Stránka 1 z 1

Napsal: sob 25.09.2004 13:05
od mengi
Lidi, je možné, že bych ve své e32 750iAL z roku 88 měl 5-ti kvaltový automat? Mám ji teprv 2 týdny a ještě jsem ji neměl zvednutou, ale u rozjíždění jsem počítal, kolikkrát řadí, a jestli to nebyly nějaké předsmrtné křeče, tak jsem se dostal až na pětku. (z matiky jsem měl vždy jedničky :wink: )

Napsal: sob 25.09.2004 13:36
od RedBaron
mengi píše:Lidi, je možné, že bych ve své e32 750iAL z roku 88 měl 5-ti kvaltový automat? Mám ji teprv 2 týdny a ještě jsem ji neměl zvednutou, ale u rozjíždění jsem počítal, kolikkrát řadí, a jestli to nebyly nějaké předsmrtné křeče, tak jsem se dostal až na pětku. (z matiky jsem měl vždy jedničky :wink: )
V podstatě máš pravdu, jenom to poslední není řazení na další rychlost, zůstane tam čtyřka, ale zamkne se měnič do overdrive režimu. To znamená, že hydrodynamický měnič, který je u automatu místo spojky, prostě jakoby tvoří pátý, velmi ekonomický kvalt pro cestování vysokými rychlostmi při rozumné spotřebě.

Napsal: sob 25.09.2004 22:33
od TOMMANO_V12
Proc mam takovej pocit ze u me volba E a S je skoro stejna..... :? Jakej by mel byt dosavadni rozdil, krom toho ze to na S vic zere.... :?:

Napsal: ned 26.09.2004 19:19
od Fugo
Pokud dáš S tak to řadí v max otáčkách a jde to daleko líp za plynem, mám pocit že při S řadí automat max 3 kvalt ale nevim to jistě.

Napsal: ned 26.09.2004 19:20
od Radek
Fugo píše:Pokud dáš S tak to řadí v max otáčkách a jde to daleko líp za plynem, mám pocit že při S řadí automat max 3 kvalt ale nevim to jistě.
Je to tak radi pouze tri stupne, zkousel jsem to.

Napsal: ned 26.09.2004 20:55
od martinmasat
Na S to sice víc žere ale taky to moc pěkně jede každýho koho sem vezl ve své ex 750iAL tak jen čuměli jaká je to změna oproti D.

Napsal: ned 26.09.2004 21:13
od darmon
martinmasat píše:Na S to sice víc žere ale taky to moc pěkně jede každýho koho sem vezl ve své ex 750iAL tak jen čuměli jaká je to změna oproti D.
i v 735 to je certovsky poznat

Napsal: ned 26.09.2004 21:22
od Mad Max
Moje 540 na režim S jede podstatně líp, než na D. D-éčko je víc ekonomické.

Napsal: ned 26.09.2004 21:28
od martinmasat
S-sport-to bude ten důvod rozílu
D-drive
M-manual

Napsal: ned 26.09.2004 22:18
od mengi
místo D si dejte E - ekonomik

Napsal: pon 27.09.2004 10:16
od martinmasat
mengi píše:místo D si dejte E - ekonomik
Omlouvám se spletl jsem se.

Napsal: pon 27.09.2004 19:38
od Mad Max
Já mám AGS převodovku (A5S 560Z), tam jsou jen dvě volby řazení A a S. (A) -Adaptive program, (S) -Sport program. Běžně jezdím na A, ale když pospíchám, nebo si chci zablbnout, tak šup tam S-ko.