Stránka 1 z 1
Napsal: pát 16.09.2005 15:29
od pilot504
Mám problémek

a nenapadá mi čím to je...e32 735, 5st převodovka...
když řadím z 5ty na 4ku při rychlosti nad 100km/h, tak mi vždycky 4ka vyskočí. Pod 100km/h to nedělá. Normálně jí tam zařadim, ale nedrží tam, přes zuby to nejde...
Nevíte někdo? Děkuji.
Napsal: pát 16.09.2005 20:46
od pilot504
alp píše:synchron
Myslíš, nebo víš? Já že jinak to problémy nedělá...
Tak jsem to na něj netipoval

Napsal: sob 17.09.2005 11:38
od pilot504
alp píše:pilot504 píše:alp píše:synchron
Myslíš, nebo víš? Já že jinak to problémy nedělá...
Tak jsem to na něj netipoval

tipuju s velkou procentualni uspesnosti ... kamosovi se stalo to same ... a byl to synchron ...
Hmmm... tak to asi bude.. co nadělám
Díkes!
Napsal: ned 18.09.2005 11:30
od ignor
no, nejsem odbornik, ale synchron to asi nebude. synchron ma za ukol srovnani otacek ozubenych kol aby to neslo pres zuby. V prevodovce jsou radici vydlicky ktere maji aretaci a ta drzi jednotlive stupne tam kde maji byt. Jsou take zkonstruovany tak aby se nadalo zaradit dva stupne najednou. je to docela choulostive na serizeni, opotrebovani, ohnuti a tak. Mel jsem stejnu problem na motorce a byly to opotrrebene ozubene kola. jejich praconvni plocha byla optrebena do sikma, dochazelo k vektorovemu pusobeni sil a pokud se radilo pro vestsim vykomu, na plna plyn, tak mi vyskakovala 2. pomohla vymena kol. ta aretace pak proste vy kola neudrzela v sobe. preji hodne uspechu.
Napsal: ned 18.09.2005 13:27
od pilot504
ignor píše:no, nejsem odbornik, ale synchron to asi nebude. synchron ma za ukol srovnani otacek ozubenych kol aby to neslo pres zuby. V prevodovce jsou radici vydlicky ktere maji aretaci a ta drzi jednotlive stupne tam kde maji byt. Jsou take zkonstruovany tak aby se nadalo zaradit dva stupne najednou. je to docela choulostive na serizeni, opotrebovani, ohnuti a tak. Mel jsem stejnu problem na motorce a byly to opotrrebene ozubene kola. jejich praconvni plocha byla optrebena do sikma, dochazelo k vektorovemu pusobeni sil a pokud se radilo pro vestsim vykomu, na plna plyn, tak mi vyskakovala 2. pomohla vymena kol. ta aretace pak proste vy kola neudrzela v sobe. preji hodne uspechu.
Hups...taky dobrý...
Taky díkes!
Napsal: stř 21.09.2005 23:46
od pilot504
Tak je opraveno....
Tak si tak sedim a přemýšlím, kde a kdy jsem udělal chybu...a přišel jsem na to, že před výměnou oleje jsem ten problém neměl

Tak si pročtu chytrý knížky a zjistim, že jedna z příčin zmíněného vyhazování rychlosti je třeba málo oleje, čtu tedy dál a dočítám se, že se tam leje ATF

a příčina problému je na světě...

špatný olej v převodovce

když jsem měnil oil, tak jsem vzal olej z racingovejch zásob v domění, že jí bude chutnat...ale naopak

..byly z toho horký chvilky když jsem řadil z 5 na 4 při dobrždění u sjezdu z dálnice

(nebo co to tu máme za rychlostku) ... Takže..jdu vyměnit olej znovu, při té příležitosti si lépe všímám oranžového štítku na převodovce s upozorněním, že se tam leje ATF

, no a už je to zase OK. Uff.
To alp a ignor -
I tak vám kluci moc děkuji za ochotu poradit, ale jsem rád, že to dopadlo takhle a exkurzi v převodovce si můžu nechat na jindy...

Napsal: čtv 22.09.2005 06:35
od ajfel
gratuluju ...

Napsal: čtv 22.09.2005 11:20
od pilot504
ajfel píše:gratuluju ...

Díky

Napsal: čtv 22.09.2005 20:30
od ignor
zivot je plny prekvapeni a jak se rika v jednoduchosti je sila. Gratuluji. Ale verim ze dat auto do srvisu tak by jsi se asi dost pobavil.
Napsal: čtv 22.09.2005 20:45
od pilot504
ignor píše:zivot je plny prekvapeni a jak se rika v jednoduchosti je sila. Gratuluji. Ale verim ze dat auto do srvisu tak by jsi se asi dost pobavil.
Nebo spíš prohnul..

, nebo by mě překvapili a nabídli by mě austausch za menší korunky, určitě by se za fabrikou ještě nějaká válela
