Stránka 1 z 6

Napsal: čtv 07.10.2004 22:00
od Marek-is
Chci se zeptat nejlepe uzivatelu 850...rok 91...nake info a spolehlivost.Dikas

Napsal: pát 29.10.2004 17:27
od Martinéz
Spolehlivost asi jako kazdej 12ti val a co cekas dal? Ze hnijou blatniky nebo ze se musej menit svicky? Nejsem si jist, zda je tu prave hromada uzivatelu 850ek..jsi dalsi vazny zajemce? :? :lol:

Napsal: čtv 11.11.2004 01:05
od koudi
Mam ji chvili tak jeste nevim. Ale myslim ze kdyz to bude jezdit a budes se o to starat tak to vydrzi hodne. Je to stare auto takze neco to chtit bude. Zadni tlumice vyfuku nejspis. Cely vyfuk je nerezovy ale zadni dily se za ty roky propali. Jinak asi ty bezne veci, tlumice desky kotouce, remeny. STOJI TO ZA TO !!! :D

Napsal: čtv 11.11.2004 01:10
od patras
850 je srdecni zalezitost, u ktery se musi vady tolerovat. Je to proste kocicka !!!

Napsal: ned 14.11.2004 11:54
od Raon
patras píše:850 je srdecni zalezitost, u ktery se musi vady tolerovat. Je to proste kocicka !!!
pekne receno :wink:

Napsal: pon 15.11.2004 19:59
od Marek-is
Uz to neni aktualni...nekdo me preplatil :evil:

Napsal: pon 15.11.2004 21:49
od M3maniac
Marek-is píše:Uz to neni aktualni...nekdo me preplatil :evil:
Bude k mání jedna libová 850 od starýho pána co má najeto hodně málo km :D kdyby někdo chtěl,najezdí s ní ročně tak 5tkm :D prostě druhý auto

Napsal: ned 16.01.2005 15:46
od Marauder
co vím tak sada tlumičů vyjde na 100 000,- pokud jsou to stavitelný jako má Michal tak na 200 000,- hmm :o(

Napsal: sob 05.02.2005 11:39
od koudi
Tak už ji mám díl. Kurva to je pech.12-ti válec je super ale nikdy ho nerozebírat!!! Sundal jsem hlavy a zjistil. Motor , i když jel krasně "jen" pumpoval olej je vyjety. Generalka JA SRANDA !!! V noramlních podminkach snad nemozna a v nenormalnich podminkach VRAŽDA!!! Uvažoval jsem o vybrusu. HAHA smali se mi motorari. Blok je z nejakeho kompozitu=specialni kameny na vybrus. Valec je pokryty nikasilem=3000x12, Pisty na vybrus 6000x12. Koupil jsem komplet sadu tesneni. 16000 atd... Uvažoval jsem o suchych vlozkach ale rekl mi ze by potreboval TEKUTY DUSIK. A pak par drobnosti se zarovnanim sikmych dosedacich ploch. JSEM V PRDELI. Pokud nekdo ma nejake zkusenosti jak to jde PROSIIIM Napiste. Dik, ne koudi ale zoufalec.

Napsal: sob 05.02.2005 14:42
od Radek
asi ti neporadim, ale nebude lepsi koupit jiny motor??

Napsal: sob 05.02.2005 19:07
od koudi
Radku dik. Nez to ale delat trochu nebo riskovat jiny motor. :cry: necham to stat nez zjistim jak to udelat. Treba vybrat benzinku, spis banku. :lol: Bude to sranda :cry:
Hlavne bych ted potreboval sehnat kontakt na nekoho kdo to delal a to bude asi dost problem, mam pocit.

Napsal: ned 06.02.2005 02:46
od Marauder
Ondra dělal kompletní sborku rozborku motoru + výbrus a rozhodně nenarazil na nic podobnýho co ty ...

Napsal: ned 06.02.2005 11:14
od patras
motor je na tom aute to nejmensi .. klasika motor ze sedmy E32 ..

Napsal: pon 07.02.2005 09:00
od Anonymous
To nejmensi??? :lol: 1. Tak jak to Ondra udelal s tim nikasilem? Pist nemuze jezdit primo po hlinikovem valci. 2 Kde sehnal pisty na ten vybrus za rozumne penize? Myslim ze sborka rozborka a generalka jsou 2 jine veci. Pokud mi poradite kde a jak tak budu vdecny i zaplatim

Napsal: pon 07.02.2005 09:18
od skautik
koudi píše:Tak už ji mám díl. Kurva to je pech.12-ti válec je super ale nikdy ho nerozebírat!!! Sundal jsem hlavy a zjistil. Motor , i když jel krasně "jen" pumpoval olej je vyjety. Generalka JA SRANDA !!! V noramlních podminkach snad nemozna a v nenormalnich podminkach VRAŽDA!!! Uvažoval jsem o vybrusu. HAHA smali se mi motorari. Blok je z nejakeho kompozitu=specialni kameny na vybrus. Valec je pokryty nikasilem=3000x12, Pisty na vybrus 6000x12. Koupil jsem komplet sadu tesneni. 16000 atd... Uvažoval jsem o suchych vlozkach ale rekl mi ze by potreboval TEKUTY DUSIK. A pak par drobnosti se zarovnanim sikmych dosedacich ploch. JSEM V PRDELI. Pokud nekdo ma nejake zkusenosti jak to jde PROSIIIM Napiste. Dik, ne koudi ale zoufalec.
jen pro info, prave ty jsi preplatil Marka-is. Kdyz tam pro to jel, tak uz to bylo pryc.

Napsal: pon 07.02.2005 17:38
od Radek
No jak uz jsem psal, podle me by bylo mozna lepsi a rozhodne levnejsi sehnat jinej motor a prehodit to. A pak co jsem se ptal, tak jsou dva typy V12 starsi mel pry klasicky vlozky a ten novejsi uz prave ty co pises ty.

Napsal: pon 07.02.2005 20:30
od koudi
Marauder píše:Ondra dělal kompletní sborku rozborku motoru + výbrus a rozhodně nenarazil na nic podobnýho co ty ...
Pokud to delal tak ne na V12 M70. 735 a snad mozna 740 meli litinovy blok. Tam to neni problem (např suche vlozky nebo proste obyc vybrus). M70 NEUDELA. Nechci na nikoho plivat ale nejrealistictejsi cena za GO kterou mi zatim PREDBEZNE nabidl clovek ktery toto delal a ma to zdokumentovane je cca 180 tis. kč. Volala jsem tyky do BMW a ceny dilu tomu naprosto odpovidaji. Jen za tesneni motoru + hlavy jsem nechal neco pres 16 tis.kc kdyz jsem je cely nazhaveny kupoval. Ted jsem teda trochu vychladnul :( Pokud se tady najde nekdo kdo to UDELA DOBRE do 100 000 tak to absolvuju. Nechci byt pesimista le pochybuju :(

Napsal: úte 08.02.2005 01:08
od koudi
Radek píše:No jak uz jsem psal, podle me by bylo mozna lepsi a rozhodne levnejsi sehnat jinej motor a prehodit to. A pak co jsem se ptal, tak jsou dva typy V12 starsi mel pry klasicky vlozky a ten novejsi uz prave ty co pises ty.
Kdyby se nasel takovy s vlozkama tak ho okamzite beru. ten by udelat sel.

Napsal: úte 08.02.2005 10:29
od skautik
za ty penize bych koupil 4.4 motor s sestikvaltem prevodovkou

Napsal: úte 08.02.2005 10:59
od koudi
To ano. Ja to delam protoze chci mit jistotu ze s tim muzu jet i nekam za hranice a neriskuju ze se to vysype. I když to tak stejne asi dopadne, zkusim v de sehnat nejaky libovy motor. Kdyz to nevyjde tak posetrim a koupim novy pulmotor. (nebo mne to taky prestane bavit a stlacim to ze skaly nebo prodam do srotu :lol: ). Kazdopadne beh na dlouhou trat.