Stránka 1 z 4

Napsal: čtv 14.10.2010 16:56
od Flex
Zdravim , prosim moc o radu , na palubce me stale blika i po oprave neaktivni podvozek , nelze to vymazat zadnou diagnostikou. NEvedi si stim rady v zadnem servisu. Jedna se BMW X5 2002, 3.0 Diesel . Pokud by jste nekdo vedel co stim nebo jak to opravit tak dam odmenu!!

Napsal: čtv 14.10.2010 17:10
od Flex
Flex píše:Zdravim , prosim moc o radu , na palubce me stale blika i po oprave neaktivni podvozek , nelze to vymazat zadnou diagnostikou. NEvedi si stim rady v zadnem servisu. Jedna se BMW X5 2002, 3.0 Diesel . Pokud by jste nekdo vedel co stim nebo jak to opravit tak dam odmenu!!


jeste bych chtel doplnit ze problem byl v tom ze auto se spatne dofukovalo zadek a ten sedel , ted sem tam je vysoko sem tam je nizko . Pokud si stim nekdo vite rady tak budu moc rad !!!

Napsal: čtv 14.10.2010 21:40
od ajfel
cidla asi menili ..
co vedeni? ... nemuze byt nekde nejaky zkrat?

pokud je to nahore/dole, tak to asi vymazat nepujde, .. kdyz to nefunguje ...

Napsal: pát 15.10.2010 09:21
od Flex
ajfel píše:cidla asi menili ..
co vedeni? ... nemuze byt nekde nejaky zkrat?

pokud je to nahore/dole, tak to asi vymazat nepujde, .. kdyz to nefunguje ...


prave ze to asi vypada na zkrat , nekdo me radil vymenti jednotu ridici , cidla meninili , ale nevim zda zas neprasli, merili napeti to je ale Ok

Napsal: pát 15.10.2010 11:28
od Flex
nějakej tip na dobrého elektrikare co se vyzna v tomhle modelu a roku ?

Napsal: pát 15.10.2010 13:39
od IvetaX5
řeším obdobný problém, diagnostika hlásila závadu na pravém čidle, to jsme zkoušeli měnit, ale opět vyskočila závada. Prej je závada na kabelech nebo v řídící jednotce, ale vzhledem k tomu, že mám LPG tak musí ven nádrž.
Jinak to řeším s Auto Čermák v Jihlavě (to máš z Prahy asi daleko), jsem s nima spokojenej, připadlo mi, že vědí co dělají. Čidlo mi objednali, vyzkoušeli a když to tím nebylo tak si jej nechali na skladě. Nabízejí mi i že objednají na zkoušku řídící jednotku a pokud to tím nebude tak jí pošlou zpátky.
Jinak prozatím jsme to vyřešili tak, že auto na diagnostice (INPA) nastavili na správnou výšku a pak jsme vytáhli pojistku od kompresoru.
Ovšem moje auto se pouze přifukovalo a dolů nešlo ( nejvíc asi o 11 cm UP )

Napsal: pát 15.10.2010 14:49
od ajfel
mam stejny problem a zatim nemam cas ani finance to resit :(
(ted jsem koupil nove zimni gumy, ceka me novy klimakompresor ... )
musim to resit nejak postupne ..

Napsal: pát 15.10.2010 16:05
od Flex
to co popisujete je presne :( me taky rikali novou ridici jednotu , dali tam nejakou ale ta stim nebyla kompabitilni tak schanim tu co sedi , dalsi vec je ze je tam asi 5 druhu ridicich jednotek . Chtel bych to auto prodat ale kdyz me tam blika neaktivni podvozek tak to kazdyho odradi :(

Napsal: pát 15.10.2010 20:44
od IvetaX5
V první řadě bych nechal prověřit kabely, někde na foru o tom někdo psal, že občas zkorodujou. Nová řídící jednotka prej není vzhledem k ceně vozu za nějakou raketu cca 5000 Kč.

Napsal: pát 15.10.2010 20:49
od Flex
jo to bych potreboval kontrolu kabelu ale nevim kde mi to udelaj nejak lacine , vsude rikaji ze je to ca 30 tis ..

Napsal: pát 15.10.2010 20:59
od Killca
to mel i len jurasis tady z klubu na sve e39 u niva, nakonec na to skocil sam a nasel prepizlany kabel v prechodu mezi kastli a podvozkem, zkuste to taky

minimalne je mozny sehnat nejakyho kamose s podobnou x5 a jednotku zkusit od nej, nebo tady to aspon tak funguje

Napsal: pát 15.10.2010 21:20
od Flex
ja bych se do toho klidne pustil , pac servisum uz ted neverim , vybrali vzdy odeme x penez a nic z toho nebylo a to nic proti servisum ale proste resej nejrychlejsi cestu asi... jen nevim kde si to zvednout nad hlavu a hledaat...

Napsal: pát 15.10.2010 21:31
od Killca
no v lete to jde normalne na hevirek a jede se, ale takle v zime je to blby no, ale tohle napriklad nasel skoro uvnitr auta, takze se to da vzit z kufru (kdyz jde o zadni cast, kterou bych prosel prvni)

nebo se stav v utery na texacu na Prubezny u AutoBase vecer kolem osmicky a muzem to probrat s dalsima lidma

Napsal: pát 15.10.2010 21:36
od Flex
no popravde tolik tomu nerozumym abych se takhle postel skrze kufr do dratu , ale co me rikali , tak prej nekdo to auto nechal asi x dni ve vode nebo na snehu a ze to elektr je v pici... ale nevim cemu uz verit , kazdej rika neco jinaho je to od servisu k servisu

Napsal: ned 17.10.2010 18:39
od IvetaX5
čistě teoreticky by to neměl bejt problém proměřit. řídící jednotka niva by měla být v místě pod rezervou někde u baterky. Chtělo by to odpojit čidlo a podle barev zkusit zda je průchozí kabel až do svorkovice u jednotky. Pokud bude nějakej přerušenej tak teprve budeš muset jít po kabelovym svazku a hledat kde.

Napsal: ned 17.10.2010 19:32
od Flex
...

Napsal: ned 17.10.2010 19:34
od Flex
...

Napsal: pon 18.10.2010 17:51
od Flex
IvetaX5 píše:čistě teoreticky by to neměl bejt problém proměřit. řídící jednotka niva by měla být v místě pod rezervou někde u baterky. Chtělo by to odpojit čidlo a podle barev zkusit zda je průchozí kabel až do svorkovice u jednotky. Pokud bude nějakej přerušenej tak teprve budeš muset jít po kabelovym svazku a hledat kde.


Diky moc zkusim to , cidlo odpojim jak ?

Napsal: pon 18.10.2010 18:50
od Flex
IvetaX5 píše:čistě teoreticky by to neměl bejt problém proměřit. řídící jednotka niva by měla být v místě pod rezervou někde u baterky. Chtělo by to odpojit čidlo a podle barev zkusit zda je průchozí kabel až do svorkovice u jednotky. Pokud bude nějakej přerušenej tak teprve budeš muset jít po kabelovym svazku a hledat kde.



tak sem se podival do toho kufru a nasel tam jednotku cos popisoval , zkousel sem odpojit a pripojit kabliky az nahle CHYBA PRESTALA BLIKAT !! A NENI TAM ALE ZAS SE MI NEZOBRAZUJE RADIO A NAVI A ZVUK JEDE PORAD STEJNE NEJDE ZLUMIT :))

stopro je chyba v te krabicce , posilam foto kde sem se hrabal


///MOD Killca: fotky se timto tvym stylem uploadu zobrazuji jen clenum BMWKLUBu, neclenove je nevidi, ale upravil sem to, aby to slo, protentokrat :)

Obrázek
Obrázek

Napsal: pon 18.10.2010 20:09
od Killca
kazdopadne i tak mi tohle neprijde jako krabicka s draty do jednotek, ale pouze jako pojistkovnice hlavniho svazku plusovych dratu, napajejicich jednotky a auto