Stránka 1 z 2
Napsal: úte 17.08.2004 18:32
od Anonymous
Zdravím všechny.Má tady někdo zkušenosti se 7 na plyn? Slyšel jsem že plyn motor kazí, má někdo stejný či jiný názor? Mám vyhlednutou jednu 750iA na plyn, ale nevím jestli do toho mám jít ,jestli mi ten motor nepůjde po čase do hajzlu.Můžu věřit LPG, nebo to není spolehlivé?
Napsal: úte 17.08.2004 19:11
od mayklmaykl
mno hele nekdo tvrdi ze prej je to dobre-ovsem pouze primej vstrik do hrncu.ja mam zkusenost naprosto opacnou a spousta mych znamych taky.nejvic odchazej tesneni a hlavne praskaj hlavy obcas vysumi ventil nebo tak...krom toho zima=problem protoze v lahvi je malej tlak a pak to nejede a kdyz startujes na benzin tak to jde nekdy blbe protoze to auto po case pouzivani na oboji jet proste neumi.ja bych na to sral byly to jenom problemy a hlavne s tim nemuzes do 85% servisů protoze na to nemaj pojistenía nejaka ta povoleni k tomu.desivej problem je serizovani takovyho motoru protoze to proste jde blbe.urcite se najdou lidi s dobrejma zkusenostma ale ja to nejsem a ti co jo tak maj ten primej vstrik coz vetsina aut nema protoze to stoji asi 50-60 litru.kup radej 740 nebo 730d nebo i 740i-ta zas az tak nezere=9-18l/100km
Napsal: úte 17.08.2004 21:21
od Anonymous
Já jsem zjistil vod jednoho nejmenovanýho majitele 750 E32 že už tam má asi druhou převodovku.tak mě to bylo divný poptal jsem se na to u jednoho maníka kterej tydhle káry dělá avon mě řekl že kvuli tomu že ten motor se chová jinak než by měl(jinej kroutící momemt, výkon při jinejch otáčkách) tak ta převodovka si stím prostě nerozumí.A asi je to docela logický když se to prostě sere na LPG a ne na benzín.Taky je prostě možný že to byl prostě kousek kterej by se sral i bez plynu.Škoda měl jsem o to solidní zájem ale dost mě to odradilo,je fakt pěkný jezdit za hovno s takovím parníkem.
Napsal: úte 17.08.2004 22:24
od Fugo
každej má na to svuj názor,záleží to jen na tobě. Do mýho auta patří jen benzin.
Napsal: stř 18.08.2004 00:49
od Radek
LPG u E32 píše:Zdravím všechny.Má tady někdo zkušenosti se 7 na plyn? Slyšel jsem že plyn motor kazí, má někdo stejný či jiný názor? Mám vyhlednutou jednu 750iA na plyn, ale nevím jestli do toho mám jít ,jestli mi ten motor nepůjde po čase do hajzlu.Můžu věřit LPG, nebo to není spolehlivé?
No tak ja mam v 750plyn najel jsem s ni neco malo pres 25000km a naprosto v pohode. Ale je fakt, ze nejezdim na plyn porad!!! Jinak co ja sem se tak poptaval tak jsou v CR udajne jenom 3 E32 750 s legalnim plynem. Jinak i ja tam mam druhou almaru, ale rozhodne to nebylo kvuli LPG.
Napsal: stř 18.08.2004 07:43
od Baxon
V životě jsem neměl takový problémy s autem, jako když tam bylo LPG!!!!
Plyn už nikdy více. Třeba se na něm dobře vaří, ale do auta bych to necpal

.
Napsal: stř 18.08.2004 10:59
od Radek
No asi zalezi kdo a jak ti ho tam namontoval
Napsal: stř 18.08.2004 12:30
od Baxon
Promiň, ale tak zhulenej abych si dal LPG do auta jsem ještě nebyl

.
Už jsem to tak koupil s tím, že to když tak vykrájím. Na konec k tomu stejně došlo
Nechci se přít o LPG, toď pouze mé zkušenosti. A nejsou nejlepší. HAWK.
Napsal: stř 18.08.2004 21:51
od darmon
dobre pridam se.
mam v sedme plyn protoze uz jsem to s tim koupil. Zaprvy, strasne moc zalezi na tom kdo to dela. Mne to treba sleha zpet do sani, kdyz automat radi v 4500 a vic na vyssi kvalt, kamaradovi co to ma reseny uplne stejne to nedela vubec, je to asi o serizeni toho smesovace.
Zaklad je auto mit ve 100% stavu a pak bude klid, 100 stav znamena, projistotu dat novej chladic, novou vodni pumpu a novej termostat. Jinak se to prehreje a zacina nekonecna saga tesneni pod hlavou.
Napsal: stř 18.08.2004 23:51
od darmon
ja bych tu tradici zas tak videl trosku jinak, klidne jsem ochotnej se vsadit ze az se zacne opravu seriove prodavat plynovy auto tak to bude od bmw, ono tak mozna nevypada ale bmw je inventor (sakra jak to rict jednoduse cesky

) v mnoho vecech, ja bych do bmw v plynu klidne znovu sel, momentalne k tomu nemam teda sebemensi duvod, protoze s mym momentalnim najezdem se mi to nevyplati, a sel bych do toho s dukladnejma pripravama predem.
Napsal: čtv 19.08.2004 16:28
od Anonymous
alp píše:ja sem se pred tak sedmi lety projel v mnichove s nejakym BMW na plyn. Bylo to original od BMW navrzeny auto. 7ka s v12. Tenkrat to tam hodne propagovali, ale nakonec se nikdy nevyrabelo. Jde o to ze LPG je odpadni produkt pri vyrobe benzinu, takze to neni urceny k masivnimu nasazeni a automobilky to vi. Presto to jde pouzit, ale budoucnost nejak dlouhodobou to nema.
Musim rict, ze kdyz sem se pred dvema lety projel v ty vodikovy sedmicce a videl ten motor a jak je to delany, tak uz se tesim az to bude na trhu. Emise zadny, vykon na tenhle druh pohonu skvelej, provozni naklady taky dobry .... Skoda ze jsem jeste v te dobe nebyl zvyklej na bramboraky abych byl schopen subjektivne porovnat jizdni vlastnosti.
... ale i tak, uz se tesim ...
Odpadní produkt, jo? Vyroba LPG, jeho mnozstvi a kvalita se necha regulovat uplne stejne, nebo spise jeste lepe, nez u benzinu!!! Dneska jsou takove katalyzatory, ze ti LPG nastipou i z asfaltu, tak tu neplacej takovy nesmysly. Az bude po LPG vetsi poptavka, bude se i vic vyrabet.
Napsal: čtv 19.08.2004 16:52
od skautik
alp píše:aaa píše:alp píše:ja sem se pred tak sedmi lety projel v mnichove s nejakym BMW na plyn. Bylo to original od BMW navrzeny auto. 7ka s v12. Tenkrat to tam hodne propagovali, ale nakonec se nikdy nevyrabelo. Jde o to ze LPG je odpadni produkt pri vyrobe benzinu, takze to neni urceny k masivnimu nasazeni a automobilky to vi. Presto to jde pouzit, ale budoucnost nejak dlouhodobou to nema.
Musim rict, ze kdyz sem se pred dvema lety projel v ty vodikovy sedmicce a videl ten motor a jak je to delany, tak uz se tesim az to bude na trhu. Emise zadny, vykon na tenhle druh pohonu skvelej, provozni naklady taky dobry .... Skoda ze jsem jeste v te dobe nebyl zvyklej na bramboraky abych byl schopen subjektivne porovnat jizdni vlastnosti.
... ale i tak, uz se tesim ...
Odpadní produkt, jo? Vyroba LPG, jeho mnozstvi a kvalita se necha regulovat uplne stejne, nebo spise jeste lepe, nez u benzinu!!! Dneska jsou takove katalyzatory, ze ti LPG nastipou i z asfaltu, tak tu neplacej takovy nesmysly. Az bude po LPG vetsi poptavka, bude se i vic vyrabet.
Tak sorry, tohle jsem cetl na netu ze stranek LPG klubu a nekterych motnaznich firem. Tak holt sorry, myliti se je lidske ...
... bez ohledu na to nepredpokladam rozsireni uz jen z duvodu nizsich cen a nizsiho prinosu do statni kasy ... (subjektivni nazor, prosim nekamenovat)
... kdyby to bylo tak idealni, tak vetsina automobilek mela plynove koncepty, ktere ac byly uspesne tak nikdy na trh neprisli ... tak asi nejake duvody maji.
si myslim, ze vyroba syntetickeho lpg je docela dost energeticky narocna, krome toho pokud by se to nejak masove rozsirilo stoupne u toho plynu jako paliva raketove spotrebni dan tak ze to bude stejne drahe jako bezin ne-li drazssi...
Napsal: pát 20.08.2004 22:20
od Anonymous
alp píše:aaa píše:alp píše:ja sem se pred tak sedmi lety projel v mnichove s nejakym BMW na plyn. Bylo to original od BMW navrzeny auto. 7ka s v12. Tenkrat to tam hodne propagovali, ale nakonec se nikdy nevyrabelo. Jde o to ze LPG je odpadni produkt pri vyrobe benzinu, takze to neni urceny k masivnimu nasazeni a automobilky to vi. Presto to jde pouzit, ale budoucnost nejak dlouhodobou to nema.
Musim rict, ze kdyz sem se pred dvema lety projel v ty vodikovy sedmicce a videl ten motor a jak je to delany, tak uz se tesim az to bude na trhu. Emise zadny, vykon na tenhle druh pohonu skvelej, provozni naklady taky dobry .... Skoda ze jsem jeste v te dobe nebyl zvyklej na bramboraky abych byl schopen subjektivne porovnat jizdni vlastnosti.
... ale i tak, uz se tesim ...
Odpadní produkt, jo? Vyroba LPG, jeho mnozstvi a kvalita se necha regulovat uplne stejne, nebo spise jeste lepe, nez u benzinu!!! Dneska jsou takove katalyzatory, ze ti LPG nastipou i z asfaltu, tak tu neplacej takovy nesmysly. Az bude po LPG vetsi poptavka, bude se i vic vyrabet.
Tak sorry, tohle jsem cetl na netu ze stranek LPG klubu a nekterych motnaznich firem. Tak holt sorry, myliti se je lidske ...
... bez ohledu na to nepredpokladam rozsireni uz jen z duvodu nizsich cen a nizsiho prinosu do statni kasy ... (subjektivni nazor, prosim nekamenovat)
... kdyby to bylo tak idealni, tak vetsina automobilek mela plynove koncepty, ktere ac byly uspesne tak nikdy na trh neprisli ... tak asi nejake duvody maji.
To je v pohode, jen me nekdy dostanou takovy reci typu jedna babka povidala. Jinak kdyz se podivas do holandska, tak tam jezdi na plyn strasne moc aut, takze to spise bude o nakladech na porizeni LPG, cene paliva a hlavne administrativni jednoduchosti pri uvedeni do provozu a i behem provozovani. A hlavne, duvere ridicu v toto palivo. Zijeme v trzni ekonomice, a tak kdyz bude velka poptavka, bude i nabidka. Proc nevyrabet a neprodavat neco, co se kupuje... Otazkou by bylo, jak by se zachoval stat

Jinak ja primo delam ve vyrobe tohoto paliva a fakt neni problem ho delat treba dvakrat nebo petkrat tolik na ukor jinych produktu pri zhruba stejnych nakladech. A co se tyka vyrobcu, tak na to odpoved nemam... Snad to souvisi s celkovou neduverou v plyn, mozna zivotnosti motoru, mozna jim to prijde jako moc velka investice do vyvoje uplne specifickeho motoru na LPG, mozna....
Napsal: pát 24.09.2004 23:47
od TOMMANO_V12
jj... Plně souhlasim s Alpem krytyka je proste na kazdym rohu

, ale az se v nejakem aute na plyn nekdo sveze hned meni nazor.... Ja treba plyn drive vubec nechtel ale kdyz sem to zazil u brachy a pak na vlastni kuzi, tak sem velmi rychle zmenil nazor.

V me 750 mam dvojitej plyn rizenej elektronicky a nemuzu si ztezovat...

je to proste super jezdit s 5tilitrem jako hovado a pritom za pusu.

Napsal: sob 25.09.2004 12:57
od mengi
TOMMANO_V12 píše:jj... Plně souhlasim s Alpem krytyka je proste na kazdym rohu

, ale az se v nejakem aute na plyn nekdo sveze hned meni nazor.... Ja treba plyn drive vubec nechtel ale kdyz sem to zazil u brachy a pak na vlastni kuzi, tak sem velmi rychle zmenil nazor.

V me 750 mam dvojitej plyn rizenej elektronicky a nemuzu si ztezovat...

je to proste super jezdit s 5tilitrem jako hovado a pritom za pusu.

Já mám taky V12, zajímal jsem se, jestli se tam dá dát plyn, a v "odborné" dílně mi tvrdili, že prý to nelze, páč to pak dělá děsnej bordel z důvodu dvojího sání. Kdybys měl někdy čas, že bys mi to ukázal, popř. dal informace... Jsem taky z Brna.
Napsal: sob 25.09.2004 22:55
od TOMMANO_V12
mengi píše:TOMMANO_V12 píše:jj... Plně souhlasim s Alpem krytyka je proste na kazdym rohu

, ale az se v nejakem aute na plyn nekdo sveze hned meni nazor.... Ja treba plyn drive vubec nechtel ale kdyz sem to zazil u brachy a pak na vlastni kuzi, tak sem velmi rychle zmenil nazor.

V me 750 mam dvojitej plyn rizenej elektronicky a nemuzu si ztezovat...

je to proste super jezdit s 5tilitrem jako hovado a pritom za pusu.

Já mám taky V12, zajímal jsem se, jestli se tam dá dát plyn, a v "odborné" dílně mi tvrdili, že prý to nelze, páč to pak dělá děsnej bordel z důvodu dvojího sání. Kdybys měl někdy čas, že bys mi to ukázal, popř. dal informace... Jsem taky z Brna.
jj.. neni problem klidne ti to ukazu nekde na srazu.... Akorat pocitej s tim ze v motorovym prostoru ti nezbydou ani 2cm ctverecni mista....

Napsal: ned 26.09.2004 21:00
od mengi
TOMMANO_V12 píše:jj.. neni problem klidne ti to ukazu nekde na srazu.... Akorat pocitej s tim ze v motorovym prostoru ti nezbydou ani 2cm ctverecni mista....

Jo, díky. Sice to nehoří (nejdřiv musím ten můj tank doladit, aby jezdil slušně na benzin, ale jestli bude nějaký sraz, rád si to tvoje prohlídnu (mám tam pár prázdných míst, kde určitě něco patří, ale nevím co

).
Napsal: ned 26.09.2004 21:02
od martinmasat
No na ten plyn tam opravdu není moc místa ale vejde se tam můžu sem dát foto v12 bez plynu.
Napsal: ned 26.09.2004 21:16
od martinmasat
až vlezu na druhej poč který je o patro výš tak sem kopnu foto toho motoru jen tak pro představu.
Napsal: pon 27.09.2004 10:21
od martinmasat
slíbené foto