
Napsal: pon 14.08.2006 19:27
od Legend1
Mám také dotaz k BMW E32 3.0i. Mohl by mi někdo vyfotit a poslat mailem pojistkový/reléový panel, ten který je v motorovém prostoru nalevo hned u řidiče pod předním sklem? Stala se mi divná věc - když zapnu zapalování, tak vůbec nenaběhne nic na palubní desce, funguje jenom osvětlení přístrojů když zapnu světla a bliká kontrolka airbagu. Trochu jsem se v tom vrtal a nejsem si jistý, jestli mi tam nějaké relé nechybí. Dík
legend8968@yahoo.com
Napsal: úte 15.08.2006 00:01
od tomboss
je to ale V8