Stránka 1 z 1
Napsal: pát 02.03.2012 02:51
od janbrasna
Máte někdo prosím zkušenost s upgradem továrních brzd za jiné? Díky klubákovi harezz mě cenově docela zaujaly vrtané kotouče Zimmermann + desky TRW, ale nemám představu, co to udělá s E63.
Tzn. otázka je, jestli nebude lepší zůstat u OEM, a pokud ne a tyhle sportovní kotouče a destičky by se daly doporučit, tak jestli a jaké zlepšení vlastností se dá čekat? (Aktuální tovární brzdy mi přijdou dost matné — ne že bych snad někde nedobrzdil, to zatim dobrý — ale nemam pocit ostrých brzd…)
Díky za postřehy!
Napsal: pát 02.03.2012 08:18
od MattyX
Zimermann kotouče OK , desky TRW zdaleka nedoporučuju , na bigu po dobržďování ze sprintů mě začli hořet (

) a na okresce je tež hnedka utavím ... moc měkkoučká směs , něco tvrdšího by to chtělo k těm kotoučům

Napsal: pát 02.03.2012 17:33
od janbrasna
Pak je otázka, jestli třeba nezainvestovat do kompozitních keramických desek, jsou tvrdší, dýl vydrží, budou líp brzdit… ale zase: znam je jen z 130i a M3, otázka je, jestli to bude mít smysl na 645 a co to s tim udělá.
Napsal: stř 07.03.2012 01:15
od janbrasna
Tak ještě jsem při bloumání narazil na doporučení Zimmermann + ATE a nebo ATE + ATE. Někdo máte něco jiného, než OEM na E63ce? Díky za postřehy…
Napsal: ned 22.04.2012 08:03
od KKKuba
zimmerman+ate má kámoš na passatu a nemůže si to vynachválit...
Napsal: pon 23.04.2012 02:14
od Grimix
zimmerman + ate mam a luxus, na okruhu drzi, brzdi vzdy, odchazi pomalu...
Napsal: pon 23.04.2012 08:04
od Hanz
Taky jsem daval na M3,0 Zimermann sport + Ate, ale je nekolik slozeni, nepamatuju si cislo (nejmin spini a zaroven slusne brzdi), za me spokojenost, nebyly hlucne, brzdily slusne i na okruhu, kotouc viditelne neubyval
Napsal: čtv 26.04.2012 03:52
od janbrasna
Díky za info. Už jsem téměř rozhodnutý pro ATE+ATE keramiku, mám na to asi nejlepší reference.