Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 17.03.2005 19:06
od ray
Cau chlapi,dneska rani jsem jako kazdy rani sedl a jel,ale kdyz jsem chtel zvysit otacky ventilatoru topeni,bylo ticho..... na displeji se normalne vse ukazuji ,jak carky ryhlosti,tak teplota ale je ticho,motorek je nejaky mrtvi,je slyset jen jak se oteviraji zony,ale to hlavni nic!!!! kontoloval jsem pojisty a vse OK,mate nekdo zkusenosti co by to mohlo byt??????? moc prosim-----------jedna se o vuz e38 740 M62 motor.budu moc vdecny za kazdou radu,diky moc Ray......
jo pri kontrole pojistek nejak zacal blikat Lo-Jack,da se nejak odpojit,vadi mi to pipani,porad ho musim deaktivovat,diky moc za radu
Napsal: čtv 17.03.2005 19:34
od Vlasta
ray píše:Cau chlapi,dneska rani jsem jako kazdy rani sedl a jel,ale kdyz jsem chtel zvysit otacky ventilatoru topeni,bylo ticho..... na displeji se normalne vse ukazuji ,jak carky ryhlosti,tak teplota ale je ticho,motorek je nejaky mrtvi,je slyset jen jak se oteviraji zony,ale to hlavni nic!!!! kontoloval jsem pojisty a vse OK,mate nekdo zkusenosti co by to mohlo byt??????? moc prosim-----------jedna se o vuz e38 740 M62 motor.budu moc vdecny za kazdou radu,diky moc Ray......
jo pri kontrole pojistek nejak zacal blikat Lo-Jack,da se nejak odpojit,vadi mi to pipani,porad ho musim deaktivovat,diky moc za radu
Nevím jak u E38, ale u E39 jsem měl stejnou závadu - odešel elektronický regulátor otáček motorku (elektronický "reostat").
Napsal: sob 19.03.2005 22:47
od ignor
ted ho menil kolega z prace, nejdriv mu vymejily regulator, a kdyz to stejne neslo vymenili mu i motor. Motorek byl, teda je nejaky pridreny, pokud budes potrebovat jen ten regulator tak ho snad za maly peniz mohu poskytnou. Musi ven palubni deska o to je vopruz. Staci sundat jen vrchni polovinu palubky aale stejn, fuj prace.
Napsal: ned 20.03.2005 12:03
od margos
Vlasta píše:ray píše:Cau chlapi,dneska rani jsem jako kazdy rani sedl a jel,ale kdyz jsem chtel zvysit otacky ventilatoru topeni,bylo ticho..... na displeji se normalne vse ukazuji ,jak carky ryhlosti,tak teplota ale je ticho,motorek je nejaky mrtvi,je slyset jen jak se oteviraji zony,ale to hlavni nic!!!! kontoloval jsem pojisty a vse OK,mate nekdo zkusenosti co by to mohlo byt??????? moc prosim-----------jedna se o vuz e38 740 M62 motor.budu moc vdecny za kazdou radu,diky moc Ray......
jo pri kontrole pojistek nejak zacal blikat Lo-Jack,da se nejak odpojit,vadi mi to pipani,porad ho musim deaktivovat,diky moc za radu
Nevím jak u E38, ale u E39 jsem měl stejnou závadu - odešel elektronický regulátor otáček motorku (elektronický "reostat").
muzes to trosku rozepsat? V stredu mi take prestal jit, do hajzlu

Takze bych chtel slyset kolik stal ten novej regulator, jak dlouho jsi doloval tu palubku ven a tak... diky moc
Napsal: ned 20.03.2005 12:05
od margos
ignor píše:ted ho menil kolega z prace, nejdriv mu vymejily regulator, a kdyz to stejne neslo vymenili mu i motor. Motorek byl, teda je nejaky pridreny, pokud budes potrebovat jen ten regulator tak ho snad za maly peniz mohu poskytnou. Musi ven palubni deska o to je vopruz. Staci sundat jen vrchni polovinu palubky aale stejn, fuj prace.
za kolik by jsi mi ho nechal, pravdepodobne bych si ho vzal:-)
Napsal: ned 20.03.2005 17:03
od Zave
chlapi... u me to byly uhliky... vytahl sem ven ventilator, koupil sem novy uhliky do mixeru ETA za 15korun

a ty trochu poupravil a vali jak vino!!

Napsal: pon 21.03.2005 07:43
od Hitman
tak to je mazec

Napsal: pon 21.03.2005 11:27
od ignor
no rozepsat, ten motorek jsme nechali vymenit v servisu. NO od zacatku to bylo tak. Stejne jako u vas vsech to proste jednoho dne prestalo foukat. Zkusili jsme vymenit digi panel, a nic. Jeli jsme k Bohmovi, ten to napojil na diagnozu a rekl ze je to stopro regulator, a ze ho za 5tis vymeni. Vymenil ho hned druhy den, ale nefungovalo to ani 24 hodin, vyhodil nas s tim, ze co by jsme chteli vzdytt tam dal starsi dil a za ten nenese zaruku, pry jsme usetrili. Koupily jsme na vrakaci novy motor is regulatorem, nezdalo se mi ze by se i stearsim dilem mohla stejne zeavada tak rychle opakovat. Jínde v servisru to prohodili asi za 2tis. Ted to funguje super. Motorek je jpridreny a tak nefunguje ikdyz je v poradku regulator. Je to poznat na prvni pohled, tak nevim proc to ten Bohm neudelal. Musim take rici ze doposud jsme byli vzdy u Bohma spokojeni, nechci jej kritizovat, jen si posteezuju.
no s tema cenama dilu? tezko rici, nikdy jsme s Bohmem nemluvili o tom ze by se tam davalo neco starsiho. NOvy regulator stoji v srn 100euro, motorek 150euro. tak nevim. Problem je v tom ze nema nikdo zajem ti to prodat nove, daj starsi maj vetsi rabat a jeste ti reknou ze je to bez zaruky. Ten regulator odemne by byl asi za 1000kc. Je to dost rozepsane?? mam pridat? cus
Napsal: pon 21.03.2005 11:43
od margos
cau, to bohate staci... ale jedna vec, ten regulator je z e38? mohl by jsi napsat jeho cislo, jestli se to shoduje s e39, coz predpokladam ze jo..
Napsal: pon 28.03.2005 21:36
od ignor
tak cislo regulatoru je 90.943.02.419, cislo ventilatoru je 94.342.50.005, oboje je vyrobek spolecnosti BEHR. Tak hodne stesti.