Stránka 1 z 1

Napsal: pon 07.11.2005 23:20
od bas
Nazdar kluci,
mam problem s karou (740i M60), nejak sa jej zachcelo zrat olej, za poslednych 250 km zozrala 0.6l, pozorujem to hlavne na kratsich vzdialenostiach (cize viacere starty), ked prejdem vkuse 450 km tak zozere podstatne menej.

Neviete cim to moze byt? Ma najezdenych 235k. Unik oleja nepozorujem ziadny, nedymi, vykon sa mi zda normalny.
Dik.

Napsal: úte 08.11.2005 09:22
od Fugo
jsou dvě možnosti kudy to může žrát olej, 1. pístní skupina 2. gufera na ventilech. gufera u většiny aut jdou vyměnit na motoru v autě, netvrdim že to pujde u V8, co se týče pístní skupiny tak pokud to nebude vyběhaný tak stačí vyměnit pístní kroužky,zjistíš to ale až po rozebrání a změření, ňedávno jsem dělal svoji V12 a po rozebrání jsem to nechal změřit a jediný opotřebení bylo na pístních kroužcích (je fakt že tolik oleje mě to nežralo), pokud budeš kupovat kroužky počítej cca 2200 na válec origo BMW, neorigo nedávej jsou sice za polovic nebo méně ale nikdo ti nezaručí že v tomhle motoru budou chodit (nicasil nebo alusil) např Goetze za to neručí.

Napsal: úte 08.11.2005 14:16
od bas
No ono to zere olej ked robim male vzdialenosti (mestsky cyklus, 5-10 km) ked idem po dialnici tak 160 km/h vkuse jednu hodinu, tak nezozere skoro nic. Preto sa mi to zda cudne.
Ked som pozeral sviecky, tak na 8. valci je od karbonu, cierna, teraz neviem ci ten valec vynechava alebo prave v nom je ta spotreba oleja.
Idem zmerat kompresiu, potom sa uvidi.