Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 19.02.2004 20:56
od Pitr
Darmonovy stranky se mi nejak nechteji porad nacist...

/
Uplne mi zdechla ventilace v aute. zacalo to tim ze nechtela fungovat plynula regulace ... fungoval jen obcas.. A jel je na max vykon... pak zacal chrcet jak studeny trabant.. Nez se rozjel... Ted nefakci vubec... Sem to teda podle bentleye rozebral vyhodil motor a zjistil ze ten je sice jednou nohou v hrobe ale funguje.... Pravdepodobne.. jeste se chystam promerit kabliky u motoru..... Ma stim nekdo zkusenosti??
Napsal: čtv 19.02.2004 22:03
od Fugo
vyzkoušej sword ten to určitě bude.
Napsal: čtv 19.02.2004 23:12
od Pitr
Sword priposrany

Se to dalo cekat... Potrebuju v tom pripade novy... Jak pravi Darmon... Kdyby nahodou nekdo vedel kde se po nem mam pidit.. Tak me natuknene... Ale snad na nem je cislo tak to podle toho nechaam obednat...
Napsal: pát 20.02.2004 02:48
od RedBaron
Pitr píše:Sword priposrany

Se to dalo cekat... Potrebuju v tom pripade novy... Jak pravi Darmon... Kdyby nahodou nekdo vedel kde se po nem mam pidit.. Tak me natuknene... Ale snad na nem je cislo tak to podle toho nechaam obednat...
Když táta kupoval sedmu, tak nám dal kluk co tu má vrakáč jeden bezvadnej starší a řekl, že kdyby nefungoval, že vrátí peníze, zatím spokojenost. Táta to rozebral celý a vyčistil, to se týče hlavně toho termistoru s větráčkem, ten byl celej obalenej prachem, vůbec tam nemohl jít vzduch ke snímání teploty.
Napsal: pát 20.02.2004 11:11
od Pivson
nejsem zadnej blbec, ale tohle jsem jeste neslysel.
Sword? Co to je?
Napsal: pát 20.02.2004 16:42
od darmon
Pitr píše:Sword priposrany

Se to dalo cekat... Potrebuju v tom pripade novy... Jak pravi Darmon... Kdyby nahodou nekdo vedel kde se po nem mam pidit.. Tak me natuknene... Ale snad na nem je cislo tak to podle toho nechaam obednat...
tak tak, vrakarny nebo novej ale co si pamatuju neni zrovna nejlevnejsi. Co sem tak cet tak opravy nebyly prilis uspesny
Napsal: pát 20.02.2004 17:21
od Pitr
No tak z toho radost moc nemam:o)) Sem cekal ze Darmon vseved bude vedet kde sehnat

)))
Nicmene co jsem zjistil. Muj zdroj na nahradni dily to neni schopen sehnat od alternativniho vyrobce. Pravdepodobne se to nedela. Takze origos... Ani jsem to nezkousel jasne ze to bude palka.. Takze jsem poveril vyhledat na vrakarne... Sem zvedav jestli se najde nejaky funkcni

/ Me to kua sere jak svina....

))
To Pivson: Co vim ja a jsem zjistil a jak popisuje darmon... Sword je vec co zkutecne vypada jako mec:o)) A ma to na svedomi regulaci otacek motoru fukaru. Je to kus hlinikoveho cehosi a na tom je napatlano par obvodu. Cidla a tranzistory ci co... Meri to cosi.. Nevim co... Teplotu ? Prutok? vlhkost ??? Kecal bych jak svina... je to pred pilovym filtrem. A je na tom take Rele co spina max vykon vetraku... Vsechno co vim... Jine auta tuhle vec maji v podobe male krabicky s nejakym motancem dratu... Vsechno co vim

)))
Napsal: pát 20.02.2004 17:45
od darmon
Pitr píše:No tak z toho radost moc nemam:o)) Sem cekal ze Darmon vseved bude vedet kde sehnat

)))
az vystrizlivim tak se k tomu vyjadrim lip, momentalne jsem v hroznejch hovnech, nesnasim kdyz jsem pritomen strizliveni
Napsal: ned 22.02.2004 01:25
od Pitr
darmon píše:az vystrizlivim tak se k tomu vyjadrim lip, momentalne jsem v hroznejch hovnech, nesnasim kdyz jsem pritomen strizliveni
Ses hovado:o)) Ale kazdou svou odpovedi dokazes pobavit o tom neni pochyb...
Apropos.. ten soft ETK jak se v tom zjistuji cisla dilu.. Kde bych se po to mohl popidit ???? Da se k tomu nejak rozumne prijit??
Napsal: pon 23.02.2004 17:46
od vir2l
Tady mas nejake zajimavosti:
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm
A cislo dilu by mohlo byt to co je v nazvu toho obrazku, 64111468413.
Napsal: pon 23.02.2004 23:52
od Pivson
Díky za osvětu

Napsal: stř 25.02.2004 21:48
od Pitr
Tak nevim teda či to čislo to bude

Pac na schindelar.cz to nenaslo nic... Ale co kaslu na to. Zitra se jdu poptat jesli se to naslo na nejake vrakarne. Pokud ne tak to teprve budu resit jinym zpusobem Nicmene za min jak 4000.- nový sword asi neporidim...
Ty stranky mi snad pomohou kdyz uz budu uplny zoufalec

Napsal: čtv 26.02.2004 09:19
od Pavel 528
Pitr píše:Tak nevim teda či to čislo to bude

Pac na schindelar.cz to nenaslo nic... Ale co kaslu na to. Zitra se jdu poptat jesli se to naslo na nejake vrakarne. Pokud ne tak to teprve budu resit jinym zpusobem Nicmene za min jak 4000.- nový sword asi neporidim...
Ty stranky mi snad pomohou kdyz uz budu uplny zoufalec

na schindelar.cz co maj to vyhledavani je uplne na pikacu,skoro nic to nenajde,musime holt vydrzet az to zprovoznej na bmw.cz
Napsal: čtv 26.02.2004 12:25
od darmon
koukam ze si zvladate poradit i bezemne, to je dobre

Napsal: pon 01.03.2004 14:57
od Pitr
Mno tak se ze me zoufalec stava do riti... Nikde kolem na morave to neni... Pomoooc

Uz zbyvaj jen vrakarny v Praze a tam se mi teda moc nechce jen kvuli tomu..... Ale jak to tak citim tak budu muset...

Napsal: čtv 04.03.2004 08:31
od Pitr
Je to vyborne, ja to dal do kopy. Tak dlouho jsem na ten sword cumel az sem nasel tri studenaky na konektoru. Sem ho radne pripajel k tomu tistaku a fachci to... Zatim

Napsal: pát 19.03.2004 03:13
od MK
Buď rád, že neřešíš utžený servomotorky - logiku zavírání a otevírání klapek, zvláště "sebevražedné" otáčení hřídelek o 180 stupňů, když je třeba ulomený ten umělohmotný "límec", o který se má hřídelka servomotoru fyzicky zarážet (nebo o co jiného?)...
Bez zarážky má totiž hřídelka tendenci se nesmyslně přetočit dozadu (což klidně udělá, když dostane jakýsi impuls otočit se (nejčastěji minutu po vypnutí klíčku...), jenže právě jak se přetočí dozadu, utrhne celý motorek z topení a vytrhne se z táhla, co tahá za klapku (= klapka zůstane viset v určité poloze = netopí to/nebo to topí furt).
Ta hřídelka má takovou sílu, že nadzvihla pozinkovaný plech o tlouš?ce 2 mm (který jsem přilepil dost poctivě na obal servomotorku, aby suploval ten ulomený umělohmotný límec/zarážku).
Původně jsem si myslel, že v originále je to tak, že se ta hřídelka servomotorku prostě sama zastaví, když je táhlo klapky nahoře, nebo dole - jenže ona ne! Ona se přetáčí do nesmyslný polohy, kdy bez zarážky urve, co může. A dráty blbě zapojený nejsou, nejde to zapojit obráceně.
Prostě úžasný víkendy s baterkou v puse a totálně zmrzlýma prstama zaprasenýma od vteřinovýho lepidla.
Tak až vám někomu přestáne foukat z nějakého průduchu, tak příčina může být zde.
Omlouvám se za laický popis.

Napsal: sob 07.08.2004 03:26
od alexmol
Ak som sa spravne docital, vacsinou tam odchadaju vykonove tranzistory (MOSfety). Myslim si, ze keby si to dal kuknut nejakemu schopnemu servisakovy elektroniky, vedel by pravdepodobne co s tym.
Tranzistory nemusia byt oznacene, ako byva zvykom.
Podla odkazu by to vsak mali byt: BUZ71A, v puzdre TO-220
Keby boli na vine tie tranzistory, material by stal do 2 kil, plus praca..... No pokial by bol seriozny, za 5 kil to budes mat ok