Stránka 1 z 1

Napsal: sob 22.05.2004 20:40
od Fugo
Mám na autě (E32 750iAL rv.91) systém ASC+T a mám takovej problém že po cca 1-10min se mě rozsvítí kontrolka ASC na palubce a ASC+T prostě nejde, byl jsem na diagnostice jak BMW tak BOSCH ale bohužel jednotka ABS (ABS a ASC+T je v jedné jednotce, používá stejná čidla na kolech) nekomunikuje, podle BOSCHe to prostě E32 750 neumí a to mě řekli i v BMW, v TISu jsem našel že z ASC se dají vyblikat chybové kody, pro ASC jsou to kody 1-10 a pro ASC+T (muj případ) kody 1-21. A nebo se používá nějaký přípravek na testování přímo od BMW, u nás ho nemají a pochybuju že vůbec někde v republice. Když si tedy vyblikám chybový kod tak z toho vyleze č.18, ale bohužel nikdo neví co to znamená na bimmer.org jsou jen kody pro ASC 1-10.

Napsal: úte 25.05.2004 15:12
od darmon
a co pocitac, nekde ho pucit nebo tak ? treba je celej abs - asc+t pocitac blbej, protoze pak uz jedine ta hydraulicka kontrolni vec....

Napsal: úte 25.05.2004 20:39
od Fugo
počítač mám ještě jeden a dělá to taky,právě si taky myslím že to bude ta hydraulika co přibržduje ty zadní kola, ale k ní se dostat je pěknej porod.

Napsal: sob 25.09.2004 00:26
od TOMMANO_V12
me to bez problemu funguje non-stop a je to celkem znat na mokru.... :lol: Ta hydraulika se tak často nesere, bych to spise typoval na nejake to elektronicke rizeni (pocitac) bo na kabelaz....

Napsal: sob 25.09.2004 19:08
od Fugo
Mě to už chodí psal jsem o tom o stupeň výš v sekci E34-E39.
Podle toho že máš rok 90 tak tam asi ASC+T nebude montovalo se to až od 91, do tý doby bylo jen ASC, ale všechno je možný.

Napsal: sob 25.09.2004 22:42
od TOMMANO_V12
Jo je celkem mozny ze tam je jen ASC, ale mam takovou tuchu, ze ASC+T je vlastne porad jen ASC.... 8) Vysvetlim moje mineni: ASC - Anti Stability Control, T - Traction. Traction znamena omezeni podhrabu = Tzv. me to pri zmacknuti teto funkce omezuje podhrab. Proto si myslim ze je ASC a ASC+T uplne to stejny.... Jestli ne ....i to je mozne :oops: , tak to tady nekdo uvedte na pravou miru....

Napsal: ned 26.09.2004 19:16
od Fugo
Už jsem to tu někde psal, ale ASC (Automatic stabilitity control) při prokluzu ubere výkon motoru nic víc, vzadu je většinou samosvor.ASC+T
(viz ASC + Traction) při prokluzu ubere výkon motoru a zárověn to zadní kolo které prokluzuje přibrzdí brzdou, nepoužívá se samosvor.

Napsal: ned 10.10.2004 14:36
od TOMMANO_V12
Aha tak to mam jen ASC a samosvor.... :wink:

Napsal: stř 13.10.2004 13:07
od RedBaron
TOMMANO_V12 píše:Aha tak to mam jen ASC a samosvor.... :wink:


Sranda je, že při volbě výbavy auta při koupi nového u mojí 1993 540iA se vylučuje samosvor dohromady s ASC. Buď jedno nebo druhé. ASC podle popisu přibržďuje kotouči prokluzující kolo a když je nejhůř, tak omezí i výkon motoru.

Napsal: stř 13.10.2004 13:25
od darmon
RedBaron píše:
TOMMANO_V12 píše:Aha tak to mam jen ASC a samosvor.... :wink:


Sranda je, že při volbě výbavy auta při koupi nového u mojí 1993 540iA se vylučuje samosvor dohromady s ASC. Buď jedno nebo druhé. ASC podle popisu přibržďuje kotouči prokluzující kolo a když je nejhůř, tak omezí i výkon motoru.
ASC+T a samosvor, ASC+Samosvor je bezna varianta, dokonce ani neni mozny ASC bez samosvoru estli se nepletu

Napsal: stř 13.10.2004 19:09
od Fugo
RedBaron píše:
TOMMANO_V12 píše:Aha tak to mam jen ASC a samosvor.... :wink:


Sranda je, že při volbě výbavy auta při koupi nového u mojí 1993 540iA se vylučuje samosvor dohromady s ASC. Buď jedno nebo druhé. ASC podle popisu přibržďuje kotouči prokluzující kolo a když je nejhůř, tak omezí i výkon motoru.


No právě to co ty popisuješ tak je ASC+T, ASC bez T nedokáže přibrždovat ty zadní kola.

Napsal: pát 15.10.2004 08:43
od RedBaron
Tak to je hodně zajímavý. Mám v autě obyčejné ASC a když ho vypnu, laxně se protáčí vnitřní kolo a zadek to neutrhne ani kdybych se posral. Proti šestce s 25% samosvorem setsakramentský rozdíl v jízdních vlastnostech zadku, prostě pětsetštýra je pro páprdy :?

Napsal: pát 15.10.2004 12:17
od psena
Spravne pise Red Baron, podle MadMaxovych stranek http://www.bmwe34.ic.cz/ v sekci modely je psano, ze doplnkova vybava je
SA-kod
209 Samosvorný diferenciál (25%) - ne s ASC+T
214 ASC+T

Ovsem Alp ma ASC+T a ma i samosvor, tekze asi se delaji i kombinace.

Napsal: pát 15.10.2004 16:18
od Mad Max
Moje 5-ka má ASC+T

Napsal: pát 15.10.2004 20:13
od martinn
RedBaron píše:Tak to je hodně zajímavý. Mám v autě obyčejné ASC a když ho vypnu, laxně se protáčí vnitřní kolo a zadek to neutrhne ani kdybych se posral. Proti šestce s 25% samosvorem setsakramentský rozdíl v jízdních vlastnostech zadku, prostě pětsetštýra je pro páprdy :?


tak to bude tym, ze tam nemas ten samosvor, ja ked vypnem ASC, tak na mokre kazda zakruta dvermi napred :D

Napsal: pon 18.10.2004 12:47
od RedBaron
martinn píše:tak to bude tym, ze tam nemas ten samosvor, ja ked vypnem ASC, tak na mokre kazda zakruta dvermi napred :D


No, to pro mě není novinka, jízdní vlastnosti se samosvorem a bez jsou nebe a dudy a poznal by to snad i slepej.

Myslím si, že v továrně věděli, proč to nekombinovat. Myslím si, že zásahy kotoučů pomocí ASC na levé a pravé poloose, nemusí zrovna svědčit lamelám v samosvoru :?

Napsal: pon 08.11.2004 01:22
od hoboj
pro ALPa: Mam dojem, že podle WINu by ti u starého Bavora byli schopni říct o jakou konfiguraci se jednalo. Jestli se nemýlím tak si vedou záznamy ( alespon u 7-ček) jak bylo jaké auto postaveno.