Stránka 1 z 1

Napsal: úte 01.02.2011 11:09
od Kodiakk
Ahoj,chlapi řeším výměnu autobaterie, je tam sice origo BMW 90Ah,720A ,ale myslím, že v pohodě lze vyměnit za Vartu či jinou značku stejných parametrů nebo co doporučíte?

PS: představa, že v zimě nastartuju s vybitou baterkou přes startovací kabely z druhýho auta (otcův Ford Focus) vzala rychlé za své......motor se ani neotočil...........musel jsem dát jinou (slabší 53Ah ze služební škodárny) a navíc pomocí kabelů z otcovýho auta to nastartovat......trošku anabáze:))))
A to mám benzíňák........

Napsal: úte 01.02.2011 12:17
od ajfel
jakoukoliv baterii odpovidajici kapacity :)
lepsi je koupit nejakou vyssi radu ...

pokud chces startovat pres kabely, musis mit jen odpovidajici kabely ...
zapojit, nechat chvili auto bezet a zkouset az pak ...

pokud se ani neotoci, kable jsou slabe a neprenesou potrebny proud ...

taky je urcite potreba zvednout otacky motoru auta, odkud se bere stava ... at to altik podpori :)

Napsal: čtv 03.02.2011 14:43
od Killca
prosim, priste trochu vystiznejsi nazvy tematu

Napsal: čtv 03.02.2011 18:13
od IvetaX5
taky si myslím, že to byla hlavně otázka kabelů, pokud máš takový ty dvoumetrový "šňůrky" z marketu tak jsi téměř bez šance :cry:

Napsal: čtv 03.02.2011 19:16
od RSak
dělal jsem si startovací kabely sám, použil jsem svorky z původních kabelů a koupil v elektromateriálu černý a červený samostatný kabely licny s průměrem 10mm, délku jsem prodloužil na 5 m a můžu bez problémů startovat hned po zapojení kabelů - vyzkoušeno i na kamarádově 750iL E32

Napsal: ned 06.01.2013 13:49
od adamz
Zdravím chlapi,a kde vůbec baterku v X5 najdu?

Napsal: ned 06.01.2013 14:50
od loyd-krismas
vzadu pod rezervou, je úplně na spodku podlahy...

Napsal: ned 06.01.2013 21:59
od Renda1966
loyd-krismas píše:vzadu pod rezervou, je úplně na spodku podlahy...


A pokud tam máš kompresor tak ho ještě před tím musíš vymontovat.