Stránka 1 z 1

Napsal: stř 04.08.2004 11:19
od Doktor7
Ahoj lidičky,
hodlám si koupit 7čku, a teď nevím, jake motor. Určitě to bude nafta... U motoru 2,5l jsem slyšel, že jsou problémy. Je to původní motor z pětky ?
A co potom 3.0 nebo 4.0 ? Máte někdo nějaké praktické zkušenosti ? Moc by mi to pomohlo ve výběru...

Díky moc předem Doktor :wink:

Napsal: stř 04.08.2004 11:28
od M3maniac
Doktor7 píše:Ahoj lidičky,
hodlám si koupit 7čku, a teď nevím, jake motor. Určitě to bude nafta... U motoru 2,5l jsem slyšel, že jsou problémy. Je to původní motor z pětky ?
A co potom 3.0 nebo 4.0 ? Máte někdo nějaké praktické zkušenosti ? Moc by mi to pomohlo ve výběru...

Díky moc předem Doktor :wink:
No bavíš se tu o třech jinejch autech 1.tds koupíš už kolem 300k 2.530d kolem 500 a 3.740d kolem 700k. Taky záleží na stavu a km,kterých má sedmička větčinou dost... podle mě nej.varianta náklady-cena-provoz je 730dA v plné peci :D jede líp než tds,které je podle mě hodně slabé na takové velké auto,jede sametově a hlavně na to koupíš nd,na motor 740d koupíš tak akorát kulový... takže turba,vstřiky atd .tradá do bmw a věř mi,že to bude za batoh peněz.Prostě 730dA se mi jeví jako velmi luxusní,pohodlná a bezpečná kára ,která jezdí za 10-11l nafty!

Napsal: stř 04.08.2004 12:11
od Doktor7
M3maniac píše:
Doktor7 píše:Ahoj lidičky,
hodlám si koupit 7čku, a teď nevím, jake motor. Určitě to bude nafta... U motoru 2,5l jsem slyšel, že jsou problémy. Je to původní motor z pětky ?
A co potom 3.0 nebo 4.0 ? Máte někdo nějaké praktické zkušenosti ? Moc by mi to pomohlo ve výběru...

Díky moc předem Doktor :wink:
No bavíš se tu o třech jinejch autech 1.tds koupíš už kolem 300k 2.530d kolem 500 a 3.740d kolem 700k. Taky záleží na stavu a km,kterých má sedmička větčinou dost... podle mě nej.varianta náklady-cena-provoz je 730dA v plné peci :D jede líp než tds,které je podle mě hodně slabé na takové velké auto,jede sametově a hlavně na to koupíš nd,na motor 740d koupíš tak akorát kulový... takže turba,vstřiky atd .tradá do bmw a věř mi,že to bude za batoh peněz.Prostě 730dA se mi jeví jako velmi luxusní,pohodlná a bezpečná kára ,která jezdí za 10-11l nafty!
Neřešil jsem teď cenu, ta bude až na druhém místě :-) Napřed mne zajímalo, jestli třeba nějaké modely do a od nějakého roku mají lepší/horší motor a podobně. Každopádně díky za tip. To jsem nevěděl, že na 4l se nedá nic sehnat:-( Neznáš někoho z Prahy a okolí, kdo by mi dokázal třeba pomoci při výběru ? Nebo nějaký tip na servis a podobně ? Zatím mám info jen o Fordu (doposud jsem měl jen Fordy). Díkec

Napsal: stř 04.08.2004 12:28
od darmon
rad ti pichnu ale ne s dyzlem jako takovym, taky sem mel fordy, ted trapim sedmy ale dyzl proste nechci

Napsal: stř 04.08.2004 12:30
od patras
730d je asi optimal ...motor M57, ktery se jeste porad dela a byl pouzit v E39, E46 i E38 takze nahradni dily urcite budou :D

Napsal: stř 04.08.2004 12:51
od texxx
a jak je to s ostatníma dílama?plechy,podvozek?je to velkej rozdíl mezi e38 a e39?dík

Napsal: stř 04.08.2004 14:05
od skautik
texxx píše:a jak je to s ostatníma dílama?plechy,podvozek?je to velkej rozdíl mezi e38 a e39?dík
no e38 se vyrabi od roku 94 a e39 od 96 takze asi tak

tech aut je pomerne hodne vsudemozne, bych rek

Napsal: stř 04.08.2004 20:53
od Fugo
Zeptej se Böhma, v Praze má servis, ten ti řekne to co říkal mě 90% aut co dělaj na dílně jsou diesely. Věřim mu a nadále budu benzinovej.

Napsal: stř 04.08.2004 22:27
od Lukas H.
Fugo píše:Zeptej se Böhma, v Praze má servis, ten ti řekne to co říkal mě 90% aut co dělaj na dílně jsou diesely. Věřim mu a nadále budu benzinovej.
Proc by se ptal, me to prijde docela logicky... Ten kdo ma diesela tak s nim nalita daleko vic kilaku, tim padem je proste casteji v servisu... :)

Napsal: stř 04.08.2004 22:44
od darmon
na tom neco je, loni koncem zimy a na jare jsem u nej byl pecenej varenej a vzdycky mu tam naka dyzlova sedma stala a nikdy to nebylo na beznou udrzbu. Ja osobne nebudu delat zadny zavery, nikoho s dyzlovou sedmou neznam, a kdyz na to prijde tak ani znat nechci. Musi to byt zvlastni lide :D, imho ten rozdil v penezech tam je zanedbatelnej, i ta nemensi dyzlova sedma bych rek ze jezdi po meste za minimalne dvanact....a potencial problemu tam je vetsi.

Napsal: stř 04.08.2004 23:11
od ignor
Ahoj vsem, mam 725tds automat, a tento motor je opravdu dadvna minulost, beru to jako socialni verzi. Svezeni nenadchne ale neurazi. Spotreba 10 - 14 litru. Nejel jsem za mene ani za vice, i kdyz BC ukazuje oproti realu asi o dva litry mensi spotrebu. Problemy?? Nevim, neznam, jen jezdim. Jsem skromny a tedy spokojen.

Napsal: stř 04.08.2004 23:19
od darmon
no, konecne neco k veci

Napsal: čtv 05.08.2004 14:36
od Doktor7
No to se tedy ještě uvidí, ale díky za rady... Takže 730 vede....

Napsal: čtv 05.08.2004 21:45
od Fugo
Ptal jsem se ho, protože jsem do budoucna přemýšlel o E38 740d tak jsme prostě o těch dieselech kecali no a povídal a? na to zapomenu, že se prostě serou a že to zas taková pecka není, samozřejmě je to každého věc pro co se rozhodne, jen jsem pustil dál to co jsem slyšel.