Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 23.12.2004 18:55
od Radek
Napsal: čtv 23.12.2004 19:02
od Manag7er
Tak přesně toto mám v plánu!
Je to super, sedma podle mých předestav.

Napsal: čtv 23.12.2004 19:04
od Manag7er
Jo a mám dotaz na ty zadní světla, dají se někde sehnat??
( mám dojem, že to je produkt od ALPINY) nebo se mýlím?
Napsal: čtv 23.12.2004 19:55
od RedBaron
Manag7er píše:Jo a mám dotaz na ty zadní světla, dají se někde sehnat??
( mám dojem, že to je produkt od ALPINY) nebo se mýlím?
Ne, prodávaj jenom ty horní sklíčka, který si odřízneš od toho svýho červenýho dílu a dolepíš. Už si tu adresu ale nepamatuju.
Líbí se mi to až na ty "zemědělský" kola. Kdo vymyslel, že je nejlepší, aby to lezlo z blatníků ven, tak byl asi fakt vod kombajnérů...
Napsal: čtv 23.12.2004 20:42
od ray
Tak tomu rikam princezna

,vypada super

Napsal: pát 24.12.2004 00:18
od Zave
pekne pekne!!!!
Napsal: pát 24.12.2004 01:17
od martinmasat
pěkný jen na to dát jiný kola.
Napsal: pát 24.12.2004 20:35
od Fugo
jo ty sklíčka jsem už někde honil a skončil jsem někde ve Švédsku a cena za 2 sklíčka byla přes 3tis kč což mě teda za takovou píčovinu odradilo, a to nepočítám poplatky u KB za platbu do ciziny což je další 1tis kč.
Napsal: pát 24.12.2004 22:35
od Zave
Fugo píše:jo ty sklíčka jsem už někde honil a skončil jsem někde ve Švédsku a cena za 2 sklíčka byla přes 3tis kč což mě teda za takovou píčovinu odradilo, a to nepočítám poplatky u KB za platbu do ciziny což je další 1tis kč.
tak ta platba ani ne, spis to postovny... jen dopis z nemecka stoji nejakych 3€...

Napsal: sob 25.12.2004 11:21
od Kubajs
nad tim motorem sem začal uvažovat,stálo by to za tu práci,ale co převodovka a její uchycení,kardan,dyferák,jednotka atd? bude toho asi víc,chtělo by to mít celou M5 na díly,což bude horší
koukam,že i expanzka je jinde
Napsal: ned 26.12.2004 10:31
od RedBaron
Kubajs píše:nad tim motorem sem začal uvažovat,stálo by to za tu práci,ale co převodovka a její uchycení,kardan,dyferák,jednotka atd? bude toho asi víc,chtělo by to mít celou M5 na díly,což bude horší

koukam,že i expanzka je jinde
Já si pořád myslím, že největší problém je ten motor. Každá E34 M5 přivezená do mýho okolí byla potkaná a motor se musel opravit z origo dílů.
Napsal: pon 27.12.2004 19:37
od Kubajs
napište někdo jakej je problém tam dát motor M5
Napsal: úte 28.12.2004 14:53
od Manag7er
Skoro žáden
1. teplá dílna
2. šikovný ruce
3. plná peněženka (motor, el. , převodavka, a pár drobností)
4. tak 100 hodin volného času
celkem NO PROBLEM
mi osobně dělá problém jen ten třetí bod ( a pak sehnat motor atd.)
Napsal: úte 28.12.2004 18:16
od Zave
Napsal: úte 28.12.2004 19:31
od Kubajs
Manag7er píše:Skoro žáden
1. teplá dílna
2. šikovný ruce
3. plná peněženka (motor, el. , převodavka, a pár drobností)
4. tak 100 hodin volného času
celkem NO PROBLEM
mi osobně dělá problém jen ten třetí bod ( a pak sehnat motor atd.)
to mi nic neřekne,potřebuju radu od odborníka!
kterej ví o čem mluví(motor, el. , převodavka, a pár drobností)-

?????

Napsal: úte 28.12.2004 19:36
od Kubajs
diferák,jednotka,EML,zkrátka potřebuju vědět co je zapotřebí krom toho mít motor M5! jestli pasuje převodovka z E32? jestli ne tak je jinej kardan,
jestli se musí měnit půl auta,tak na to prdim

Napsal: úte 28.12.2004 19:52
od Radek
myslim, ze zrovna u tyhle byla almara a dif ze 750
Napsal: čtv 30.12.2004 11:04
od Manag7er
Takže jinak,blok motoru S38 je konstrokčně podobný jako M30, dáš ho na původní převodovku, ale ta se ti vysype po 2t.Km, je stavěná tak na max. 180kW, dále je úplně jinak zpřevodovaná.
Druhá možnost je to posadit do automatu ze 750, tam ti stačí jen motor s el. a ŘJ. a kolem M70 je dostatek místa.
ještě je varianta sehnat převodovku z E28 M535, ta je dobře odstupňovaná a dostatečně dimenzovaná.
Já osobně v tom velký problém nevidím.
Mít ten motor okamžitě bych se do toho pustil.
Napsal: čtv 30.12.2004 21:58
od Kubajs
dobrej příspěvek

-toto trvalo,jentak dál
a když M5 tak manual
Napsal: čtv 30.12.2004 22:12
od RedBaron
Manag7er píše:mi osobně dělá problém jen ten třetí bod ( a pak sehnat motor atd.)
Ti osobně bude dělat hlavně problém
"sehnat ten motor atd."