Stránka 1 z 1

Napsal: pon 30.12.2013 20:25
od jirouch1
Ahoj kluci, chci se zeptat na nejtipyčtější projevy vadného čidla vačky na sání.Diagnostika to ukazuje na koupeném autě, trochu déle startuje,ne nějak drasticky,ale tak4-5 otočení a hlavně jestli to má souvislost s padáním otáček při rozjezdu, při rozjíždění musím natočit tak okolo 1500 ot. aby se to nermálně rozjelo,jinak to skoro chcípne.Díky za pomoc,Lukáš :)

Napsal: pon 30.12.2013 22:51
od roman325e
U V8 horsi start, kolisani otacek, smrd nespaleneho benzinu, pri seslapnuti plynu cerne kouril, zvysena spotreba.

Napsal: úte 31.12.2013 13:26
od alan
Na motoru M52 diagnostika ukazovala vadné čidlo vačky(přední) a neprojevovalo se to nijak. Možná to trošku hůř jelo.

Napsal: stř 22.01.2014 09:24
od chrompacket
alan píše:Na motoru M52 diagnostika ukazovala vadné čidlo vačky(přední) a neprojevovalo se to nijak. Možná to trošku hůř jelo.
u mne stejný projev..nezaznamenal jsem skoro zadnou zmenu, ani v pripade cidla na saci ani na vyfukove vacce

Napsal: čtv 27.02.2014 23:36
od LhotianX544
..u mě na 4.4i to byl občas delší start (nikdy ne první - za studena), svítila oranžová kontrolka "motoru", občas jsem měl pocit, že se hůř sbírá od spoda, hůř jde do otáček - nejde tolik "za plynem", ale nic dramatického. Po výměně vše absolutně OK.