Stránka 1 z 1

Napsal: pon 21.05.2012 11:13
od lacof
neviete poradit na male otacky neide na vsetky valce,ked dam plny motor ide pekne taha jak ma,ide oBMW 850 motor m70b50.Volnobeh a male otacky len 6 vakcov.

Napsal: úte 22.05.2012 08:49
od Frosty
Mně to dělalo něco podobného, škubalo to na malé otáčky a byl to falešný vzduch. Ztrvrdlé gumové mezikusy pod sacím potrubím. Zkontroluj pryžové díly za váhami vzduchu, jestli tam nemáš prasklinu, to je také oblíbená závada po létech provozu. Jinak na těchto motorech je bolest víčka rozdělovačů + zapalovací kabely. :P

Napsal: čtv 24.05.2012 06:43
od lacof
dik urcite skontrolujem

Napsal: sob 26.05.2012 11:26
od lacof
problem asi robi vaha vzduchu,pri ich vymene medzi sebou prava strana zacala fungovat a lava zacala vynechavat.takze skusim zohnat vahy a uvydime.

Napsal: sob 26.05.2012 18:49
od Frosty
To by také mohlo být, ale hmotnost vzduchu se Ti ukáže na diagnostice, že. :P

Napsal: ned 27.05.2012 11:26
od lacof
asi hej lenze na diagnostike nekomunikovalo bmw s pc-diagnostikou asi zly den .

Napsal: ned 15.05.2016 08:14
od mgfcarcz
Trochu odlisny problem:
Velmi bohata smes na prvni rade valcu, od studeneho startu az po plne ohrati. Motor moc nejede (jako na jednu radu, pri klidne jizde spotreba cca 26l/100km), prvnich par vterin sviti check (po te zhasne), eml nesviti, akumulatory nove a vzdy zkouseno s plnou kapacitou, novy benzin (benzina), teplota mororu dle budiku OK, pomalu se ohriva, z prave pulky vyfuku je citit benzin, svicky cerne a mokre

Stav vozu: spousty novych dilu, dily tykajici se zavady: kompletni zapalovani vyjma civek, ty jsou zkousel promerit a zaroven prohodit mezi sebou (ok);palivova soustava - pumpy, hadice, filtry, regulatory,rizeni motoru - vymena vahy vzduchu (pouzita)

Co jsem delal: vymena za nove dily, vycisteni obou klapek (self test OK), promereni zapalovani (napeti na civkach OK - mereni cinskym multimetrem, ale hodnoty na obou totozne), svicky davaji slusnou jiskru, kabely neprehozeny, pri odpojeni lambdy za studena zahlasi check (bez zmeny), odpojeni vahy chcipne, cidla na predku vsechna promerena a vycistena OK, veskere mozne dily duplicitni (klapky, RJ,regulatory atd) jsem zkusil prohodit; demontaz a vycisteni vsech svicek, po ocisteni na chvilku zlepseni, pripojeni na INPU se nezdarilo, self test na palubcese nespustil(vyroba 10/1990) hledal jsem i v origo prirucce BMW, ale bez uspechu

Moje dotazy:
1, jake maji mit hodnoty teplotni cidla nasavaneho vzduchu a chladici kapaliny?
2, nemenil jsem hadici zpetneho odvodu paliva, je mozne, ze by palivo pretlacilo vstriky? Zpetka je jen jedna a spojuje se hned u hlavy
3, muzou tolik tect vstriky (vsechny svicky stejne cerne)
4, nema nekdo funkcni dis kolem Prahy a Berouna?
Edit:
5, mohla by to byt EML jednotka, udajne je spojena s tempomatem, ktery take zlobi?

Cidla vzduchu v sani - promereny, totozne hodnoty, pro jistotu prohozeny, bez zmeny
Cidla teplotni - vsechny nejake hodnoty, dve dvoupolove stejne hodnoty (cerna, bila), 3 pol jine hodnoty ale take neco ukazuji.
U vsech promerena kabelaz a OK.
Kolem veskereho palivoveho vedeni sucho.

Napsal: pon 16.05.2016 22:02
od mgfcarcz
Pokračujeme:
Vymena dvou cidel teploty - 2pinove, k cemu slouzi 3 pinove cidlo?
Edit: od ridice - cidlo pro dme, cidlo pro eml (bile), teplota vody
Priskrceni palivoveho vedeni pro 1.radu (na chvili, poskodila se hadice),
odpojeni indukcniho snimace, opetovne prohozeni klapek, vah vzduchu atd.
Bez uspechu.
Nema nekdo na zapujceni EML a RJ motoru?

Napsal: ned 22.05.2016 01:30
od Radek
Jsi si jist, ze vahy vzduchu jsou ok? Protoze kdyz jednu za chodu odpojis, druha strana to "podrzi" a motor nechcipne. Cerny svicky vypadaji na bohatou smes - spatna vaha, bo slabou jiskru. Jinak mam jak nahradni jednotky tak ISTU-P, ale jsem od K. Varu.

Napsal: stř 25.05.2016 23:47
od mgfcarcz
Ahoj Radku, byl jsem u Vaska z Night garage na diagnostice a hlasila chybu lambdy, tu vymenim v tomto tydnu. Pokud se neprojevi, pak jeste eml.
Jinak diky za pomoc, ze ses kousek od KV vim, kupoval jsem od Tebe moje prvni BMW - touring Schwarz Mica, bylo to skvele auto.

Napsal: pát 27.05.2016 23:04
od mgfcarcz
Vymena lambdy, ani prohozeni nepomohlo k lepsi smesi, proto zdvorile prosim, zdali by nekdo nemel na zapujceni vhodnou eml jednotku.
Dotaz: je jednotka EML totozna pro E32 a e38, dle realoem ne.
Diky moc.

Napsal: sob 28.05.2016 13:19
od Radek
jednotky by mely byt stejne jen s e32 po r.v. 91 - ted si nevzpomenu, kdy přesně na e32 doslo k uprave managmentu motoru - v aute poznas podle vicka na olej

jeste bych zkusil synchronizovat EML viz. odkaz

http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... 70-engines

Napsal: sob 28.05.2016 18:27
od mgfcarcz
Radku diky, tento postup je i v manualu BMW a zkousel jsem to nekolikrat, ale bohuzel bez uspechu. Radku, bylo by mozne od Tebe zapujcit EML?

Napsal: sob 28.05.2016 19:34
od Radek
Mno asi by se to dalo nejak domluvit....

Napsal: sob 28.05.2016 21:35
od mgfcarcz
SMAZAT

Napsal: úte 16.08.2016 21:50
od mgfcarcz
Vymena EML pomohla k vyreseni problemu, ale samozrejme jenom castecne. Tzn. Tempomat funguje OK, motor bezi OK, ale porad moc nejede, skoro mam pocit, ze tak liny ma byt, hodne se vykon zlepsil po sparovan jednotek, ale na V12 bych cekal trochu vice...
Nemohl by me nekdo svezt, kdo ma M70B50 v poradku?