Stránka 1 z 2

Napsal: pát 26.02.2010 20:55
od Zdeny
ahoj,prosim nemá někdo zkušenosti s asc na 850i,pořád svítí a nejde po nastartování vypnout-kontrolka nechce zhasnout
-nemá někde nějaký ovládací modul nebo tak podobně?
-prý je to ovládáno i přes čidla abs,ale kontrolka na abs zhasíná tak sem to hned vyloučil? děkuji za každou pomoc

Napsal: sob 27.02.2010 01:43
od Killca
kdyz asc nesviti, je system aktivni, kdyz sviti, je nekde problem

nejcasteji je problem prave s cidlem otacek kola, i presto, ze ti abs nesviti, zajel bych na diagnostiku

dale, jestli to dobre chapu, je jednotka asc+t i pro abs a bude u spolujezdce pod palubkou/za kaslikem na prave stene kastle, okem na ni nikdo asi nic nezjisti, takze znovu to bude chtit diagnostiku

dale podle me by mohla byt chyba v pojistkach, vypalena pojistka pro asc, takze jako prvni projdi vsechny pojistky a nejlepe kazdou projit multimetrem, jestli je pruchozi nebo rupla

Napsal: sob 27.02.2010 10:36
od Zdeny
ok jdu zkoušet.děkuji

Napsal: sob 27.02.2010 14:30
od Frosty
Mně to dělalo nejprve kdy pršelo. Stačilo vypnou a opět zapnout zapalování a byl klid. Vloni jsem řešil špatný chod motoru (jedna strana byla strašně chudá) a ASC svítilo pořád. Po vyřešní toho chodu motoru je klid, ASC funguje tak, jak má. Čidla na ABS s tím podle mne nemají zas až tak moc společné, samzřejmě, že signál pro ASC se bere i z nich, ale kdyby bylo čidlo na zadní nápravě v hajzlu, tak nepůjde ani ABS a to Ti pravděpodobně funguje, jinak by svítilo taktéž. Já jsem diagnostikou nic nezjistil, vyřešila to až oprava toho chodu motoru. :P

Napsal: sob 27.02.2010 17:14
od Killca
no je mozny, ze to hlasi systemu vadnou tu ASC klapku v sani, coz muze prave ovlivnovat i chod motoru

Napsal: sob 27.02.2010 19:01
od Frosty
850 má klapky 2 a dohromady je diriguje řídící jednotka elekrického plynu. Kdyby byla v hajzlu klapka, tak mu bude svítit kontrolka EML. Když se vypastí tahle řídící jednotka, tak nejde přidat plyn a motor drží jen volnoběh.
Mně ten problém s ASC zmizel, aniž bych ho nějak dále řešil po té opravě motoru, nakonec jsem zjistil, že jedna strana přisávala falešný vzduch, měla tudíž snahu o jiné volnoběžné otáčky, než ta druhá a řídící jednotka klapek z toho byla vedle, tudíž nemohla regulovat výkon při prokluzu. Mně se to ASC rozsvítilo buď hned cca 15 s po nastartování i když auto stálo na místě, nebo jsem ujel tak 200 m a už to bylo.
Jestli na to přijdeš, proč to svítí Tobě, tak bych byl docelá rád informován, čím to bylo. Já to řešil jako podružnou záležitost, mně trápil hlavně ten motor. Jinak doufám, že po zimní odstávce bude vše OK. :P

Napsal: ned 28.02.2010 10:10
od Zdeny
tak sem včera na nic nepřišel,ale ten chod motoru je dost reálná věc,protože když to nastartuju tak to běží jak pumpa na sra..,asi tak 30sec než se chytí všechny válce(špatné svíčky),ty sem už objednal a čekám na doručení.Do té doby než je namontuji nebudu nic zkoušet,abych něoddělal něco jiného.Taky to bude chtít nejspíš projet ale počasí zatím nepřeje:(

Napsal: čtv 06.05.2010 12:38
od kralik
Nic nezkazis tim, ze zkontrolujes konektory ABS cidel. Staci jeden povolenej nebo v nem bordel a je to :) Nejlevnejsi oprava, kdyz to tak je.

Napsal: ned 03.10.2010 19:13
od Frosty
Tak jsem to funkční ASC přechválil, už mi to zase nejde, i když motor maká tak jak má. Někdy se stane, že kontorlka zhasne a je do vypnotá a zapnutí zapalování klid, někdy se prostě po cca 30 s rozsvítí. Jinak ASC funguje, (když nesvítí kontrolka, samozřejmě) zkoušel jsem to na dlaždbě, jde i zapnout a vypnout. Jakmile se ale rozsvít kontrolka, je konec. Tak už fakt nevím, kdyby byla v hajzlu jednotka, nešlo by to vůbec, kdyby nefungovalo čidlo ABS, taky by to nešlo, navíc ABS normálně funguje. Tak jestli to někdo řešil a vyřešil, byl bych rád za informaci. :P

Napsal: ned 03.10.2010 19:22
od starML
Jaký máš rozdíl obvodů pneumatik vpředu a vzadu? Pokud bude více než ?? procent, tak ABS fungovat bude, ale systém si bude myslet, že se ti protáčí zadek a bude svítit ASC.

Napsal: ned 03.10.2010 21:00
od kralik
Vim ze te to uz napadlo, ale co to zajet k nekomu projet tvou 8er diagnostikou? Nez laborovat a zkouset zda to jsou cidla, jednotka .... Diag ti vypise chyby a aspon muzes odhodit balast standardnich veci pokud nevypise nic. Ale to bych se divil 8O
Jinak, pokud je zadelane cidlo, nebo draty, tak se to nechova jako ze bud jde nebo nejde. Proste nekdy jde a nekdy ne, ale neni to rychla smrt a pak uz je cidlo mrtve.

Napsal: pon 04.10.2010 09:13
od Frosty
No, já to Bosch diagnostikou vůbec nenačtu a navíc se to rozsvítí, i když auto stojí. :P

Napsal: pon 04.10.2010 10:31
od kralik
OK, ale jsou tu kluci co maj Carsoft, INPU, DIS. Kdybys mel nekdy cestu pres Prahu, tak se muzem doluvit. Ja svou 840 (vim neni to 850) nactu bez problemu. Popripade jsem casto v hradci Kralove :)

Napsal: pon 04.10.2010 12:05
od Frosty
Já jsem pražák. Já prostě ABS/ASC vůbec nenačtu a byl tady kamarád, má diagnostiku jen na BMW a nenačetl to taky. Je dost možné, že ta řídící jednotka je prostě v hajzlu a neche se vůbec spojit. Nicméně můžu to vyzkoušet, jestli myslíš, že se do toho dostaneš.

Napsal: pon 04.10.2010 13:38
od Killca
asc/dsc se vypina, kdyz je mala hladina brzdove kapaliny, ted sem to resil jak buzna, kdyz se mi to vypinalo i na miste, diag ukazala, malo kapaliny, asi pul hodiny jsme tomu neverili a diagnostikovali dal, pak sem to teda z nasrani dolil a fakt :-D

takze bud cidlo levelu hladiny v nadobce
nebo malo kapaliny

krom jineho, samozrejme to tim nemusi byt

Napsal: pon 04.10.2010 17:29
od Frosty
Tak na to se tedy fakt dojdu podívat, jestli bude problém v tom, tak se snad oběsím na heveru. :oops: :oops: :oops:

Napsal: pon 04.10.2010 17:46
od Frosty
Tak zatím jsem na živu, kapaliny je tam dost a čidlo je funkční. Nicméně se mi nedávno stalo, že jsem parkoval předkem z prudkého kopce a ASC běhalo celou jízdu normálně. :P

Napsal: pon 23.05.2011 17:45
od spider_850
starML píše:Jaký máš rozdíl obvodů pneumatik vpředu a vzadu? Pokud bude více než ?? procent, tak ABS fungovat bude, ale systém si bude myslet, že se ti protáčí zadek a bude svítit ASC.


To je sice pravda, ale na místě by to nepoznalo změnu. Takže pokud po nastartování pořád svítí a nezhasne, je problém jinde, než v rozdílném obvodu pneumatik, myslím :)

Napsal: pon 23.05.2011 19:47
od pepino5xx
Diagnostika nic?
Mě se taky rožla kontrolka, ale diagnostika nic, pak teda asi potřetí ukázala špatný potenciometr na klapce, tak jsem to vyčistil a už zase jede.

Napsal: pát 05.10.2012 14:29
od Frosty
Zdravím všechny příznivce BMW 8 řady, tak je tady opět evergreen mé 850 : ASC. Loni kupodivu makalo tak jak má, a letos je opět stejný problém, jako jsem zde inzeroval dřív. Propstě to po cca 30 s ať už za jízdy, nebo během stání vypadne a šlus. Načíst to nejde, ABS funguje. Dokud se nerozsvítí trvale kontrolka ASC, ta jde i tlačítkem vypnout a zapnout a reaguje na prokluz zadních kol. Už fakt nevím co s tím. Nejspíš vyškubnu žárovku z kombiinstrumentu a bude to.
Jestli má někdo nějaké lepší řešení, nebo alespoň nápad, tak sem s ním. :P