Stránka 1 z 1

Napsal: sob 06.10.2007 17:35
od scepy
zdravim vsechny!!! nemate někdo nejaky povídaní o osme rade bmw:o) nebo nejaky dobrý odkazy...proc jich jezdi tak malo?nevite? podle me je to krasavec...slysel jsem ze se jich vyrobilo strasne malo....tak jaka je pravda o techto vozech :wink:

Napsal: pon 08.10.2007 07:55
od chip
Jo je jejich strašně málo, to je pravda. Vývoj těhle aut stál neskutečný prachy, který se BMW nikdy nevrátily. Jako první auto v bmw byl vyvinut pomocí CAD technologií. Jejo neúspěch způsobila i prudká změna cen benzinu v době kdy vyšlo na trh, automilka se to snažila zachránit modelem 830i, ale ten neuspěl již během testování, tak nikdy neopustil budovy fabriky.

Je to sice málo, ale i tak sem to sem rači hodil.

Napsal: pon 08.10.2007 14:59
od Radek

Napsal: úte 09.10.2007 21:42
od scepy
co znamena CSi,Si? zajima me to protoze vsichni co u nas prodavaji 850 Ci udavaji ze maji 220kw, Coz ma 850i,ne? 850Ci ma 240kw? takze bud udavaji min kw nebo spis pridavaji pismenko, ne? :D

Napsal: úte 09.10.2007 21:53
od Radek
muzou to mit spravene....pac jsou 850i i 850Ci s 220kW....pac doslo behem vyroby ke zmene oznaceni....ja mam treba 850Ci s 220kW mam to tak i v TP a i podle VIN dekoderu je to spravne

Napsal: úte 09.10.2007 22:33
od scepy
ok diky, a radku mas osmu na bezny jezdeny nebo jen na "nedelni vyjizdky"? zajimala by me spotreba, jak si na tom? a jeste jinej rozdil krome toho oznaceni mezi Ci A i ve 220kw?

Napsal: úte 09.10.2007 22:37
od Radek
scepy píše:ok diky, a radku mas osmu na bezny jezdeny nebo jen na "nedelni vyjizdky"? zajimala by me spotreba, jak si na tom? a jeste jinej rozdil krome toho oznaceni mezi Ci A i ve 220kw?


driv jsem ji mel na kazdodenni jezdeni....a letos jsem s ni najezdil 600km :lol: pristi rok chci zacit s celkovou renovaci.... jinak co ja vim tak je opravdu rozdil jen v tom jedinym pismenku...

Napsal: úte 09.10.2007 22:48
od scepy
Radek píše:
scepy píše:ok diky, a radku mas osmu na bezny jezdeny nebo jen na "nedelni vyjizdky"? zajimala by me spotreba, jak si na tom? a jeste jinej rozdil krome toho oznaceni mezi Ci A i ve 220kw?


driv jsem ji mel na kazdodenni jezdeni....a letos jsem s ni najezdil 600km :lol: pristi rok chci zacit s celkovou renovaci.... jinak co ja vim tak je opravdu rozdil jen v tom jedinym pismenku...


a co ta spotreba? :) nebo to je tajny? :oops:

Napsal: úte 09.10.2007 22:51
od Radek
15 a vic

Napsal: úte 09.10.2007 22:54
od scepy
Radek píše:15 a vic



a na co se divat pri koupi? na co si dat bacha? ja co sem se dival na netu tak i na nemeckych strankach tak i na nasich se da sehnat od 100t az asi 700t jsem videl...tak to je takovy velky rozmezi podle me...

Napsal: úte 09.10.2007 22:58
od Radek
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=35064

davat bacha na veci jako u jinych aut..... jinak za 100k jsem ji teda jeste nevidel,ale to bude total srot do kteryho nasypes x krat tolik...cena hodne zalezi co je to za e31... treba CSi se prodavaji radove za 2-3nasobek normal e31....pak taky zalezi jestli je to manual ci automat...manual je celkem rarita jen cca 3500ks atd. atd.

Napsal: stř 10.10.2007 07:47
od Francis
Radek píše:... jinak co ja vim tak je opravdu rozdil jen v tom jedinym pismenku...

Rozdil CSi a Ci není jen v písmenku.
850Ci měla "běžný" V12 s výkonem 220 kW nebo 240 kW, mohla mít jak manuální tak automatickou převodovku. Podle některých pramenů 850i = 220 kW (motor M70B50 = 5.0 ltr) a 850Ci = 240 kW (motor M73B54 5.4 ltr)
850CSi měla V12 s výkonem 280 kW (motor S70B56 = 5.6 ltr), aktivní zadní nápravu s přiřizováním a byla výhradně s manuální převodovkou, bylo tam asi víc úprav oproti 850i/Ci

Napsal: stř 10.10.2007 09:18
od DAVe_1
Francis píše:
Radek píše:... jinak co ja vim tak je opravdu rozdil jen v tom jedinym pismenku...

Rozdil CSi a Ci není jen v písmenku.
850Ci měla "běžný" V12 s výkonem 220 kW nebo 240 kW, mohla mít jak manuální tak automatickou převodovku. Podle některých pramenů 850i = 220 kW (motor M70B50 = 5.0 ltr) a 850Ci = 240 kW (motor M73B54 5.4 ltr)
850CSi měla V12 s výkonem 280 kW (motor S70B56 = 5.6 ltr), aktivní zadní nápravu s přiřizováním a byla výhradně s manuální převodovkou, bylo tam asi víc úprav oproti 850i/Ci


tj jasny ze CSi je jiny nez Ci :lol: slo o rozdil mezi 850Ci a 850i :wink:

Napsal: stř 10.10.2007 14:25
od Radek
Francis píše:
Radek píše:... jinak co ja vim tak je opravdu rozdil jen v tom jedinym pismenku...

Rozdil CSi a Ci není jen v písmenku.
850Ci měla "běžný" V12 s výkonem 220 kW nebo 240 kW, mohla mít jak manuální tak automatickou převodovku. Podle některých pramenů 850i = 220 kW (motor M70B50 = 5.0 ltr) a 850Ci = 240 kW (motor M73B54 5.4 ltr)
850CSi měla V12 s výkonem 280 kW (motor S70B56 = 5.6 ltr), aktivní zadní nápravu s přiřizováním a byla výhradně s manuální převodovkou, bylo tam asi víc úprav oproti 850i/Ci


vsak toto ja vim...psal jsem o rozdilu mezi 850i 220kW a 850Ci 220kW a tam co ja vim, neni zadny vetsi rozdil....a 850Ci s 240kW se delali pouze s automatem

ted jsem dohledal rozdil mezi Ci/i a CSi
Csi mela navic seriove:
chladic oleje diferencialu
snizeni -15mm
upraven servotronic
samosvor
ARAK -aktivni zadni naprava
vetsi brzdy


+ interier a exterier paket

Napsal: stř 10.10.2007 14:35
od Francis
Reagoval jsem spíš na toto:
scepy píše:co znamena CSi,Si? ...


Stačí kouknout na odkaz http://www.e31.de který sem dával Radek a je vše jasné, i když to tam nemají v češtině :-)

Napsal: úte 16.10.2007 07:12
od lospiratos
radku prosimte posles mi odkaz na ten vin dekoder ? diky