Stránka 1 z 1

Napsal: úte 04.04.2006 19:03
od gogoho
Čau chlapi nemáte tady někdo zkušenost z e38.Mám jí půl roku a zajímalo by mě jestli je to spolehlivej stroj??A co se na tom kazí a co naopak drží.Budu moc vděčněj za všechny informace ..........děkuju.

Napsal: úte 04.04.2006 20:50
od Hitman
asi bych to nerozdeloval podle motoru, moje e38 trpi na podvozek, ale to asi kazde bmw...

Napsal: stř 05.04.2006 07:09
od Baxon
gogoho píše:Čau chlapi nemáte tady někdo zkušenost z e38.Mám jí půl roku a zajímalo by mě jestli je to spolehlivej stroj??A co se na tom kazí a co naopak drží.Budu moc vděčněj za všechny informace ..........děkuju.
Půl roku je dost dlouhá doba na to, aby jsi poreferoval spíš ty, ne?
Záleží, jak se o to auto člověk stará. Neodkládat opravy až když je auto skoro nepojízdné, ale řešit je hned, ale to platí všeobecně :wink: .

Hitman píše:asi bych to nerozdeloval podle motoru, moje e38 trpi na podvozek, ale to asi kazde bmw...
na našich tankodromech asi každý auto

Napsal: stř 05.04.2006 14:43
od gogoho
Já jsem s tip právě ještě nic němel.Měnil jsem akorát jen při koupi zadní ramena.A to všechno v BMW a řekli mi tak,že auto je ve velice dobrém stavu.Chtěl jsem se jen zeptat jestli to nemá nějaké slabiny,ale to bych asi u tak drahého a ještě k tomu německého auto neočekával.Dík moc za vše!

Napsal: stř 05.04.2006 16:19
od Baxon
tak buď rád, že jsi koupil dobrej kousek. Pokud je auto bez chyby, tak bych žádný nehledal. Někteří lidi jezdí bez řádnýho servisu, až do doby kdy všechno tluče, bouchá, hučí......atd. a potom dají auto do bazaru za slušnej peníz. Budoucí majitel si pak může vlasy utrhat. Což nejsou slabiny, ale jen lemplovství určitejch lidí.
Jinak o žádných slabinách nevím, mě sedmičky fungovaly bezvadně :)

Napsal: stř 05.04.2006 16:28
od gogoho
To jo BMW 5 a 7 řada jsou super auta, do 3 řady bych už asi nešel jedině do m3,ale to už je asi o dost jiný kafe než 7řada.Můj sen je nová 7 řada,ale asi bych se přebytku te elktroniky bál,známej jí má a už ho 2x nechala na cestě z Německa.....................v servisu vůbec ani nevěděli co s tim............Tak jsem toho názoru,že je zlatá e32 kde té elektroniky neni tolik.Je to sice všechno pohodový a zábavný,ale čeho je moc toho je moc!!!!

Napsal: stř 05.04.2006 16:43
od Baxon
gogoho píše:To jo BMW 5 a 7 řada jsou super auta, do 3 řady bych už asi nešel jedině do m3,ale to už je asi o dost jiný kafe než 7řada.Můj sen je nová 7 řada,ale asi bych se přebytku te elktroniky bál,známej jí má a už ho 2x nechala na cestě z Německa.....................v servisu vůbec ani nevěděli co s tim............Tak jsem toho názoru,že je zlatá e32 kde té elektroniky neni tolik.Je to sice všechno pohodový a zábavný,ale čeho je moc toho je moc!!!!
ne ne, žádná e32, ale e38 po faceliftu, nejlépe tak rok 2000 - 2001. To jsou jedny z posledních e38 a už dost vychytaný. Takovej kousek v dobrým stavu a se serviskou chytnout, tak máš na dalších minimálně 10 let s autem vystaráno.
Ty první nový sedmičky je opravdu průser, hlavně s tou elektronikou nebo ten debilní 8-mi směrovej i-drive - hrůza. Ale postupně se odstraňujou tyhle dětský nemoci a ty poslední budou zase vychytaný a nejlepší kousky.................a tak pořád do kola.

Napsal: stř 05.04.2006 17:40
od gogoho
Jo asi jo no!!!!!!!Máš pravdu,ale já pořád nechápu proč taková značka jako BMW nedokáže udělat auto bez takovejch chyb na první pokus.Jo po nějaký novější e38 kolem 2001 taky pokukuju ale určitě bych šel do 740d benzín už bych asi nechtěl jedině nějakej v12.Mě se ta moje 735 už zdá docela slabá.740d to by byl stroj už jsem v tom jezdil a má to oproti benzínu obrovskej zátah.Je to prostě nazapomenutelná jízda.

Napsal: stř 05.04.2006 18:00
od Baxon
gogoho píše:Jo asi jo no!!!!!!!Máš pravdu,ale já pořád nechápu proč taková značka jako BMW nedokáže udělat auto bez takovejch chyb na první pokus.Jo po nějaký novější e38 kolem 2001 taky pokukuju ale určitě bych šel do 740d benzín už bych asi nechtěl jedině nějakej v12.Mě se ta moje 735 už zdá docela slabá.740d to by byl stroj už jsem v tom jezdil a má to oproti benzínu obrovskej zátah.Je to prostě nazapomenutelná jízda.
Protože ty závady se projevují až během provozu. Něco jiného je teorie u PC a něco jiného praxe.
Já už se rozhoduju jen mezi 730d nebo 740i.
740d bych si nekoupil určitě. Není to z nejpovedenějších motorů a dvakrát úspornej taky není.

Napsal: čtv 06.04.2006 17:01
od RedBaron
gogoho píše:Jo asi jo no!!!!!!!Máš pravdu,ale já pořád nechápu proč taková značka jako BMW nedokáže udělat auto bez takovejch chyb na první pokus.
Protože BMW i když jsme všichni kvákali ostošest, s novou sedmou totálně určilo směr ve svojí třídě, a to ve všem. Podívej se, jak se všechny prvky nakonec objevují v A8 a nový Mercedes S, to je snad už jen kopie sedmy s hvězdou, obšlehnutý úplně všechno, masivní design, palubní deska, řazení pod volantem, idrive...

Napsal: čtv 06.04.2006 21:31
od Ivo
no je to pravda vše ok až na podvozek ten trpí

Napsal: pát 07.04.2006 09:12
od white
735.Dělaly je od cca 1996 a ten motor má větší výkon ale menší spotřebu než 730.Ve filmu Kurýr jí používá týpek co......

Napsal: pát 07.04.2006 09:40
od Ivo
no zkoušel sem oboje jak 3.0 tak 3.5 a spotřebu sem měl +- stejnou jen 3.5 jede malinko lépe je to holt M62

Napsal: čtv 13.04.2006 19:35
od bmw_pepa
Já jsen zvolil 740i 4,4 M62 a jsem spokojenej. Auto je se serviskou v pěkném stavu. Samozřejmě jsem musel dělat pár oprav jako je třeba rozsipanej chladič ve voštinách, vyskospojku, jednu spojovačku, silenblok v přednim rameni a pár drobností opotřebený provozem. Můj kamarád si koupil v roce 2001 730D e 38, pravydelně jí servisoval a ve 120 000 km mu lehlo turbo. Což se mi zdá docela dost brzo.

Napsal: pát 14.04.2006 06:43
od RedBaron
Leh turba je především naprosto odvislej od zacházení, čímž nechci říct, že se nenajde vadnej kus. Ale to by v poslední době musel mít každej třetí vadnej kus a tomu se mi nějak nechce věřit 8)

Napsal: pát 14.04.2006 21:31
od bmw_pepa
Znam spoustu lidí co jsou na auta prasata a nic se jim nepodělá, bohužel tenhle velice dobrej kamarád je hodně opatrnej a pečlivej. Auto nehoní dokud neni ohřátý, když jede delší tarsu po dálnici a zastaví, tak nikdy nevypíná motor hned, vždycky alespoň vdě minuty počká, a hlavně vyměnu oleje dělal po každých 10 000km . Samozřejmě plnou sintetiku. A přesto mu lehlo turbo :( . Nicméně to vyřešil tak že si dneska koupil dvaapůl roku starou e65 730D najeto 21000km. Tak jsem zvědavej jak mu to dlouho vydrží :D