Stránka 1 z 1
Napsal: úte 01.02.2011 11:09
od Kodiakk
Ahoj,chlapi řeším výměnu autobaterie, je tam sice origo BMW 90Ah,720A ,ale myslím, že v pohodě lze vyměnit za Vartu či jinou značku stejných parametrů nebo co doporučíte?
PS: představa, že v zimě nastartuju s vybitou baterkou přes startovací kabely z druhýho auta (otcův Ford Focus) vzala rychlé za své......motor se ani neotočil...........musel jsem dát jinou (slabší 53Ah ze služební škodárny) a navíc pomocí kabelů z otcovýho auta to nastartovat......trošku anabáze:))))
A to mám benzíňák........
Napsal: úte 01.02.2011 12:17
od ajfel
jakoukoliv baterii odpovidajici kapacity
lepsi je koupit nejakou vyssi radu ...
pokud chces startovat pres kabely, musis mit jen odpovidajici kabely ...
zapojit, nechat chvili auto bezet a zkouset az pak ...
pokud se ani neotoci, kable jsou slabe a neprenesou potrebny proud ...
taky je urcite potreba zvednout otacky motoru auta, odkud se bere stava ... at to altik podpori

Napsal: čtv 03.02.2011 14:43
od Killca
prosim, priste trochu vystiznejsi nazvy tematu
Napsal: čtv 03.02.2011 18:13
od IvetaX5
taky si myslím, že to byla hlavně otázka kabelů, pokud máš takový ty dvoumetrový "šňůrky" z marketu tak jsi téměř bez šance

Napsal: čtv 03.02.2011 19:16
od RSak
dělal jsem si startovací kabely sám, použil jsem svorky z původních kabelů a koupil v elektromateriálu černý a červený samostatný kabely licny s průměrem 10mm, délku jsem prodloužil na 5 m a můžu bez problémů startovat hned po zapojení kabelů - vyzkoušeno i na kamarádově 750iL E32
Napsal: ned 06.01.2013 13:49
od adamz
Zdravím chlapi,a kde vůbec baterku v X5 najdu?
Napsal: ned 06.01.2013 14:50
od loyd-krismas
vzadu pod rezervou, je úplně na spodku podlahy...
Napsal: ned 06.01.2013 21:59
od Renda1966
loyd-krismas píše:vzadu pod rezervou, je úplně na spodku podlahy...
A pokud tam máš kompresor tak ho ještě před tím musíš vymontovat.